20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BIG SAM ny Newcastle manager  (Lest 41573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: BIG SAM ny Newcastle manager
« Svar #135 på: 13. Mai 2007, 14:10 »
Bridge hadde vært konge , synes nesten han er like god som ashley cole av det jeg har sett.
joe cole selger neppe chelsea han var jo het før han ble skada.

jeg er ikke så jævli fan av allardyce egentlig, håper han ikke kjøper like mye skrot som i Bolton. skulle bare mangle at han hentet Ivan Campo og gary speed tilbake for og styrke midtbanen.

En midtbane som har hatt full kontroll på Newcastle sin midtbane de siste årene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 13. Mai 2007, 14:42 »
hadde bolton hatt roeder som manager så hadde de sikkert flydd rundt som kjøtthuer og ikke vist hvor de skulle være akkurat som en del av våre midtbane spillere.

skal ikke mye til og vinne mot et newcastle lag som til tider har vært helt ute og kjøre de 2 siste sesongene. ser du papiret, så har newcastle en jævla bra midtbane og angreps rekke, vi bare trenger en som har litt peil som kan få orden på det.

parker har tatt altfor mye offensive løp og emre har nesten vært mer tilbake en parker en han. det har vært altfor store avstander i leddene. det er det store problemet.

tror du midtbanen til chelsea hadde fungert like bra om makelele hadde vært mer offensiv en lampard?`???? neppe
« Siste redigering: 13. Mai 2007, 14:44 av Doffi »
lt;3 Newcastle <3

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #137 på: 13. Mai 2007, 15:19 »
På papiret har Newcastle en midtbane som mange kunne drømt om, men spillemessig dette året har ikke midtbanen spillt opp til deres rykte. Damien Duff var jo en stor signing, ikke så mye til han enda.

Om en midtbane med Damien Duff, Scott Parker, Emre og Solano eller Dyer funker ( Milner er jo også meget god) så har vi en av PL's beste midtbaner helt klart.

Jeg håper at Sam tar vare på disse og de blir motivert så mye at de kan prestere på sitt beste til enhver kamp.
Da blir vi et topplag.

Eneste plassen vi trenger å handle er forsvaret. Som sakt så er Wayne Bridge meget god. Som det har vært rykter om så hadde det vært ganske bra med en rutinert stopper sammen med Taylor. Så jeg blir ikke lei meg om Sol Campell kommer til klubben. Mer han enn Hyypia

Ikke dumt å hente Micah Richards eller Antoine Ferdinand heller, tror de kommer til å bli en av englands beste stoppere om noen år.
Live The Dream, Newcastle United!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #138 på: 13. Mai 2007, 15:25 »
For å være ærlig ville jeg ikke hatt noe imot rutinen til Gary Speed. Og han har faktisk ikke vært så verst denne sesongen.

Han er den spilleren som har spilt flest kamper noensinne i Premier League forresten.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 13. Mai 2007, 16:18 »
Tror han har spela alle kampane i år og. Imponerande
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #140 på: 13. Mai 2007, 16:24 »
Speed kunne være spillende trener, men et stykke bak de andre midtbanespillerne i køen.

Ikke dumt å hente Micah Richards eller Antoine Ferdinand heller, tror de kommer til å bli en av englands beste stoppere om noen år.
Richards hadde vært fantastisk, men han får vi aldri. Anton Ferdinand kan vi sikkert få, men han vil jeg ikke ha... Har liksom ikke helt troa på ham.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 13. Mai 2007, 16:37 »
SPEED. Nicolas Anelka gjør et glimrende forarbeid og spiller Gary Speed igjennom - veteranen gjør ingen feil og overlister Sørensen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #142 på: 13. Mai 2007, 19:13 »
Går rykter om store utskiftinger i Newcastle når Big Sam blir ansatt som ny manager.

Link her: http://nufcblog.com/allardyce-planning-huge-clearout-at-newcastle/
Link her: http://www.tribalfootball.com/article.php?id=39142
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #143 på: 13. Mai 2007, 19:35 »
Selg Sibierski - inn med Viduka. Det hadde vært fenomenalt! Bridge hadde vært deilig å fått inn. Campbell takker jeg ikke nei til. Hadde ikke vært dumt å prøvd å legge inn et bud på Daniel Alves, men er jo usannsynlig at han skal komme til oss. Men alt kan kjøpes for penger.

Uansett er jeg sikker på at mye vil skje under Sam Allardyce!
Howay the Lads!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #144 på: 13. Mai 2007, 20:16 »
Har ikke høye forventinger til neste sesong. Big Sam drar til klubben for han vil vinne pokaler. Kanskje plent umulig hos newcastle. Så er ikke sikker det blir noe høyere plassering på tabellen. Jeg stiller også krav på at newcastle skal spille underholdene fotball.
« Siste redigering: 13. Mai 2007, 20:18 av Tønsberg »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 14. Mai 2007, 13:18 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 14. Mai 2007, 13:38 »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #147 på: 14. Mai 2007, 15:41 »
Spørsmålet er: Vil Sam Allardyce være mannen som får oss til å kjempe om fjerdeplassen igjen?

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #148 på: 14. Mai 2007, 15:46 »
Når han klarer å havne Bolton på 7.plassen, må eg ærlig si eg er litt spent på hva han kan gjøre med newcastle! Du skal ikkje se vekk fra at vi kan vær med å kjempe om cl plass allerede neste år. Først av alt gleder eg meg til å se oss være eit "lag" igjen. Liverpool er eit bra eks. på hvor langt lagspill tar deg hen, "ressurser og klassespillere" til tross, har dei kommet seg til 2 cl plasser på 3 år, takker være lagspill, gode fans, og ein god del porsjon flaks!
Venter i spenning...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 14. Mai 2007, 15:48 »
Ro ned. Dette vil ta tid. Greit at vi har et stort potensiale, men klubben er et eneste stort rot, og vi må først av alt få bukt med den enorme ukulturen som har bredd seg i klubben denne sesongen. Big Sam får en utrolig utfordring her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida