20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha?

Svennis
6 (24%)
Big Sam
15 (60%)
Houllier
4 (16%)

Stemmer totalt: 24

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!  (Lest 33676 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!
« Svar #165 på: 10. Mai 2007, 10:37 »
Er alle fortsatt like overbeviste om at det er Allardyce som er vår nye manager? De siste par dagene har det jo kommet frem noen ting som kan tyde på at det er litt mer konkurranse enn først antatt?

Jeg er ihvertfall overbevist. Det er dømt til å bli masser av rykter når vi ikke får noen offentligjøring før etter Watford kampen. Ellers tar det nok mer enn et par dager å forhandle fram en kontrakt, og absolutt alle engelske mediene er enige om at Sam blir den nye Newcastle manageren.

Men man vet selvsagt aldri. Plutselig kan vi få beskjed om at Alan Shearer er den nye Newcastle manageren.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 10. Mai 2007, 11:03 »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 10. Mai 2007, 11:37 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2007/05/10/sfnnew10.xml

1. Sam
2. Houllier
3. Svennis

Listen til Sheperd.
Hvis det stemmer at Houllier(!) er Sheperds andrevalg og at Houllier selv har lyst på jobben så får vi bare be til høyere makter om at det blir BigSam.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 10. Mai 2007, 13:16 »
Svennis burde då vert foran Houlier i køa !!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 10. Mai 2007, 13:26 »
Svennis burde då vert foran Houlier i køa !!

Om du snakker om køen på Seven Eleven er jeg enig.

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 10. Mai 2007, 13:33 »
Fat Fred om Svennis :-)

Eriksson's agent Athole Still has claimed the former England boss had the support of 51% of Geordies.

Shepherd said: "Where he gets that figure from, I can't imagine.

"I think 51% of Geordies might like the idea of Sven's girlfriend Nancy Dell'Olio on the Newcastle Quayside."

Evening Chronicle

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 10. Mai 2007, 13:52 »
Ein toppmotivert Svennis hadde vert kanon det.
I sine 20 år som topptrener har han aldri fått sparken. Untatt landslagsjobben til England da. Men kem får kje sparken der
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 10. Mai 2007, 14:21 »
Fat Fred om Svennis :-)

Eriksson's agent Athole Still has claimed the former England boss had the support of 51% of Geordies.

Shepherd said: "Where he gets that figure from, I can't imagine.

"I think 51% of Geordies might like the idea of Sven's girlfriend Nancy Dell'Olio on the Newcastle Quayside."

Evening Chronicle
Har du link til hele artikkelen?
Drit i det, jeg fant det selv!  ;)
« Siste redigering: 10. Mai 2007, 14:25 av Frode »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 10. Mai 2007, 14:52 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2007/05/10/sfnnew10.xml

1. Sam
2. Houllier
3. Svennis

Listen til Sheperd.
Hvis det stemmer at Houllier(!) er Sheperds andrevalg og at Houllier selv har lyst på jobben så får vi bare be til høyere makter om at det blir BigSam.
Ja, det kan du ta meg pokker på!
Vil heller ha Arild Stavrum som ny manager fremfor klysa Houllier! Glemmer ikke hvordan han klarte å ikke kvalifisere Frankrike for VM i USA 1994, da han var landslags-sjef! Med spillere som Cantona, Ginola, Dessaily, Papin, Angloma, Deschamps, Blanc, Lizarazu, osv, burde dette vært en formalitet!
Og etter alle de "rare" kjøpene han hadde i Liverpool, burde han nesten fått en egen pris for!!!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #174 på: 10. Mai 2007, 17:50 »
Kommer Houllier begynner eg å grine, ikkje faen om eg vil ha han som manager for Newcastle
Newcastlesupporter siden 1992

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 10. Mai 2007, 17:56 »
Jeg hadde tatt imot Houllier med åpne armer jeg.
Jeg synes han virker som en inkluderende type. Han har gjort stor suksess med Lyon (uten at det er all verdens til prestasjon) og jobben han gjorde med Liverpool skal overhodet ikke undervurderes. Hva han gjorde som landslagssjef for Frankrike interesserer meg like lite som det interesserer meg hva engelskmennene mener om det Svennis gjorde med landslaget deres.

Men jeg er mest interessert i å prøve å overbevise meg selv om at Allardyce kan gjøre en god jobb med Newcastle også på lang sikt, for at han vil være nyttig på kort sikt, det finnes det ikke et fnugg av tvil om. For det blir Allardyce, enten vi liker det eller ikke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 10. Mai 2007, 18:48 »
Jeg tar i mot alle tre. Alle tre er svært gode managere. Er det slik at Newcastle ansetter en manager(høyst sannsynlig en av de 3 hete kandidatene) etter Watford kampen på søndag? er dette bekreftet noen plass, og hva med Guardians artikkel om at Big Sam allerede er blitt tildelt en 3-års kontrakt. Hmm...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 11. Mai 2007, 16:07 »
Hvis du regner Anal Oliver som bekreftelse, så kan jeg ihvertfall fortelle deg at han er 100% sikker på at Sam Allardyce presenteres som ny manager en gang i neste uke.

Sam unveiled 'in next week'
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 13. Mai 2007, 19:36 »
Da er det klart at Roeder har prestert å levere den dårligste PL sesongen for Newcastle gjennom tidene denne sesongen.

Klapp klapp klapp

The draw puts Newcastle at 13th place in the table with 43 points - their worst points total ever in the Premiership (44 points being the previous worst).