20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha?

Svennis
6 (24%)
Big Sam
15 (60%)
Houllier
4 (16%)

Stemmer totalt: 24

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!  (Lest 33687 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!
« Svar #180 på: 13. Mai 2007, 21:13 »
Da er det klart at Roeder har prestert å levere den dårligste PL sesongen for Newcastle gjennom tidene denne sesongen.

Klapp klapp klapp

The draw puts Newcastle at 13th place in the table with 43 points - their worst points total ever in the Premiership (44 points being the previous worst).

Grusomt. Så hva har Roeder-elskerne og si nå? Det finnes ikke ett eneste "For Roeder-argument", og nå kan man vel like gjerne innse og innrømme at Glenn Roeder alias Harry Potter er den værste manageren Newcastle har hatt gjennom tidene. I tillegg til å ha ledet laget til puslete 43 poeng, har han klart å kjøre Albert Luque og til dels Charles N`Zogbia i grusen. Og om ikke det var nok har han flådd Newcastle forsvaret for selvtillit og guts, ettersom Titus Bramble og gjengen har fått uhorvelig mye ufortjent spilletid, som igjen har ledet til sirkusopptredener av værste sort.

Nå er jeg bare sjeleglad for at Roeder-marerittet er over, og selvom han riktig nok trakk seg fra sin posisjon så skal man ikke øse han med grautlasjoner og fine avskjeder av den grunn. Det står selvsagt respekt av at til og med han vet når tiden for lengst er inne til å tre av, men allikevel, hold beina godt plantet på jorden og glem denne traurige sesongen og hvem som ledet Newcastle gjennom den.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 14. Mai 2007, 15:25 »
Jewell har forlatt Wigan. Jeg frykter det verste
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 14. Mai 2007, 16:00 »
Jewell har forlatt Wigan. Jeg frykter det verste

Om han kommer går jeg i dvale til han er borte igjen. Men uansett, Sheperd kan vel umulig være så halvhjerne at han ansetter en tredje barnehagemanager!!!!!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 14. Mai 2007, 16:23 »
Big Sam er klar. Pressekonferansen er antakeligvis i morgen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 14. Mai 2007, 16:31 »
Nei.
Big Sam går for første gang ut å kommenterer saken:
"Obviously there is an interest in Newcastle, where we have had a discussion, and we will see where it goes from there," Allardyce told Sky Sports News.

"It is a lot quicker than I thought and whatever happens in the next couple of days will be vital in terms of what announcement might be made."
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 14. Mai 2007, 16:54 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 14. Mai 2007, 17:06 »
Skummelt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 14. Mai 2007, 17:13 »
Det var ihvertfall smart å "sparke" Roeder så tidlig som vi gjorde. Vi har en fordel med at vi har vært først ute.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 14. Mai 2007, 17:15 »
Er visst pressekonferanse klokken 14.00 på SJP imorra!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 14. Mai 2007, 17:21 »
Er visst pressekonferanse klokken 14.00 på SJP imorra!

YES YES YES YES, det betyr bare en ting :-)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 14. Mai 2007, 17:48 »
Det betyr nok bare én ting ja.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 14. Mai 2007, 17:49 »
Big Sam er klar. Pressekonferansen er antakeligvis i morgen.

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #192 på: 14. Mai 2007, 17:55 »
Souness får sikkert en ny mulighet tenker jeg :P

Håper Big Sam er klar som Newcastle manager nå og klokken 14.00 i morgen er det offisielt..
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 14. Mai 2007, 18:18 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=awol---martins-goes-missing%26method=full%26objectid=19101221%26siteid=50081-name_page.html

Jeg er så dritt lei primadonnaer!! :-X Selg Martins, selg Zoggy! Få inn folk som VIL spille for Newcastle United!! Håper Big Sam viser hvem som er sjefen!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 14. Mai 2007, 18:33 »
Jeg tror disse bare trenger å få vite at de har noen ganske enkle regler å forholde seg til. Er de smarte, noe jeg tror de er, så føyer de seg etter den nye manageren, er de ikke smarte, så blir de nok satt på første fly hjem av Allardyce.

Forhåpentligvis skjer det første, og forhåpentligvis mister vi så få gode spillere som mulig.

Godt at vi i det minste har noen som VET hva det betyr å ikle seg den sorte og hvite trøya. Og jeg synes det er greit å trekke frem noe av det Lee Clark sier til The Chronicle:
"The game wasn't a classic by any stretch of the imagination.

"But what was shown by all of the players on the pitch and on the bench is they wanted to play for Newcastle United and wanted to show that commitment.

"They did that. We could have done things better in terms of our passing, but I was pleased with the desire of the players who did pull on the jersey."

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon