20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Russetråden  (Lest 23438 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Russetråden
« på: 25. April 2007, 22:08 »
Siden jeg var så godt i gang med å poste russesangen vår, kan jeg opprette en egen tråd for oss som er russ i år. Her finner man russesangen for min skole, Heimdal VGS. Har vært med å spilt den inn, og vi har fått høre fra andre skoler at det er årets russesang i Trøndelag så langt. Selvsagt ikke på høyde med Jay-Z og Tungtvann, men vi er jo amatører for Guds skyld.

Årets er også gjennomført. Rimelig kald opplevelse! Kom igjen og post andre opplevelser/sanger/knuter osv. Russetida skal bli ei herlig tid uten en eneste prøve på skolen. :D

plebbster

• Gjest
Sv: Russetråden
« Svar #1 på: 25. April 2007, 23:21 »
Haha, dritrutinert med isbading. Det er noe jeg aldri kommer til å gjøre though.

Hvis jeg skal velge meg èn mann som jeg "heier på" i russetiden, så må det være Thomas Rocco Hansen! ;D Han er mannen!
Tror russetiden trenger slike fargeklatter.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #2 på: 26. April 2007, 00:08 »
I år er det 10-årsjubileum for Russ 97!
Toon, Toon,
Black and white army

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #3 på: 26. April 2007, 16:01 »
Er også russ i år, men kan ikke si jeg er særlig keen på å ta disse knutene. Bare jeg har noe hengende i russelua mi så er jeg fornøyd! Jeg bryr meg heller ikke så mye om raid, vannkriger og lignende.

Det jeg virkelig synes er moro med russetida er alle festene og all alkoholen som er en fin avveksling i en tid med heldagsprøver og eksamener på rekke og rad.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26. April 2007, 17:36 »
Tror jeg fikk ei eller to russeknuter i løpet av russetiden jeg. Og de tok jeg for å få dem. Men utenom teite russeknuter skjer det jo mye gøy i russetiden...

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 26. April 2007, 23:14 »
Er russ i år jeg også!!
Skal feste, drikke, ha det gøy og ta så mange knuter som mulig! :D Du er russ en gang i livet og da ska det faen meg ta av!!
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 27. April 2007, 01:12 »
Egentlig enig. Selv var jeg ganske seriøs med fotballen på den tiden, så drakk nesten ikke i russetiden. Det er jo bare snakk om 17 dager, så på mange måter angrer jeg litt på at jeg ikke deltok mere. Men russeknuter hadde jeg ikke gidda uansett :)

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #7 på: 28. April 2007, 12:58 »
I år er det 10 år siden jeg var russ. Tenk at det var en i kullet vårt (som bestod av mange hundre) som hadde mobiltelefon. I dag er det neppe mange russ som ikke har mobiltelefon. Verden har forandret seg en del de siste 10 årene.
Toon, Toon,
Black and white army

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 28. April 2007, 13:01 »
I år er det 10 år siden jeg var russ. Tenk at det var en i kullet vårt (som bestod av mange hundre) som hadde mobiltelefon. I dag er det neppe mange russ som ikke har mobiltelefon. Verden har forandret seg en del de siste 10 årene.

Ja, utviklingen har vært utrolig. Blir spennende å se om de neste ti blir like innholdsrike hva utvikling angår.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 30. April 2007, 19:03 »
I dag, når jeg sitter kvelden før 1. mai i norsk illeluktende militæruniform på vaktuke i helvette (Bardufoss) tenker jeg at det ville vært fint av mange grunner å gå nøyaktig et år tilbake i tid. Da hadde jeg vært på dåp og drukket just nu, samt aldri tatt telefonen der jeg ba om å få unnagjort førstegangstjenesten.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 30. April 2007, 19:19 »
HAr tidenes vorspiel hjemme hos Lerbakk nå! :D Russedåpen unnagjort.. Og snart drar vi til Marinen. Heimdalrussen 07 er det beste russekullet!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 30. April 2007, 19:39 »
Hvorfor i all verden bruker du tid og krefter på russefylla når Newcastle spiller kamp?
Det er feil prioritering, Lerbakk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 30. April 2007, 19:44 »
Er russ en gang i livet, Newcastle United har gjennomført en drittsesong og har intet å spille for. Så enkelt blir det da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 30. April 2007, 23:55 »
Hvorfor i all verden bruker du tid og krefter på russefylla når Newcastle spiller kamp?
Det er feil prioritering, Lerbakk.

Hahaha. Håper da det var ironi!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 01. Mai 2007, 00:12 »
Det var overhodet ikke ironi. Greit nok at du er russ kun én gang i livet og alt det der, men alt russetiden består av er jo å drikke seg sørpe dritings hver eneste dag frem til 17. mai hvor målet er at du skal ligge over doskåla og spy hele dagen. Jeg har selv vært russ, så jeg vet da hva det går ut på.

Jeg synes det bør være mulig å ta seg noen få dager fri fra fyllefesten, blant annet for å se Newcastle spille kamp. Selv om vi taper aldri så mye. Og selv om vi har aldri så lite å spille for.

Jeg synes egentlig russetiden er noe forbanna tull, og jeg skjønner ikke helt poenget med å kaste bort tusenvis av kroner på ingen verdens ting annet enn fyll, fyll og atter fyll. Ja, og irriterende skrik fra småunger da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon