20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BIG SAM ny Newcastle manager  (Lest 41464 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Siste redigering: 07. Mai 2007, 21:35 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: BIG SAM ny Newcastle manager
« Svar #1 på: 07. Mai 2007, 21:45 »
Om dette stemmer, får vi begynne å heie på England! Skal vel ikke mer til enn at McClaren ikke klarer å kvalifisere England for EM 2008, eller gjør et dårlig mesterskap før FA er på trener jakt igjen! Og om Allardyce da har gjort det bra i NUFC det ene året vet vi jo hvem FA vil kontakte! Og vi vet jo hva Allardyce største ønske er!?!

Men dette er bare en tanke jeg har bekymret meg ved for om Allardyce er mannen som skulle få jobben! Av de som var tilgjenglige var han en av topp 3 managerne! De fleste supporterne ønsket han, så dette kunne vi også nesten forvente av Shepherd. Ser vi bort ifra Souness, har han jo stort sett skaffet oss de managerne supporterne "roper" på!

Jeg er ihvertfall rimelig godt fornøyd med ansettelsen om dette viser seg å stemme! Et "safe" valg synes jeg!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2 på: 07. Mai 2007, 21:52 »
Gode nyheter! Etter å ha vært nærmest "careless" (i forhold til tidligere) i en lang periode, har i hvert fall jeg fått optimismen tilbake. Tror Big Sam er rette mann for Newcastle.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 07. Mai 2007, 21:52 »
Hva bør vi forvente av Allardyce neste sesong?

Jeg blir litt aventende, for å se hva han gjør i sommer før jeg trekker noen beslutninger. Blir spennende å se om han tenker langsiktig og henter ungt blod, eller om han går for de rutinerte og "sikre" kjøpene. Jeg har også tro på at vi blir mye bedre deffensivt neste år, og helt sikker offensivt siden forhåpentligvis har owen neste sesong.

jeg forventer at vi kvalifiserer oss til europa neste år, samtidig som vi er en seriøs kandidat i en av cupene.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. Mai 2007, 22:42 »
Å herregud
Burde jo ha spretta Champagnen nå om eg hadde hadt noke
Neste sesong blir ein sesong der ein faktisk kan glede seg til kamp  :o
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. Mai 2007, 22:46 »
Jeg skal i hvert fall sprette vannflasken. Dette er store nyheter. Flott!!!!! ;D
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07. Mai 2007, 22:59 »
Hva bør vi forvente av Allardyce neste sesong?

Jeg blir litt aventende, for å se hva han gjør i sommer før jeg trekker noen beslutninger. Blir spennende å se om han tenker langsiktig og henter ungt blod, eller om han går for de rutinerte og "sikre" kjøpene. Jeg har også tro på at vi blir mye bedre deffensivt neste år, og helt sikker offensivt siden forhåpentligvis har owen neste sesong.

jeg forventer at vi kvalifiserer oss til europa neste år, samtidig som vi er en seriøs kandidat i en av cupene.
Newcastle United FC har denne sesongen misset 29! poeng hjemme på St. James Park! Til sammenligning er vi "kun" 25 poeng bak LFC som for øyblikket ligger på 3. plass. En bedre hjemmestatistikk så tror jeg vi kan kjempe meget høyt oppe på tabellen, og Europa cup er et must! Må også si at Bolton under Sam Allardyce er et meget vansklig lag å møte på bortebane!

Nå ser optimisten over alle optimister, nemlig jeg, skikkelig frem mot neste sesong! Gleder meg til "close season" for å se hva som skjer på overgangsmarkedet, kansje han tar med seg Kevin Nolan? Uansett, jeg tror vi kan bli meget skumle til neste år, og tror at en slik autoritær manager som Alllardyce kan løfte oss meget høyt opp på tabellen. Til "de 4 store", PASS DERE!!!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07. Mai 2007, 23:21 »
Fy faen så jeg gleder meg. Fy faen nå er det digg å være Newcastle supporter igjen. Det har vært en del triste år nå. Liten opptur på slutten i fjor når Roeder gjorde det så bra. Men nå er jeg gira igjen og jeg har stor tro på Sam. Nå skal det defensive bli ihvertfall mye  bedre enn hva det har vært.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. Mai 2007, 23:32 »
Jeg er litt skeptisk, men Big sam er hjertelig velkommen! Håper jeg tar feil i mitt syn på hans overgangsmarkeds strategi. Jeg vil ha et ungt frematgående Newcastle! Ikke Ian Rush og Marco Van Basten! :)

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07. Mai 2007, 23:33 »
Nok en gang. Han hadde ikke penger i Bolton. Og når han fikk litt henta han Anelka. Ikke noe dårlig kjøp det.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 07. Mai 2007, 23:34 »
Tja.. Ikke førstevalge mitt men ser på dette med stor optimisme! ;) Vil vente å se hvordan han gjør det med spillerkjøpene, og hvordan treningskampene går, og hvordan vi spiller før jeg spretter champagne-korken.
« Siste redigering: 07. Mai 2007, 23:37 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

djmattis

• Gjest
« Svar #11 på: 07. Mai 2007, 23:34 »
enhver trener som tør å trene newcastle bør få credit

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. Mai 2007, 23:42 »
Forhåpentligvis blir det en pressekonferanse i løpet av uka. Forhåpentligvis i morgen :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 08. Mai 2007, 00:44 »
The Times melder også at Sam Allardyce er klar for Newcastle United FC etter sesongens siste kamp.

Her er noen få sitater fra artikkelen:
?Look at some of the players he signed, like [Jay-Jay] Okocha and [Youri] Djorkaeff, world-class footballers and the type Newcastle fans love. Sam demands high standards and that?s what they need. Newcastle are desperate to win trophies and so is Sam. It?s the perfect combination.?

?If I was a manager of a top club with top players and huge resources,? Allardyce once said, ?my players would be better than the other team?s players 95 per cent of the time and we?d play a different style to how we do at Bolton, although there would be a lot of core values that I?d want to retain.?

Hele artikkelen er å lese her!

Dette gir ihvertfall meg STOR GRUNN TIL OPTIMISME!!! ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 08. Mai 2007, 00:47 »
Har ikkje godt opp for meg enda :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]