20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Russetråden  (Lest 23405 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Russetråden
« Svar #75 på: 20. April 2010, 20:00 »
Ingen som er russ i år, altså?
Eventuelt hvilke busser er dere på?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 20. April 2010, 20:13 »
Hater russ! >:(
Nei.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #77 på: 25. April 2010, 11:41 »
russ va sååå 2007
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 25. April 2010, 14:56 »
Det er ikke kult å være russ før i 2013 ;)

henriktoon

• NewUtd-teamet
  • Benkvarmer
    • Vis profil
« Svar #79 på: 25. April 2010, 15:42 »
Ingen som er russ i år, altså?
Eventuelt hvilke busser er dere på?

Jo er russ jeg!

Peter

• Gjest
« Svar #80 på: 25. April 2010, 16:01 »
Det er ikke kult å være russ før i 2013 ;)

Før 2016 mener du selfølgelig! ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 25. April 2010, 18:43 »
russ va sååå 2007
Såååå 2002 tror jeg heller vi sier.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #82 på: 25. April 2010, 23:52 »
2016,peter? Og du bor på oslo vest?

Begynn sparingen til buss allerede... prater av erfaring :P

Peter

• Gjest
« Svar #83 på: 26. April 2010, 15:13 »
2016 vil jeg tro, om ikke hodet mitt tar feil. Ja, Oslo vest.
Bussen koster mye, det kan jeg tro. Har egentlig lyst og overlate bussbetalingen til andre ass, men betaler kanskje en liten slant hvis det er under 5000k. Men ellers; jeg gidder ikke å spare penger i 6 år. Da drar jeg heller til Ayia Napa. :)

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 26. April 2010, 16:05 »
russ va sååå 2007

Næmen jøsses. Trodde virkelig ikke du var så rutinert. Vil unngå ordet "gammel" da du ikke riktig er det heller, men du var jammen litt eldre enn jeg har antatt da. Lurer litt på hva som var russelåta i 2002, Daddy DJ?
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 26. April 2010, 16:10 »
Min personlige russelåt var DumDum - Enhjørning, men det ble sjokkerende nok slått akkurat av Botten Anna i den derre avstemning. Fælt! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 26. April 2010, 16:31 »
http://www.dagbladet.no/2010/04/26/nyheter/innenriks/medvedev/statsbesok/11456459/

Og da var russen i gang. Håper hele gjengen får en gigantisk bot. "Hohoh, nå er vi russ så nå kan vi være så jøvlig tafatt, mongo og idiotisk som vi bare vil. Endelig kan vi være oss selv! :D"

BOOOOOT!!!
Nei.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 26. April 2010, 16:43 »
http://www.dagbladet.no/2010/04/26/nyheter/innenriks/medvedev/statsbesok/11456459/

Og da var russen i gang. Håper hele gjengen får en gigantisk bot. "Hohoh, nå er vi russ så nå kan vi være så jøvlig tafatt, mongo og idiotisk som vi bare vil. Endelig kan vi være oss selv! :D"

BOOOOOT!!!

Ja like fantastisk hvert år at en liten udugelig prosentadel av all russen skal ødelegge ryktet til resten. Intet år slår feil, noen tullinger gjør noe fryktelig idiotisk og resten av Norges befolkning sitter foran skjermen og rister på hodet over hvor fryktelige denne russen er. Mens 95 % av russen som faktisk oppfører seg som folk flest når de feirer hører vi lite om

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 26. April 2010, 16:44 »
Det er forskjell på å gjøre syke, morsomme ting, og på å være totalt idiot. Det derre er bare dumt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 26. April 2010, 18:02 »
russ va sååå 2007

Næmen jøsses. Trodde virkelig ikke du var så rutinert. Vil unngå ordet "gammel" da du ikke riktig er det heller, men du var jammen litt eldre enn jeg har antatt da. Lurer litt på hva som var russelåta i 2002, Daddy DJ?
Må vel si det sånn at du faktisk er litt yngre enn jeg hadde antatt, så da går det vel opp i opp.

Husker ikke hva som var russelåta vår, men jeg husker godt at Daddy DJ ble spilt en hel del rundt den tida, så det kan ha vært den. Det var i hvert fall ikke en sang som kan sies å ha vært spesielt bra, med andre ord.

Har inntrykk av at de som faktisk havner i avisa, er de som mangler absolutt alt som kan kalles sunt folkevett. Jeg tror den jevne sau er smartere enn disse. Sauer er jo som kjent ålreite dyr. Det er ikke russen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon