20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+  (Lest 41214 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #210 på: 01. Mai 2007, 16:15 »
"It's not up to the manager to motivate players ... the players have to do it themselves".

Glenn Roeders uttalelser etter en elendig kamp med null tegn til taktikk, og at noen står frem som en leder.

har ikke selv lest dette intervjuet med Roeder som det er henvist til her, men om dette stemmer trenger ikke jeg vite mer! Roeder har faen meg ingen peiling på hva han driver med!

Hadde vi sett noen som helst annen topp trener si noe av det samme?

Newcastle har hatt alt for mange fancy dress trenere i det siste.
Vi skulle hatt en Tom Nordlie karakter i noen år tror jeg! En som kommer i joggedress, gir totalt faen i hva folk mener om han og ikke sitter et sekund på ræva gjennom en kamp! Ikke at jeg ønsker akkurat Tom til NUFC, men en slik type.

All ære til Robson - fyren var gammel, han måtte nok sitte. Om ikke hadde han sikkert hatt hjerteinfarktet lenge før.
Souness - er ikke noe å si om han som ikke er sagt.
Roeder - go fuck yourself!
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 01. Mai 2007, 18:14 »
Hvis vi skal selge en midtbane vil jeg ha vekk dyer. Han er den spilleren med mest nykker i laget, og jeg mener at folk her inne på forumet har overvurdert ham i lang tid. Vi pøser ut lønninger til ham, men allikevell presterer han ikke god nokk.

Og spillerne har faktisk et ansvar om å motivere seg selv. Hvordan kan dere vite at 'Roeder ikke prøver å motivere spillerne sine. Det nytter ikke når flere av de såkalte nøkkelspillerne ikke prøver å motivere seg selv.
Jeg er enig i det meste som blir sagt om Roeder, men spillerne har faen meg et ansvar ovenfor supportere og medspillere!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 01. Mai 2007, 18:17 »
Hvis vi skal selge en midtbane vil jeg ha vekk dyer. Han er den spilleren med mest nykker i laget, og jeg mener at folk her inne på forumet har overvurdert ham i lang tid. Vi pøser ut lønninger til ham, men allikevell presterer han ikke god nokk.

Og spillerne har faktisk et ansvar om å motivere seg selv. Hvordan kan dere vite at 'Roeder ikke prøver å motivere spillerne sine. Det nytter ikke når flere av de såkalte nøkkelspillerne ikke prøver å motivere seg selv.
Jeg er enig i det meste som blir sagt om Roeder, men spillerne har faen meg et ansvar ovenfor supportere og medspillere!

Amen, men det hadde vært typisk at Dyer hadde vært en spiller som hadde blomstret under Big Sam. En manager som klarer å håndtere spillere med nykker. Som f.eks Diouf og Anelka.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
« Svar #213 på: 01. Mai 2007, 19:47 »
Kan ikke Roeder bare trekke seg? Skjønner han ikke at han suger? Han kan umulig skjønne hva han driver med. Han har ingen taktikk, han gjør ingen grep i kampen, og han sier at han ikke skal motivere spillerene. Er det no rart vi suger?
Og herregud. Dyer er drittgod! Men har noen her spilt fotball under en manager som suger?

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #214 på: 02. Mai 2007, 09:26 »
Huff og huff! Kampen mot Reading var et av sesongens største slag i trynet. Første omgang var ikke SÅ ille. Det ble dog skapt noen sjanser, og Owen viser at han er i rute.
Uten sammenligning forøvrig minnet kampen om Manchester United - Milan: Gattuso storspilte for Milan, og de hadde nærmest full kontroll. ManUtd "lykkes" i å skade Gattuso slik at han må forlate banen. Etter det tar ManUtd over kampen. -Slik så det ut til å være med Emre også. Han var god, og vant midtbanen alene for NUFC. Etter han ble båret av banen ble også spiriten til NUFC fraværende. Og atter en gang ble man sittende å ergre seg over et lag som så ut til å mangle vilje til å vinne. Nesten så man begynner å tro at det er bevisst sabotasje  ???.
Bramble var til tider fryktelig. Årsverste! Nå må jeg snart spise i meg tidligere forsvarstaler for han (det pussige er at han ofte spiller bra mot gode lag). -Huff og huff igjen... denne kampen var ille. Men ikke så ille at jeg ønsker Allardyce som manager.
« Siste redigering: 02. Mai 2007, 14:20 av Brewcastle »
Livet er svart/hvitt!

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #215 på: 02. Mai 2007, 11:31 »

Om ikke Roeder - aka. manager - skal motivere spillerne sine, hvem skal da? Kapteinen har selvfølgelig et ansvar og spillerne har et ansvar om å motivere seg selv og andre påbanen. Men når de ikke klarer det, hvem er det da som skal ta ansvar? Kapteinen og Manageren! Men først og fremst manageren.

Motivering handler jo for pokekr ikke om å heie på sidelinja, det har de ca 50.000 gale fans som gjør hver gang for de!

Det handler om å komme med kritikk - konstruktiv kritikk! Forslag til løsninger taktisk, o.l. Og IKKE MINST VISE ENGASJEMENT FRA SIDELINJA!!!!!!! NOe Roeder faen aldri har hørt om!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 02. Mai 2007, 12:14 »
http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=39298.0

Hvis ikke dette er engasjement så vet ikke jeg!!  ;D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 02. Mai 2007, 12:37 »

Haha... Men på en annen side, så sitter jo Mourinho sånn hele tiden...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 02. Mai 2007, 13:08 »

Haha... Men på en annen side, så sitter jo Mourinho sånn hele tiden...

Men på ei anna side spela ikkje Chelsea like elendig som Newcastle.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 02. Mai 2007, 15:28 »

Om ikke Roeder - aka. manager - skal motivere spillerne sine, hvem skal da? Kapteinen har selvfølgelig et ansvar og spillerne har et ansvar om å motivere seg selv og andre påbanen. Men når de ikke klarer det, hvem er det da som skal ta ansvar? Kapteinen og Manageren! Men først og fremst manageren.

Motivering handler jo for pokekr ikke om å heie på sidelinja, det har de ca 50.000 gale fans som gjør hver gang for de!

Det handler om å komme med kritikk - konstruktiv kritikk! Forslag til løsninger taktisk, o.l. Og IKKE MINST VISE ENGASJEMENT FRA SIDELINJA!!!!!!! NOe Roeder faen aldri har hørt om!

med andre ord så er du strålende fornøyd med alle spillernes egen innsats denne sesongen, og når spillerne bare jogger rundt og slå feilpassninger så er det alltid Roeder sin feil?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 02. Mai 2007, 16:37 »
Ja.
Spillerne har jo ingen peiling kva det skal gjere med ballen. Roeder har 0 spelesystem og gå etter. Ein kan jo bare sjå på dei laga som har suksess i dag. Det er lag som er godt organisert og har ein heilt klart mønster og speleplan. Nytter ikkje og kaste 11 spillere ut på banen og sei vinn lenger. Det funka ikkje under Souness og da funker det ialfall ikkje under ein Arrogant jævel som Roeder.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #221 på: 02. Mai 2007, 20:40 »

med andre ord så er du strålende fornøyd med alle spillernes egen innsats denne sesongen, og når spillerne bare jogger rundt og slå feilpassninger så er det alltid Roeder sin feil?

Les det en gang til, men selvfølgelig mener jeg ikke det.

Spillerne har selvfølgelig et grunnleggende ansvar å motivere seg til kamp, gjøre seg kampklare, ikke minst fortjene plassen og så absolutt ikke slå feilpassninger av de kalibrene som Dyer og Bramble gjrø.

Det jeg mener er at NÅR de springer rundt på banen helt hodeløse, uten taktiske løsninger, feilpassninger i fleng og et forsvar som lekker. DA bør en manager stå frem som en leder. Komme med forslag, motivere, gi kritikk, etc.

Dette gjør ikke Roeder - hvertfall ikke noe som kommer veldig frem av hans holdning spessielt i Rading kampen, men også i andre kamper!

Spillerne må gå like mye i seg selv før, under og etter kampen, men når det svikter for de så må noen stå frem - MANAGEREN!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 02. Mai 2007, 21:10 »
Dyer har da beklaget at han har vert dårlig ?
Det har IKKJE Roeder.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]