20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: BREAKING NEWS! Glenn Roeder har fått sparken  (Lest 18951 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: BREAKING NEWS! Glenn Roeder har fått sparken
« Svar #46 på: 06. Mai 2007, 21:32 »
Endelig en som forstår at man skal si opp jobben om det ikke går veien. Så nylig bilder av at Roeder gråt etter kampen i dag, og det viser jo virkelig at han bryr seg.

Han er som jeg har sagt mange ganger tidligere, en god manager og en fornuftig mann. Men han var allikevel ikke god nok til å styre skuta riktig vei etter at Souness hadde ødelagt klubben.

At han sier opp jobben selv står det respekt av, ja.

Lykke til videre, Roeder! Du får nok en ny managerjobb et annet sted, der du forhåpentligvis får det bedre!

Big Sam håper jeg så jævlig for. Får vi han og gjør det dårlig blir det for dumt å klage på elendig manager. Da må vi nok bare innse at det er laget som ikke er godt nok.

Vi får i hvert fall takke Roeder for å ha hentet et par gode spillere, spesielt Obafemi Martins. OG for å ha satset på den yngre garde.

oeyhope

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #47 på: 06. Mai 2007, 21:33 »
Da blir det vell offisielt att allardyce blir ny manager på tirsdag.

Håper han henter Ben Haim med seg fra Bolton da :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 06. Mai 2007, 21:34 »
Håper også intenst på Allardyce. Han er mannen for denne klubben.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 06. Mai 2007, 21:34 »
Takk for fjorårssesongen, lykke til videre ( gjerne en stiling i Newcastle ). RESPEKT!!

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #50 på: 06. Mai 2007, 21:47 »
dagbladet.no har bekreftet at roeder er ferdig...
da er det bankers.

glenn, takk for din innsats for klubbben. du har gjort gjort både bra og dårlige valg. dessverre er du ikke rett mann for denne klubben. lykke til videre.
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 06. Mai 2007, 21:56 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/6630751.stm

BBC melder seg på etter at BBC FIVE LIVE har meldt det på radio.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 06. Mai 2007, 21:57 »
Endelig var det spennende å være Newcastle supporter igjen. Har vært kjipt i 3 år nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 06. Mai 2007, 21:58 »
Asbjørn: Tror du vi får en offensiell bekreftelse idag?
an sparker ikke Bobby Robson??

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 06. Mai 2007, 21:59 »
En gledelig nyhet! :D Fantastisk

Står respekt av at han trekker seg frivillig. På en måte er han en koselig mann, de gode minnene vil jeg også ha, særlig avslutningen på fjorårssesongen og når jeg møtte han på Jessheim, da virket han veldig hyggelig. Men som Newcastle manager hadde du dessverre ingenting å gjøre
Jeg er sikker på at du ville det beste for klubben og fansen, men din inkompetanse på det taktiske kjente dessverre ingen grenser. Lykke til videre hva enn du måtte finne på. Er sikkert velkommen til å ta over guttelaget til Newcastle.

Håper nå at Big Sam representeres snarest
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 06. Mai 2007, 22:02 »
Det er vanskelig å si når vi får en offisiell bekreftelse. Kanskje kommer det først i morgen, men det kan også meget godt hende at det kommer ganske snart, ettersom absolutt alle seriøse og useriøse nyhetskilder melder dette nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 06. Mai 2007, 22:02 »
Asbjørn: Tror du vi får en offensiell bekreftelse idag?

Neppe om The Times har rett her, men det er da veldig rart at de ikke utsatte møtet da dette bare vil skape forvirringer til det kommer en offisiell uttalelse.

However, the club were saying nothing on the matter, although as a listed company, they would have to make any official announcement to the Stock Exchange, which is currently closed for business for the Bank Holiday weekend.

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premiership/newcastle/article1756375.ece
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premiership/newcastle/article1756375.ece
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #57 på: 06. Mai 2007, 22:04 »
Endelig var det spennende å være Newcastle supporter igjen. Har vært kjipt i 3 år nå.

Yup. Får vi Sam Allardyce som trener blir det bra! Ansetter Shepherd feil mann igjen, blir det nok på`n igjen.

Dette har generelt sett vært en forferdelig jævlig dag for meg, men endelig fikk jeg en stor opptur! HERLIG!

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 06. Mai 2007, 22:06 »
Det sies på sky sport nå att Allardyce allerede er på St James Park

Ryktene om at han var på flyplassen stemte altså :-)
LINK  :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 06. Mai 2007, 22:17 »
Om ryktene som sier at Roeder trakk seg stemmer, får han stor respekt av meg! Da er han ikke som sin forgjenger som var like interessert i "fallskjermen" han hadde sikret seg da han fikk fyken!
Glenn Roeder, dette var stort! Respekt!