20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BIG SAM ny Newcastle manager  (Lest 41568 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Siste redigering: 12. Mai 2007, 02:52 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: BIG SAM ny Newcastle manager
« Svar #106 på: 12. Mai 2007, 09:54 »
Vi kan ikke sette oss ned og tro at plutselig hele situasjonen blir snudd totalt på hue selv om vi får inn Big Sam. Se på realiteten i dag. Vi har fortsatt et i beste fall middelmådig forsvar, et udugelig styre, og masse annet bråk rundt klubben. Vi må gi Big Sam tid.... Allikevel er jeg såpass optimistisk at jeg tror newcastle vinner en cup neste sesong dersom Big Sam kommer inn, men jeg har i bakhuet at TTT, og for å bygge et nytt storlag, må vi gi manageren tid. Klarer vi det, kan vi komme meget langt. Jeg trur det står mest på hvilke spillertyper Big Sam klarer å hente inn. Vil han fortsette å hente inn 35-åringer, eller vil han bruke litt penger og hente yngre, sultne spillere? Da kommer vi jo til transferbudsjettet. Hvor mye vil Big Sam få å rutte med? Det BØR være en del, da klubben har bestemt seg for å bruke 300 millioner PUND, til å bygge ut stadion. Hva med å bruke de pengene på å kjøpe bedre spillere Shepherd??

'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 12. Mai 2007, 12:10 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 12. Mai 2007, 12:19 »

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #109 på: 12. Mai 2007, 12:34 »
Dette ser bra ut Asbjørn... Shearers støtte er viktig... jeg sier bare en ting:

We're going to Wembley, we're going to wembley....!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 12. Mai 2007, 13:53 »

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 12. Mai 2007, 13:54 »
Bilder fra gårsdagens møte.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007211006,00.html

>> Haha, makan til manipulert bilde!

Det første store er manipulert, men de nedenfor er nok ikke det.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 12. Mai 2007, 14:02 »
Endelig, endelig, endelig har det gått opp for Fat Fred at antall skader ikke er uflaks, uflaks og atter uflaks. Endelig får vi inn en manager som vet hvordan man skal takle dette.

One of the things that has impressed Shepherd about the way Allardyce has worked at the Reebok Stadium is the lack of injuries Bolton have had in recent seasons.

Indeed, while United players have lost over 400 hours of playing time this season because of injuries, Bolton only lost 70.

And this was because Allardyce and his backroom staff came up with a formula to prevent injuries before they happen.

I tillegg kan Gary Speed og Neil McDonald følge etter

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=sam-lands-%2Dpound%2D12m-deal%26method=full%26objectid=19092690%26siteid=50081-name_page.html

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 12. Mai 2007, 14:04 »
Vi kan ikke sette oss ned og tro at plutselig hele situasjonen blir snudd totalt på hue selv om vi får inn Big Sam. Se på realiteten i dag. Vi har fortsatt et i beste fall middelmådig forsvar, et udugelig styre, og masse annet bråk rundt klubben. Vi må gi Big Sam tid.... Allikevel er jeg såpass optimistisk at jeg tror newcastle vinner en cup neste sesong dersom Big Sam kommer inn,

Åssen kan du tro det. Sist me vant noke var i 69 og du tror me vinner neste sesong.Greit og håpe men og tro på pokal neste ses er nesten som og tru på julanissen, men du tror kanskje på han og  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 12. Mai 2007, 14:10 »
Endelig, endelig, endelig har det gått opp for Fat Fred at antall skader ikke er uflaks, uflaks og atter uflaks. Endelig får vi inn en manager som vet hvordan man skal takle dette.

One of the things that has impressed Shepherd about the way Allardyce has worked at the Reebok Stadium is the lack of injuries Bolton have had in recent seasons.

Indeed, while United players have lost over 400 hours of playing time this season because of injuries, Bolton only lost 70.

And this was because Allardyce and his backroom staff came up with a formula to prevent injuries before they happen.

I tillegg kan Gary Speed og Neil McDonald følge etter

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=sam-lands-%2Dpound%2D12m-deal%26method=full%26objectid=19092690%26siteid=50081-name_page.html

Fin lesning dette ja!  8)

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #116 på: 12. Mai 2007, 14:14 »
Vi kan ikke sette oss ned og tro at plutselig hele situasjonen blir snudd totalt på hue selv om vi får inn Big Sam. Se på realiteten i dag. Vi har fortsatt et i beste fall middelmådig forsvar, et udugelig styre, og masse annet bråk rundt klubben. Vi må gi Big Sam tid.... Allikevel er jeg såpass optimistisk at jeg tror newcastle vinner en cup neste sesong dersom Big Sam kommer inn,

Åssen kan du tro det. Sist me vant noke var i 69 og du tror me vinner neste sesong.Greit og håpe men og tro på pokal neste ses er nesten som og tru på julanissen, men du tror kanskje på han og  :P

Hvis jeg hadde trudd på julenissen, så trur jeg han hadde gitt meg et trofe med newcastle:) som du ser jeg først har skrevet, mener jeg det er viktig at vi gir Big Sam mye tid. Uansett om vi tar et trofe eller ikke de nærmeste årene. Men når det gjelder laget jeg elsker, forsøker jeg å være evig optimist... Og hvem vet? Kanskje vi gjør det dårlig i ligaen neste sesong, men jeg synes vi gorde det sinnsykt bra i Uefa cupen, frem til siste AZ kampen. I FA-cupen gikk vi ut mot Chelsea i en kamp som kunne tippet begge veier... Jeg er sikkert alt for optimistisk når jeg tenker på trofe neste sesong, men jeg får glede ut av å tro det beste om laget jeg elsker uansett!

Tenk så nydelig det hadde vært å se Big Sam og Owen løfte FA-cup pokalen neste sesong... En flott drøm spør du meg...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 12. Mai 2007, 15:17 »
Er det bekreftet at han er manager i Newcastle nå? Jeg ser jo at det har vært møter på gang, men er det 100 % bekreftet?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

pane

• Gjest
« Svar #118 på: 12. Mai 2007, 15:18 »
nei

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 12. Mai 2007, 15:21 »
Er det bekreftet at han er manager i Newcastle nå? Jeg ser jo at det har vært møter på gang, men er det 100 % bekreftet?

99.99 % sikkert. Blir offentlig på tirsdag.