20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Adios Leeds  (Lest 3411 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
Adios Leeds
« på: 29. April 2007, 03:27 »
Da kan det se ut som Leeds er på vei til League one.. Veien fra 2.plass i premier league og CL spill til to divisjoner er ikke særlig lang. Jeg har aldri hatt noe særlig imot Leeds, de har vært underjoldende å se på, har mye fans og syns ikke de hører hjemme der nede. Så jeg ser helst at de tar en City og hopper seg rett opp i det gode selskap igjen.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Adios Leeds
« Svar #1 på: 29. April 2007, 12:15 »
Dette kan bli oss om noen år...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 29. April 2007, 16:31 »
De ødela oddsen min i går, så da kan de bare pelle seg ned :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 29. April 2007, 18:05 »
Det er jo rett og slett forferdelig. De må opp i PL ASAP.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 15. Mai 2007, 12:26 »
Haha. Skal jeg le eller gråte?

Leeds United er et glimrende eksempel på vanstyring. Men, klubben kommer nok tilbake en eller annen gang.

Tenk på det laget Leeds hadde 5-6 sesonger tilbake i tid. Et topplag, ikke langt unna å vinne PL, semifinale i Champions League. Flere fantastiske talenter, samt flere kvalitetsspillere i sin beste alder.

Nei, Leeds må tilbake dit de hører hjemme; i Premier League.
Carr har altfor få landskamper for England!

DanMan

• Gjest
« Svar #5 på: 16. Mai 2007, 09:42 »
Et lag som forsøker å redde seg ved å hente Tore Andre Flo fortjener INGEN sympati!  ;D

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 16. Mai 2007, 15:06 »
Er synd at Leeds rykker ned til 2 div. Dette laget hører hjemme i PL der de en gang var. Salget av kvalitetspillere samt at David O'Learys bortgang har ført leeds langt ned. Har flere bekjente som er leedssupportere, og dem er i sorg naturlighvis.

Detta her skjer så fort. No har Newcastle hentet en ny og god manager, men det var ikke mye som skulle til før vi muligens havnet der vi også.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 16. Mai 2007, 15:13 »
Det som har ført Leeds ned er ene og alene vanstyring og champagnefest av tidligere leder og styre.

Noe å ta lærdom av.

Hadde Newcastle rykket ned, så hadde konsekvense bare blitt en brøkdel av hva de har blitt for Leeds U.
Carr har altfor få landskamper for England!

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Mai 2007, 20:59 »
Synes synd på Leeds jeg... ville heller hatt de i PL fremfor Wigan og Reading foreksempel... Mye tradisjon i Leeds, og derfor er det synd med alt som skjer i Yorkshire. Flo gjorde det greit han, frem til han ble skadet.
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #9 på: 17. Mai 2007, 21:11 »
Gi dere nå. Når Leeds var i Premier League var de et av lagene vi Newcastlefans hatet kanskje aller mest. Godt å se dem lide litt. Leeds-fansen var av verste sort, husker jeg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Mai 2007, 21:24 »
Har aldri hatt noe hat for Leeds. Har alltid hatt sansen for de, og de spillerne som spilte der da Leeds var i PL. Atpåtil glemmer jeg aldri en kamp som 4-3-seieren vår over de. En av de aller beste fotballkampene jeg noensinne har sett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #11 på: 17. Mai 2007, 21:59 »
Ja, den kampen husker jeg godt. Heldramatisk deluxe. Glemmer aldri det øyeblikket da Solano banket inn 4-3 på slutten. Ahh, det var tider det! Og nå skal vi vel gjennom enda flere gode tider?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Mai 2007, 23:38 »
Har ingenting i mot Leeds jeg. Hadde jeg ikke begynt heid på Newcastle tror jeg at jeg hadde heid på de faktisk.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.