20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha?

Svennis
6 (24%)
Big Sam
15 (60%)
Houllier
4 (16%)

Stemmer totalt: 24

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!  (Lest 33684 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!
« Svar #150 på: 09. Mai 2007, 12:57 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2116064,00.html

Sven er interessert, ser det ut som. Houllier også..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 09. Mai 2007, 13:23 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=196079

Er vel bare tull dette?

Leste akkurat det samme. Fat Fred ville aldri ha hentet Trond. Det tørr jeg vedde på. Det blir som å helle bensin på bålet.
Jeg tror heller ikke at Fat Fred vurderer Trond Sollied spesielt seriøst. Ikke det at Sollied ville vært noe dårlig valg, men han hadde aldri i verden fått aksept for det blant fansen. Hvem vil vel ha en manager de aldri i verden før har hørt om?

Nede i BeNeLux-landene derimot, er nok Sollied et langt mer akseptert navn, gjennom det han har gjort med Gent og Club Brügge. Så jeg vil ikke bli veldig overrasket om han havner i Feyenoord, Bordaux eller Hamburg (selv om de to sistnevnte ikke tilhører BeNeLux da).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 09. Mai 2007, 17:07 »
Jeg vil egentlig ha Houllier i stedet for Big Sam!! :-\

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 09. Mai 2007, 17:10 »

Tror ikke en overvektig 60-år gammel mann med hjertetrøbbel er tingen for Newcastle. Man bør være 100% frisk om man skal ta over denne jobben. Nå vil jeg ha en manager som kan sitte i minst 10 år.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 09. Mai 2007, 17:12 »
Når vi ansatte Robson var ikke han akkurat ung og sprek heller, men han gjort det godt han. Føler meg mer trygg på at Houllier kan gjøre en god jobb enn jeg føler meg trygg på Allardyce. Men for all del, jeg blir ikke skuffet om det er Big Sam.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 09. Mai 2007, 17:16 »
Når vi ansatte Robson var ikke han akkurat ung og sprek heller, men han gjort det godt han. Føler meg mer trygg på at Houllier kan gjøre en god jobb enn jeg føler meg trygg på Allardyce. Men for all del, jeg blir ikke skuffet om det er Big Sam.

Greit nok men han hadde i det minste helsa i behold. Han var dessverre ikke ung nok til å sitte i 10 år eller mer. Det er hva vi trenger nå.

Det skal også legges til at Houllier kom på kant med flere spillere i Liverpool, og han hadde i tillegg flust med bomkjøp.

Men heller Houllier enn svenskefaen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 09. Mai 2007, 17:18 »
Han hadde noen bomkjøp ja. Diouf, Diao osv.. Men mange av de spillerne som er i Liverpool i dag og når de vant CL gullet var faktisk hentet inn av GH, så han traff med veldig mange kjøp også, bomkjøp gjør selv den beste.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 09. Mai 2007, 17:27 »
Angående bomkjøp så var vel selveste Bobby Robson ekspert på å få det til
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 09. Mai 2007, 17:31 »
Houllier er jo utvilsomt en veldig dyktig manager. Jeg tror han kunne gjort det veldig bra med newcastle. Han har et stort navn, som kan lokke mange gode spillere. Jeg tror Sam og Houllier kunne gjort det god med newcastle.

Svennis føler jeg er ren bingo. Han har resultater og vise til, ja. Men allikvevell vi pressen gjøre alt de kan for å lage historier og skaffe negativ omtale om svennis, og dette vil da komme på klubbens bekostning. Vi trenger ikke flere playboyer, Dyer holder lenge nokk for meg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 09. Mai 2007, 17:37 »

Sikter du til Viana og Bassedas? Sammenlignet med Houllier var Bobby bra på dette området.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 09. Mai 2007, 21:11 »

Tror ikke en overvektig 60-år gammel mann med hjertetrøbbel er tingen for Newcastle. Man bør være 100% frisk om man skal ta over denne jobben. Nå vil jeg ha en manager som kan sitte i minst 10 år.
Og du tror da at Allardyce vil sitte så lenge? Jeg for min del tror at han er den neste landslagsjefen for England! Spørmålet er bare hvor lenge McClaren blir sittende? Får han fyken før EM, rett etter eller klarer han å holde på jobben til neste VM og enda lenger? Allardyce har jo selv sagt å trene Englands landslag er hans store drøm! Dette er den tanken jeg liker minst ved å ansette Allardyce!!

Men for all del, Houllier kan holde seg langt pokker vekk fra NUFC! Han har en meget variabel CV, noe imponerende og noe mindre imponerende!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 09. Mai 2007, 21:20 »

Sikter du til Viana og Bassedas? Sammenlignet med Houllier var Bobby bra på dette området.
Kan vel plusse på Cort, Gavilan, Bramble, Wayne Quinn, Carl Serrant osv! Alle var ikke så dyre, men allikevel lite brukenes i denne klubben!

Houllier handlet jo stort sett det meste, Biscan, Bruno Cheroy(eller hvordan det skrives), Diao, Diuf, Abel Xavier, den listen kan bli MEGET lang................ NEI TIL HOULLIER!!!  >:(

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 09. Mai 2007, 22:14 »
Jeg vil ikke ha Bramble på den lista.
Nei, han har ikke slått til, men han har vært i klubben i flere år nå, og har vært mer eller mindre fast inventar i samtlige sesonger. Han var god da han kom, men utviklingen har ikke gått i riktig retning.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 09. Mai 2007, 23:31 »

Kan vel plusse på Cort, Gavilan, Bramble, Wayne Quinn, Carl Serrant osv! Alle var ikke så dyre, men allikevel lite brukenes i denne klubben!

Houllier handlet jo stort sett det meste, Biscan, Bruno Cheroy(eller hvordan det skrives), Diao, Diuf, Abel Xavier, den listen kan bli MEGET lang................ NEI TIL HOULLIER!!!  >:(

Nå ble da vitterlig Carl Serrant kjøpt av Kenny Dalglish. Ellers var Carl Cort faktisk meget god fram til han pådro seg alle skadene. Han hadde faktisk 0,5 mål pr kamp for Newcastle i starten under Robson. En spiller jeg hadde stor sans for.
« Siste redigering: 09. Mai 2007, 23:33 av Asbjørn »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 10. Mai 2007, 10:06 »
Er alle fortsatt like overbeviste om at det er Allardyce som er vår nye manager? De siste par dagene har det jo kommet frem noen ting som kan tyde på at det er litt mer konkurranse enn først antatt?