20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Russetråden  (Lest 23424 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Russetråden
« Svar #30 på: 03. Mai 2007, 21:04 »
Merker meg at noen her må ha hatt ei forferdelig russetid. Å drikke ei kasse øl er jo helt harmløst. Løpe naken rundt omkring, harmløst!! Bare fordi det er knuter som sier at man må pule 20 stk eller noe for å få en rimi pose i lua betyr det ikke at alle gjør det.

Det er deilig å ha en liten pause fra skolehelvette der du kan gi litt faen. Men egentlig litt deilig å være ferdig med det. Skjønner bare ikke hvordan folk kan klage og syte fordi andre har det gøy. Greit nok om du sitter hele døgnet på lesesalen, men for faen ikke klag på andre fordi de er ute med venner og fester.

Helt enig. Skjønner ikke hva folk har imot russetiden! Den skader ingen, med mindre du blir utsatt for vold, da...

Noreng

• Gjest
« Svar #31 på: 04. Mai 2007, 20:03 »
Ja, vi tar poenget ditt, Joakim. Du er en død kjei bestemor, og det har du selvfølgelig lov til!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 05. Mai 2007, 12:39 »
Folk velger da selv hva de vil bruke russetiden sin til. Og der er det mange forskjellige varianter ute å går, mens noen er konstant drita fra 20.april til 17.mai, er det andre som nøyer seg med et par fester og noen øl. Herregud jeg er lei av at folk skal snakke om russen som om det var en person, russen er flere tusen ungdommer, og ikke alle feirer russetiden likt.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 05. Mai 2007, 15:59 »
Jeg vet at ikke alle feirer russetiden likt, og jeg mener ikke at folk ikke skal få velge selv hva de skal bruke den tiden til. Jeg har bare sagt det jeg mener om måten enkelte feirer russetida på, og det synes jeg er direkte tåpelig og smått forkastelig.

Om det gjør meg til en gammel, gretten bestemor, så får det bare være.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #34 på: 07. Mai 2007, 08:46 »
Var heftig nok da vårt vaktlag måtte hjelpe MP i det som betegnes som de største opptøyene MP har vært borti i fredstid i Norge, her i Bardufoss. Det var bokstavelig talt Texas.

Leste om det i aftenposten i dag. Den MP-troppen har fått heltestatus.

djmattis

• Gjest
« Svar #35 på: 07. Mai 2007, 21:15 »
Hva er vitsen med russetida egentlig?

jeg husker en gjeng med russefolk kom til skolen min når jeg gikk i 8 klasse eller noe, fikk juling og dro hjem, haha
hva er vits?

er det fyll og bråk som er tingen liksom?

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #36 på: 07. Mai 2007, 22:27 »
Vitsen er å feire 12 års skolegang, ved å ha det morro på den måten man liker å ha det morro.

Ingen kan nekte på at det er morro å høvle tøs, ingen kan nekte på at det er morro å være full (til en viss grad), og ingen kan nekte på at det er morro å se/drite seg selv ut!

Dette er harmløs morro, og jeg fatter rett og slett ikke hvordan folk kan ha noe i mot det.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

djmattis

• Gjest
« Svar #37 på: 07. Mai 2007, 23:34 »
Jeg har noe imot det, hva skal du gjøre med det?

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 07. Mai 2007, 23:44 »
Jeg har noe imot det, hva skal du gjøre med det?

Hvorfor skal han gjøre noe med det? Han som alle andre gir vel faen i hva du synes? Bare moro at folk irriterer seg.

djmattis

• Gjest
« Svar #39 på: 07. Mai 2007, 23:47 »
Haha jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hallelujah

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #40 på: 08. Mai 2007, 12:27 »
Russen er litt tragikomisk, egentlig. Greit å ha det gøy osv, og være barnslig osv, men jeg syntes at russens påfunn er så nerdete at det ikke er ord for det.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 08. Mai 2007, 12:54 »
Russen er litt tragikomisk, egentlig. Greit å ha det gøy osv, og være barnslig osv, men jeg syntes at russens påfunn er så nerdete at det ikke er ord for det.

Nerdete? Jeg skjønner ikke hva du mener. Da jeg var russ var det hele en stor sosial hendelse, med masse øl, grilling og festing. De færreste gadd å drive med alle verdens knuter, vi tenkte mer på å feste. Hva folk kan ha imot dette, skjønner jeg ikke. Skulle tro dette var et Krf-forum...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 08. Mai 2007, 13:33 »
La nå folk få feire russetiden som dem selv vil så lenge det skjer på riktig side av loven.
De aller fleste sier jo at de beste minnene de har fra ungdomstida kommer nettopp fra russetida. Det sier vel sitt
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 08. Mai 2007, 14:02 »
Noken som har troffe på Erik Hoff i år?  :P

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
« Svar #44 på: 08. Mai 2007, 14:32 »
Det hadde vært flott med aldersgrense på det forumet her. Hvis man ser litt oppover på denne siden i tråden, vil man nok være enig med meg. :)