20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem vil du ha?

Svennis
6 (24%)
Big Sam
15 (60%)
Houllier
4 (16%)

Stemmer totalt: 24

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!  (Lest 33613 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL III!
« Svar #105 på: 06. Mai 2007, 20:07 »
Det står ingenting om det på hovedsiden. Jeg har tatt av men er litt usikker nå  :-\

Hvis Roeder er sparket blir det Sam eller Jose  :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 06. Mai 2007, 20:11 »
Håper dette er sant!

Som person så liker jeg Roeder veldig godt, og har hatt gleden av å snakke med han. Men desverre skal det mer til for å lede verdensbeste klubb!

Lykke til Roeder.

Please gud, la dette være sant!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 06. Mai 2007, 20:11 »
Hvis Roeder er manager endå blir eg forbanna.. Det MÅ vel være sant? Eurosport melder vel ikkje en sånn nyhet om det ikkje er sant??

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 06. Mai 2007, 20:12 »
Håper dette er sant!

Som person så liker jeg Roeder veldig godt, og har hatt gleden av å snakke med han. Men desverre skal det mer til for å lede verdensbeste klubb!

Lykke til Roeder.

Please gud, la dette være sant!

Liker ikkje Roeder som person heller. Han snakkar altfor mykje piss og ellers har eg lite til overs for løgnera.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 06. Mai 2007, 22:29 »
Uansett hvem som blir ny manager nå, så kommer han til å få en luksus ingen Newcastle manager har hatt siden Gordon Lee i 1975!
Ingen av managerne i mellom har blitt ansatt før en sesong, alle midt i en.
Skal bli en spennende sommer :D
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #110 på: 07. Mai 2007, 00:32 »
Håper bare ikke på noe Strachan, Svennis, Allardyce, Van Gaal eller Giddink. Jeg vil ha Hitzfeld, Mourinho, Cuper eller noe i den duren.. Hvis ikke det går, så kan de likesågodt la være og heller gi roret te Speed eller Clarck ellerno imens
Ja heia gutta!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 07. Mai 2007, 07:12 »
Guardian artikkel her!

Legger til en artikkel fra Guardian der de spekulerer på om Allardyce allerede har blitt tilbudt en 3 års kontrakt, eller om det er Shearer som skal få jobben!?! De mener å vite at om Shearer vil ha manager jobben, så er den hans. Men de tror at han fortsetter innenfor TV!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 07. Mai 2007, 10:43 »
Når tror dere den nye manageren blir klar?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 07. Mai 2007, 11:25 »
Jeg tror ikke det skjer noe drastisk før etter Watford-kampen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 07. Mai 2007, 12:30 »
Uansett hvem som måtte blir ny manager så håper jeg han får velge alle han vil ha rundt seg selv. Hele trenerstaben og det medisinske apparatet, for noe må virkelig gjøres på skadefronten.
an sparker ikke Bobby Robson??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 07. Mai 2007, 12:40 »
Tørr ikke tenke på hva en seier mot Blackburn og et eller flere mål av Owen ville ført til.

We prove critics Wrong for 40. gang denne sesongen, og Roeder hadde blitt sittende.

Grøsser av tanken.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 07. Mai 2007, 13:28 »
Anal Oliver:

Update: speaking to SkySportsNews on Monday morning, the Chronicle's Alan Oliver predicted that Sam Allarydce would be installed as Newcastle manager within a fortnight.

Good old Olly, wiping a tear-stained eye as he bids farewell to his talk-in cohort Glenn before hastily erecting his Big Sam bunting.

As the Chronicle man attempts to talk up the move though, he appears to have repositioned himself somewhat:

December 2006, after Bolton 2 Newcastle 1:

"In the circumstances you would have thought Bolton manager Sam Allardyce would have been magnanimous in his side's victory. You would have been wrong.

"Allardyce's post-match comments that his controversial but so talented striker El Hadji Diouf had been physically abused by United were sheer piffle.

"What do you expect from a man who took his eye off the Bolton ball and centred it on the England job - allowing United to sneak into European football last season?

"In fact, there must be something wrong with Big Sam's mince pies.

"I can remember young Paul Huntington getting in one bad tackle on the Senegalese striker, who then proceeded to roll over four times as though he had been watching too many movies.

"This is the same Diouf who, along with Robbie Savage, is probably the most hated player among players and fans.

"In contrast to Allardyce's inflammatory comments, I found it refreshing to talk to Gary Speed after the match.

March 2006, after Newcastle 3 Bolton 1:

Headline: Why Big Sam's not the man for Toon:

In fact, it's a good job Alan Green, the Radio Five man who called Bolton's football ugly and fell out with Allardyce, wasn't at St James' Park on Saturday.

Ugly? That was almost playing Bolton a compliment. It was joyless, brutal stuff, especially compared with some of the one-touch football United played at times.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #117 på: 07. Mai 2007, 13:28 »
Big Sam kommer og tar med seg bestekameraten Nolan og Speed som får en jobb i støtteapparatet
Drøm
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 07. Mai 2007, 13:38 »
Hva med Juande Ramos?
Mannen har trent Sevilla til UEFA cup pokal og til toppen av La Liga. Han har selv uttalt at han ønsker å trene en klubb i England!
Ellers vil jeg bli lykkelig glad om Allardyce får jobben

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 07. Mai 2007, 17:11 »
Det er ingen tvil om at Bolton i tillegg til å spille destruktiv og dårlig fotball, i tillegg har idioter som blir opplært til å kaste seg ned og leke dødssyk flere tusen ganger i løpet av en kamp. En Bolton-spiller skulle under Allardyce heller ikke gå av veien for en takling verre enn det Bramble kan finne på om han bommer totalt på ballen. Bolton har vært kjent for å spille stygt og unfair i tillegg til en destruktiv spillestil. Vil vi virkelig ha slike tilstander i klubben vår? Vil vi virkelig at stjernene skal erstattes av trauste arbeidsmaur, vil vi at målscorerne og artistene Owen og Martins skal erstattes av trauste arbeidsmaur som er to meter høy og ekstremt god på hodet, og ekstremt flink til å etterlate seg noen stygge etterslengere, og som ikke scorer en brøkdel av de målene våre nåværende helter gjør?

Jeg tror dessverre vi må ofre artistene våre for stygge, ekle Bolton-spillere, om Big Sam blir manager. Og hvis det er musikk i ørene til newcastlesupportere, da er det noe alvorlig galt med de som kaller seg newcastlesupportere!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon