20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle Utd vs Blackburn, St. James Park, 05.05. kl.16.00.  (Lest 23290 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
* Newcastle har satt opp dampen litt. Både Milner og Parker prøver seg fra brukbare posisjoner, men ingen klarer å sette ballen i nettet.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
God redning av Harper i det minste. Vi spiller elendig nå!

Håper vi taper 3-0, og at vi blir knust 5-0 av Watford så Roeder får fyken.
Jeg tror ikke Roeder får fyken pga resultater. Roeder får fyken hvis supporterne vender ham ryggen. Og da kommer det til å skje ganske kjapt.

Dessuten vil jeg ALDRI håpe at laget taper. Og jeg vil ALDRI håpe at vi havner så langt nede på tabellen som mulig.
Vi spiller så dårlig nå at vi fort kunne rykka ned, hadde det ikke vært for at Martins var i fin form tidligere. Klarer vi å klamre til oss ett poeng i denne kampen, vil jeg på ingen måte klare å glede meg over det.
Oscillons From The Anti-Sun

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Jeg tror ikke Roeder får fyken pga resultater. Roeder får fyken hvis supporterne vender ham ryggen. Og da kommer det til å skje ganske kjapt.

Dessuten vil jeg ALDRI håpe at laget taper. Og jeg vil ALDRI håpe at vi havner så langt nede på tabellen som mulig.

Ehhhhhhhh nå er det vel resultatene som fører til at supporterene vender ham ryggen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Kommer nok en kraftig pipekonsert nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Ehhhhhhhh nå er det vel resultatene som fører til at supporterene vender ham ryggen.

Det er sant.

Jeg håper heller ikke at vi taper. Idiotisk å si noe sånn. Du vil altså at vi skal komme lenger ned på tabellen og få mindre penger, Olav?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ja, selvsagt. Men resultatene alene måtte vært mye, mye, mye, mye dårligere for at Shepherd skulle gitt ham fyken uten supporterpress.

Det er dessverre sånn at supporterne må rope og skrike i et halvår før Shepherd får ut fingern og innser realitetene.

Med mindre fansen elsker manageren, mens styreformannen mener han er for gammel. DA har Shepherd ingen tid å miste. Det er farlig med managere som presterer så godt at fansen aldri ville drømt om å vende dem ryggen.

Forøvrig så vil heller ikke jeg være fornøyd med uavgjort. Jeg er ikke fornøyd før vi har feid Blackburn av banen og vist at vi er et mye bedre lag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvis vi taper i dag tror jeg faktisk Roeder får fyken. Me need Big Sam now :)

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Herlig og se spillerne spille med de nye draktene. Gjorde de det mot reading også?

Spillerne så ufattelig uinspirerte ut når de gikk i garderoben. Roeder løp inn - ROEDER HAR NOE PÅ GANG!!!!  ::)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Roeder får uansett ikke fyken før etter sesongslutt. Personlig tror jeg Shepherd venter til september.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Herlig og se spillerne spille med de nye draktene. Gjorde de det mot reading også?

Spillerne så ufattelig uinspirerte ut når de gikk i garderoben. Roeder løp inn - ROEDER HAR NOE PÅ GANG!!!!  ::)
Roeder har noe på gang  ??? Dagens  ;D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Er det noen som ser kampen? Ønsker meg en rapport om hva som skjer på tribunen! Noen som kan "sladre" litt?  ;)

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses

Roeder har noe på gang  ??? Dagens  ;D

Kanskje han løp inn for å unngå ropene og pipingen fra hjemmefansen...ikke vet jeg  :P

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Det er nesten så jeg savner dagene under Souness. Det sier det meste. Under Souness gikk Owen, Solano, Parker, Emre, Taylor, og Given ut og støttet Souness flere ganger. Vi har tilgode og oppleve det under Potter.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hehehehehe, sist vi scoret hjemme var mot Liverpool 10 februar. At noen kan støtte en slik gjøk er utrolig.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Heia Roeder
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic