20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Campbell og Taylor i midtforsvaret neste sesong?  (Lest 2796 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Campbell og Taylor i midtforsvaret neste sesong?
« på: 02. Mai 2007, 17:18 »
Glenn Roeder hadde muligheten til å hente Sol Campbell før årets sesong. Det gjorde han imidlertid ikke, og Campbell har hatt stor suksess hos Harry Redknapp og Portsmouth. Nå vurderer Roeder å hente Campbell allikevel.

Roeder har hele tiden sagt at han kun ønsker seg unge og sultne spillere. Dette var direkte årsak til at verken Jonathan Woodgate eller Sol Campbell ikke havnet på St.James? Park i sommer. Nå snur manageren på en femøring, og ønsker å pare Steven Taylor med en rutinert stopper når neste sesong starter.

?Jeg ser etter en stopper på mellom 26 og 30 år som kan skape ro i forsvaret. En spiller som som kan få Steven (Taylor) til å klatre til nye høyder?, uttrykte Roeder til TeamTalk.com tidligere i uken.

Campbell er 32 år gammel, og har fortsatt flere år igjen på fotballbanen. Den idéelle stopperen, Jonathan Woodgate, har allerede gått til Middlesbrough, så nå gjenstår det å se hvem som havner i nordøst til sommeren.

tassen88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Campbell og Taylor i midtforsvaret neste sesong?
« Svar #1 på: 02. Mai 2007, 18:22 »
Campbell er mer en god nok han, bare så synd at han ofte er så skadet. Roeder bør først se etter 2 nye becker, jeg klarer ikke mer sesonger med Carr, Ramage og Baba på beckene.

Tenk om vi faktisk skulle klare å hente noen gode forsvarer i sommer, men det er vel for mye å håpe på.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02. Mai 2007, 19:03 »
Satan så dum Roeder er...

Hadde han ikke sett ham når han spilte i Arsenal, så derfor måtte han vente til han spilte i Pompey før han så hvor god han er?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Mai 2007, 19:12 »
Det er vel mer det at Roeder anså han for å være "past it" da han dro fra Arsenal, men etter å ha sett ham i en sesong for Portsmouth, så har han insett at det var feil.

Selv synes jeg Roeder skal holde seg til spillere mellom 25 og 30 år, og da er Campbell uaktuell. Men for all del, om Roeder vil kjøpe og Redknapp vil selge, så skal jeg ikke sette meg på bakbeina.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 02. Mai 2007, 21:30 »
Redknapp ler med god grunn nok en gang av Roeder.

But Redknapp told The News: "Newcastle haven't got a chance of having Sol Campbell. Not a prayer. They spoke to Sol last summer, but we got him."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03. Mai 2007, 10:29 »
Jeg synes det var skikkelig supertabbe av Glenn å ikke satse på Sol da vi virkelig hadde muligheten til å få ham. Hva tenkte han på? Newcastle har alltid hatt tradisjoner for å spille elendig i forsvar og så sier han nei takk til å få en spiller i verdenssklasse som garantert ville ha styrket forsvarsfireren.argh! Hvis vi får ham billig nå så sier jeg gjerne ja takk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 03. Mai 2007, 15:16 »
Jeg sa i fjor da vi misset både Kong Woody og Sol at Roeder var en kronidiot, og det har blitt så heftig bekrefta denne sesongen, og Roeder skriver omtrent under på papiret der det står at han dreit seg skammelig ut nå. Luke Edwards fra The Journal skriver i dag at Roeder skal være interessert i både Sol og Sami fra LFC.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 03. Mai 2007, 18:50 »
Kan det ikke hende at Sol er ment som en backup da? at vi henter 2 midtstoppere. Sol har erfaring så det holder, og kan lære vekk mye til Taylor og ikke minst Huntington.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. Mai 2007, 18:53 »
Kan det ikke hende at Sol er ment som en backup da? at vi henter 2 midtstoppere. Sol har erfaring så det holder, og kan lære vekk mye til Taylor og ikke minst Huntington.

Den andre skal visstnok være Hyypiä. Vet ikke hvem som får spille av disse to, jeg.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 03. Mai 2007, 20:58 »

Den andre skal visstnok være Hyypiä. Vet ikke hvem som får spille av disse to, jeg.

Hvis Roeder fortsetter som manager blir det sikkert Hyypia-Campbell sammen også Taylor og Solano på hver sin back
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04. Mai 2007, 02:29 »
Sjønner ikkje dette. Koffor i helvete ønsker Roeder Campbell no ? Greit han er treig av seg men det får da vere grenser. Skipet Sol Campbell la fra kai i August og da er det litt seint og komme løpenede ned til kaia i mai måned
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 04. Mai 2007, 22:06 »
Tviler på at Roeder kjøper Campell nå da han takket nei til å hente han gratis ifjor! Ville jo vært meget spesielt isåfall!?!

Ifølge denne artikkelen i SkySport, så avkrefter Roeder også at han nå skal være interessert i å hente Campell!

Man skal da selvsagt ta alt Roeder sier med en klype salt, men akkurat her tror jeg på han!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 05. Mai 2007, 13:03 »
Capmbell ville vært strålende. Men helst under en annen manager. Jeg tør ikke tenke på en ny sesong med barnehagenivå.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg