20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle Utd vs Blackburn, St. James Park, 05.05. kl.16.00.  (Lest 23275 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle Utd vs Blackburn, St. James Park, 05.05. kl.16.00.
« Svar #105 på: 05. Mai 2007, 19:10 »
Det er 7 timer og 50 min siden sist vi scoret på hjemmebane
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 05. Mai 2007, 19:25 »
Gidder ikke å bli skuffet lenger! Tar heller med meg de få gledene det bringer med seg å være supporter for denne klubben!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 05. Mai 2007, 19:31 »
Gidder ikke å bli skuffet lenger! Tar heller med meg de få gledene det bringer med seg å være supporter for denne klubben!

Kan ikke du hjelpe meg med å finne de gledene? Jeg finner de ikke, bortsett fra Owens tilbakekomst
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #108 på: 06. Mai 2007, 01:36 »
Skandaløst dårlig... Etter min mening må Roeder, Shepherd, Dyer, og hele forsvaret unntatt Taylor gå. ser ingen annen løsning.
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 06. Mai 2007, 10:27 »

Kan ikke du hjelpe meg med å finne de gledene? Jeg finner de ikke, bortsett fra Owens tilbakekomst
Owen comeback og Edgar ny kontrakt! Få gleder, men jeg skraper med meg det positive så sant jeg finner noe! Og ja, ny drakt også for de som likte den!!  ;)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 06. Mai 2007, 14:50 »
Nå ligger jeg og ber om at vi blir knust 7-0 av Watford i siste runde. Etter en bragd på Madejski av de nedrykksklare stakkarene så ser dette riktig så lovende ut. King er i scoringsform så radarparet Bramble og Ramage skal få kjørt seg. Jeg drømmer om at en dag i løpet av de to neste ukene, så dukker denne meldingen opp; "Roeder sacked!". Det eneste hinderet er Fat Fred. Om han bare kunne fått opp øynene i det store trynet sitt og handlet litt raskt.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 06. Mai 2007, 15:46 »
Har du flaks dukker denne nyheten opp utpå ettermiddagen i morra. Har du uflaks må du vente en ukes tid eller to før du får se dette.

Forøvrig håper jeg IKKE vi blir knust av Watford. Men om det skulle skje, så kommer jeg ikke til å ta det så fryktelig tungt. Det viktigste for meg er at vi får sesongen unnagjort og at vi kan begynne jakten på en ny manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #112 på: 06. Mai 2007, 17:50 »
Dumt å erstatte Roeder en kamp før serieslutt. Hadde jeg vært han, hadde jeg sparket Roeder ved sesongslutt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 06. Mai 2007, 17:54 »
Har egentlig ikke en dritt å si annet enn at vi kanskje vinner sistekampen da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

djmattis

• Gjest
« Svar #114 på: 06. Mai 2007, 18:29 »
tap i nye draktene er vel aldrig et godt tegn.
hvis man skal være overtroiske

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 06. Mai 2007, 22:12 »
Jeg tror ikke det har for mye å si. Vi har alltid hatt et godt forhold til nye drakter, men jeg tror ikke at det betyr så mye om vi for en gangs skyld tapte med nye drakter. Det var ikke draktene som gjorde at vi tapte.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 06. Mai 2007, 23:07 »
De nye draktene kan jo bringe lykke under Big Sam ;)

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #117 på: 07. Mai 2007, 21:30 »
Kom hjem fra Newcastle nå ikveld, og makan til skuffende kamp det var. Det er bare en ting å si om Newcastle i denne kampen, og det er tragisk. Null innsats, null plan. Ingenting. Og pipekonsertene under, og ikke minst, etter kampen var fullt fortjent. "Taxi for Roeder", "scak the board", "we want Shepherd out", "taxi for Dyer", "taxi for Bramble"... Dette var bare noe av det som ble sunget utenfor inngangen på SJP etter kampen. Og alt var på sin plass.

Og at Roeder nå har tatt sin hatt og gått, var bare rett og rimelig slik det har utviklet seg. Det var ingen veg tilbake for Roeder, og han skal ha kreditt for at han faktisk innser at han måtte gå selv og ikke på død og liv skal holde på sin posisjon.
Nå trengs en skikkelig renskning i spillerstallen og klubbens administrasjon, samt en skikkelig manager inn, så kan vi begynne å se opp og fram igjen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 08. Mai 2007, 15:46 »
Jeg tror egentlig bare spillerne trenger å få vite hvem som er sjefen, og hva som forventes av dem.

Så er det noen spillere som må ut.
Solano forsvinner muligens til Boca, og har vel egentlig gjort sitt. Vil han, så får han bli, men det ser det ikke ut til at han gjør.
Carr kan få fortsette som backup. Han er en grei backreserve, og kan gjøre det nesten like godt på venstre som på høyre. Han har offensive kvaliteter, og jeg synes det defensive har kommet seg litt i det siste.
Bramble bør forsvinne, og jeg tror han gjør det. Kontrakten hans går ut, og jeg tror Allardyce vet at Bramble ikke er god nok.
Ramage bør nok også forsvinne, men jeg tror han får bli. Først og fremst fordi han er yngre enn Bramble, og forholdsvis fersk på a-laget.
Babayaro bør forsvinne, men kan fort hende at blir igjen som backup. Det spørs helt og fullt hva Big Sam ser i mannen.
Luque kommer sannsynligvis til å dra uansett, og jeg ønsker han lykke til videre og sier takk for at han endelig drar.

Jeg har nå nevnt sju spillere. Flere trenger ikke forlate klubben. Dyer er en meget god spiller, og trenger bare en myndig sjef. Jeg tror heller ikke at Dyer forlater klubben, og jeg tror heller ikke at alle de sju jeg nevnte kommer til å dra.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 08. Mai 2007, 17:06 »
Syns vi må selge litt fleire offensive spelarar enn Luque. Der framme har vi ein del kanskje litt oppskrytte spelarar som vi godt kan kvitte oss med.

Eksempel er Emre, som vel aldri har slått skikkelig til og blir skada ca annankvar kamp, og Dyer som har hatt ein begredelig sesong og har kun hatt nokre få bra kampar. Av desse to er det Dyer eg vil behalde, han er mest skadefri og passar best inn i premier league. Eg trur Allardyce vil få skikk på han.

Det same kan ein vel sei om N'Zogbia som er kraftig opphausa her på forumet og fått lite kritikk for kor elendig han har spelt denne sesongen, kanskje sesongens dårligaste spelar. Likevel ser eg helst at vi beholder han også, for potensialet er der, og no har vi ein bra manager som kan få han på glid igjen. Damien Duff må vi for all del ikkje kvitte oss med, han har ikkje vore så gale som enkelte skal ha det til. Problemet er skadene som kjem heile tida, men vi bør beholde han, klassespelar i form.

På topp bør det være kroken på døra for Sibbe. I tillegg til å være gammal, taper han altfor mange duellar og har ein del skadeproblem. I tillegg har vi Andy Carrol som til neste år sannsynligvis er minst like god. Shola Ameobi er brukbar backup, men ikkje god nok etter mi meining, så om vi får inn ein ny spiss kan Ameobi godt selgast. Martins og Owen er uaktuelle.

Her er dei eg meinar kan selgast eller bli gjett vekk:

Bramble-Kløne, skandale om han får ny kontrakt.
Babayaro-Langtifra god nok.
Carr-Ikkje den verste men langt i fra den beste.
Ramage-Klønete og vi har større stoppartalent.
Moore-Ikkje god nok, mykje skader.
Onyewu-Dårlig med valuta for pengane. Bør returnerast.
Emre-Ustabil og konstante skadeproblem
Dyer-Stort potensiale, variera veldig. Bør beholdast men ikkje trist om han reiser.
Sibierski-Gammal og grå.
Ameobi-Ikkje god nok for eit topplag.
Luque-Potensiale, men har ikkje vist det i Newcastle. Big Sam kan være mannen til å få Luque på rett kjøl.

Seier ikkje her at eg vil selge alle, og ihvertfall ikkje på ein gong. Dette er spelarar eg ikkje grin om vi kvittar oss med.

Det er nok ein del spelarar vi gjerne vil beholde fordi vi trur dei er betre enn det dei er. Endringar bør skje framover på bana også, vi er ikkje så fantastisk gode offensivt.

Får nok ein del kritikk no ja...:)

« Siste redigering: 08. Mai 2007, 17:10 av Øyvinden »