20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+  (Lest 41134 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #180 på: 30. April 2007, 23:23 »
Rett og slett ræva i dag. Roeder sa for litt siden at han "hadde lekt med tanken å spille 4-3-3 med Martins, Owen og Ameobi på topp". Dette fikk vi se i dag, uten at det imponerte meg på noen måte. Tror aldri jeg har sett et lag spille med 4-3-3 og samtidig skape så utrolig lite som det Newcastle skapte i dag. Shepherd må da skjønne at dette har noe med taktikk og manager å gjøre, og at alt ikke løses selv om Michael Owen er skadefri. Jeg synes Roeder har bevist såpass mange ganger nå at han har liten peiling på taktikk, det blir jo bare å hive inn på 11 spillere og håpe på det beste. På tide å få inn en ny klassemanager som har litt taktiske kunnskaper. Dette har vi hatt total mangel på under både Roeder og Souness. Akkurat nå er drittlei av måten laget spiller på, og det vil jeg tro de fleste andre her også er. I dag beviste Newcastle igjen at det faktisk ikke bare er et nytt forsvar vi trenger, vi trenger også ny manager.

Uenig med første halvpart(pga at comebackspillerne presterte over mine forventninger), Maks enig med andre halvpart

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 30. April 2007, 23:25 »
Må si jeg gleder meg vilt til intervjuet etter kampen kommer. Jeg lengter etter å se den tåpelige unnskyldningen, dog vet jeg ikke helt hvilken unnskyldning han kan finne på i dag. Det må være skadene!

Nei dette er helkomisk og fatalt tafatt. Da hjelper det ikke med en senil barnehage"manager" og et skjelvende forsvar. Om dette fortsetter, ender vi opp som Leeds før vi vet ordet av det. FACE IT!

# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 30. April 2007, 23:28 »
Om Ikkje noke skjer snart så går det skikkelig gale ja
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #183 på: 30. April 2007, 23:30 »
Uenig med første halvpart(pga at comebackspillerne presterte over mine forventninger), Maks enig med andre halvpart
Jeg er enig i at Owen gjør det helt greit, Ameobi fortsatte for så vidt der han slapp, med unødvendige frispark og offsider. Han er utrolig frustrerende i kamper som denne, der han ikke scorer.
Norwegian blood, Geordie heart

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #184 på: 30. April 2007, 23:32 »
Satan i helvete for en skrekkelig kamp... i 2. omg fikk ikke vi til en drit.. ser man bort fra noen brukbare enkeltprestasjoner, så var det kun drit, og som et lag stinka vi!!! GÅ Å SKAM DERE!!!!! håper da virkelig at ingen jeg kjenner har gidda å sett denne kampen, for dette var faen meg flaut!!

Og som vanlig dreit Titus seg loddrett ut gang på gang...Få denne mannen bort!!! Og selg dyer også.. var dette verdt 80 000 pund i uka??? ikke 8 pund engang!!!!

At enkeltspillere ikke presterer er mest ders egen skyld... Men at et lag fungerer så jævla dårlig, det er roeder sin feil!! og hva gjør han?? sitter på benken og kunne ikke gitt seg en større faen.. DEN MANNEN ER EN PEST!!!! FÅ HAN TIL HELVETE UT!!!!
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #185 på: 30. April 2007, 23:38 »
Nok en skade på Emre. Nå koser nok Roeder seg slik at han kan finne på noen ferske skadeunnskyldninger.

GR er vel den eneste manageren som IKKE skylder på skader. er likevel enig i at han ikke er bra nok for oss hvis det var det du mente

Glen er en rev til å skylde på skader!!

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #186 på: 30. April 2007, 23:46 »
På uttrykket til Sheperd virket det som om han var fullt klar over at roeder må ta seg en lengre luftetur

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #187 på: 01. Mai 2007, 00:02 »
Nogen som vet hva Roeder sa etter kampen?
Newcastlesupporter siden 1992

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #188 på: 01. Mai 2007, 00:08 »
Jeg respekterer Roeder for at han sier at skader hører spillet til, og at han ikke drar en Mourinho hver gang en ubeleilig skade dukker opp. Jeg mener derimot at han ikke er en god nok motivator.

Mange lag mangler en teambuilder, andre mangler en motivator, mens atter andre mangler ressurse og spillermateriale. Jeg mener at GR er en nr 2, i og med at noen av Englands beste spillere ikke presterer bedre. UANSETT: Big Sam er velkommen

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #189 på: 01. Mai 2007, 00:10 »
Newcastlesupporter siden 1992

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #190 på: 01. Mai 2007, 00:27 »
Harper - 6 - OK match
Solano - 5 - ikke så altfor bra
Bramble - 2 - Forferdelige pasninger og slurvete
Taylor - 6 - OK

Milner - 6,5 - Ikke bra, men en av de bedre idag.
Dyer - 4 - Sett sin beste tid i NUFC-trøya?
Sibierski - 4,8 - Er han midtbanespiller???
Emre - 6 - OK match... ut med skade.

Owen - 7 - Veldig frisk i starten. Debba litt ut i andreomgangen.
Martins - 5 - Veldig usynlig.

Ameobi - 6 - kunne ha skårt.
N-Zogbia -5- Greide ikke så mye

Alt i alt en svak kamp for Newcastle. Banens beste spiller går til Owen fordi han var veldig aktiv i 1 omgang. Hadde store sjanser og fikk til og med ballen i mål, men dessverre var det OFFSIDE.

Roeder sin tid i Newcastle bør være over.
Blir spennende hvilke avisoverskrifter som går opp i morgen tidlig
Howay the Lads!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 01. Mai 2007, 00:30 »
Please Sam kom til oss.
Owen - Ameobi - Martins på topp. Jeg liker tanken...

dagfather

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.heddal.com
« Svar #192 på: 01. Mai 2007, 00:59 »
Er den flaueste kampen jeg har sett tror jeg. Ser jo ikke ut som et lag.

Dyer burde få en 5 på reading sin spiller statistikk, sammen med Bramble for alt det mikkmakkhællvette de klarer å lage til. Taylor og Carr krangler jo værre enn hele frustrerte fruer serien sett under ett og sorry Roeder - Solano er faen ingen høyre bekk.

Roeder har hatt min støtte som en mellom mann lenge men nå er det faen meg på tide at han trekker seg! Håper for guds skyld han sier det selv og ikke vi må gå og slite med han like lenge som Souness (dog Roeder er et par hakk bedre)

Det å se laget sitt prestere så grønnjævli på banen og se en Roeder som sitter HELE kampen får meg til å frese innvendig. Noe det ikke så ut som om det gjorde for han.
Selv trenerne så ut som de halv sov og himlet bare med øynene..

FAEN!!!

Owen og Ameobi var godt og se igjen i trøya og det var det.
men Emre på båre og Sibi med skadet hånd høres ut som en kjempe sesong avslutning!
Hvorfor elske kun en kvinne - når man kan forgude 11 menn!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 01. Mai 2007, 03:22 »
Håper me taper som faen i det to gjennverende kampene. Blackburn heima og Watford (?) bør jo jo ver greit. Men det er på papiret  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #194 på: 01. Mai 2007, 10:37 »
Dette var en helt vanlig newcastle kamp. Overrasket er jeg ikke. Har blitt så vant til tabbene,måltørke,at vi taper osv.