20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Slutten for Joey Barton?  (Lest 3606 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Slutten for Joey Barton?
« på: 01. Mai 2007, 18:19 »
Litt tidlig å si om det er Barton, men ryktene på div. forum sier at det er han det er snakk om. Ville vært typisk Big Sam å hentet han for slikk og ingenting :-) Ser ikke bort i fra at City velger å sparke Stuart Pearce framfor Barton, og ansette Big Sam.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=464396&CPID=8&clid=43&lid=2&title=City+suspend+player
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Slutten for Joey Barton?
« Svar #1 på: 01. Mai 2007, 21:17 »
Og poenget ditt er?...

Vil du ha ham til Newcastle er det det du prøver å si?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01. Mai 2007, 23:44 »
Barton er en urokråke ja, men han er også en meget god fotballspiller. Og skulle vi få en manager som klarer å håndtere spillere som Barton så sier iallefall ikke jeg nei takk til en slik klassespiller.
Big Sam er jo kjent for gode kjøp for en meget billig penge så dette lukter Big Sam kjøp.
an sparker ikke Bobby Robson??

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02. Mai 2007, 15:13 »
hvis vi kjøper barton, trenger vi ikke å signere sidwell, og i tillegg kan vi selge butt til sunderland. men jeg tviler på at han gidde å sitte på benken fremfor parker. men en meget god fotballspiller.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Mai 2007, 15:12 »
Har litt problemer med å se hvordan Roeder skal klare å få den nødvendige respekten hos Barton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. Mai 2007, 21:08 »
Hvis ikke jeg er helt utpå nå, så spiller vell Diouf for Bolton?:P

og da er barton bare en pingle i sammenligningen... en real kosegutt:D så da bør det ikke bli et problem for han.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. Mai 2007, 21:10 »
vi har jo også store tradisjoner for spillere som er steine galn! Woodgate, Bellamy og Bowyer... så han vil nok føle seg helt hjemme i Newcastle ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. Mai 2007, 21:18 »
Hehe, det har du rett i, men burde ikke Robert og Emre være på den listen?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 13. Mai 2007, 13:52 »
Se her ja :-)

http://www.people.co.uk/sport/tm_headline=sam-taking-joey-with-him%26method=full%26objectid=19095697%26siteid=93463-name_page.html
Dette er en veldig habil spiller! Synes Barton ligner veldig på Gerrard, Lampard og Scholes i spillestil, alle har en fabelaktig skuddfot, god pasningsfot, stor innsatsvilje og scorer "jevnt og trutt" med mål som avgjør en del kamper fra sin midtbaneposisjon!! Barton er en spiller jeg mer enn gjerne ser i NUFC drakt til neste sesong!!
Kunne kansje tatt med Nolan også i denne sammenligningen, men men....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 13. Mai 2007, 14:00 »
Se her ja :-)

http://www.people.co.uk/sport/tm_headline=sam-taking-joey-with-him%26method=full%26objectid=19095697%26siteid=93463-name_page.html
Dette er en veldig habil spiller! Synes Barton ligner veldig på Gerrard, Lampard og Scholes i spillestil, alle har en fabelaktig skuddfot, god pasningsfot, stor innsatsvilje og scorer "jevnt og trutt" med mål som avgjør en del kamper fra sin midtbaneposisjon!! Barton er en spiller jeg mer enn gjerne ser i NUFC drakt til neste sesong!!
Kunne kansje tatt med Nolan også i denne sammenligningen, men men....

Barton er bedre enn Nolan, og jeg mener dette hadde vært et kjempekjøp om Big Sam klarer å få orden på hodet hans.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 15. Mai 2007, 16:39 »
Enig! Barton ville vært et kanonkjøp. 5,5millioner er dritbillig etter min mening.  Håper det blir vårt første kjøp.  Da kan vi kvitte oss med Dyer og hans megalønninger. Jeg kunne byttet barton mot hvilken som helst midtbanespiller vi har.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #12 på: 16. Mai 2007, 16:04 »
Dette høres jo meget lovende ut. Joey Barton ville vært en mann på rett sted og til rett tid for Newcastle United. Bra at Sam begynner å prioritere oppbygning av laget allerede, så vi slipper denne skumkjøpingen de to siste dagene før seriestart.

Tenk bare om Roeder hadde forstått det...

djmattis

• Gjest
« Svar #13 på: 16. Mai 2007, 20:14 »
Nå tror jeg virkelig folk missforstår, tror dere ikke Roeder prøvde å skaffe spillere fra dag en??
Tenk litt etter nå, av Roeder og Sam hvem tror dere har lettest for å hente spillere og hvorfor?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #14 på: 16. Mai 2007, 21:56 »
Roeder, for da var vel Newcastle en mer attraktiv klubb. Nå endte vi på 13.plass, og spilte rævva helt til siste minutt av Premier League...