20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Russetråden  (Lest 23401 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Russetråden
« Svar #90 på: 26. April 2010, 19:13 »
Fy faan, Botten Anna var årets russelåt når jeg var russ. Tror dere jeg var drittlei den til slutt eller? :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 26. April 2010, 19:22 »
Fy faan, Botten Anna var årets russelåt når jeg var russ. Tror dere jeg var drittlei den til slutt eller? :)

Vi var vel kanskje begge det da :P
Ble jo spilt ei stund før russetida også, så den var mer enn nok innspilt da mai kom!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 27. April 2010, 19:22 »
Vi hadde "From Paris to Berlin"... Fikk aldri sansen for den selv om jeg i utgangspunktet liker dance musikk

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #93 på: 27. April 2010, 23:52 »
« Siste redigering: 22. April 2011, 23:19 av plebUTG »

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #94 på: 04. Mai 2010, 22:04 »
Haha småttinger!! Russ 94 i en bil som het Kalvegodt!
Ja - vi var en gjeng bygdiser...

Jeg festa i 3 uker sammenhengende og spydde i borgertoget på 17 Mai... Våkna på kvelden en plass jeg fremdeles ikke vet hvor var, med joggeskoen min som hodepute. Praktfullt!!!

Hver eneste føkkings gang jeg treffer folk som var Russ i Molde 94, minner de meg på denne episoden. Gikk også ned 1 karrakter i de fleste fag, men det fikk heldigvis ingen konsekvenser.

Jeg brukte ca 10000 Kr på hele russetida, men kommer jo fra en HB kommune, så vi hadde NOK å drikke på. Spør du meg om jeg er stolt av dette i dag, så er svaret NEI, men spør du meg om jeg angrer, så er også svaret NEI. Tror ikke jeg gjorde en flue fortred den måneden (hvis jeg ikke spydde på henne i borgertoget ;-))

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 28. Nov. 2011, 19:56 »
No må eg dra opp igjen denne festlige tråden her! Er russ til våren og sitter for øyeblikket i tenkeboksen ang russekort! Vil selvfølgelig prøve å utforme nokke personlig, men del gjerne idea med meg her ! TAKK ! :D

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 29. Nov. 2011, 00:23 »
No må eg dra opp igjen denne festlige tråden her! Er russ til våren og sitter for øyeblikket i tenkeboksen ang russekort! Vil selvfølgelig prøve å utforme nokke personlig, men del gjerne idea med meg her ! TAKK ! :D

Adresse : SportsDirect Arena
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 29. Nov. 2011, 00:24 »

Adresse : SportsDirect Arena

:tiote:
Same old Shearer, always scoring!