20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+  (Lest 41180 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Reading - Newcastle, Mandag 30 april kl. 20.55 - C+
« Svar #165 på: 30. April 2007, 22:57 »
ROEDER OUT!
ROEDER OUT!
ROEDER OUT!
Oscillons From The Anti-Sun

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #166 på: 30. April 2007, 22:58 »
Gratulerer med null mål, null underholdning og null poeng, folkens! Ha en fortsatt god kveld.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 30. April 2007, 22:59 »
Får lyst og brenne drakten.. >:( >:( >:( er bare det at den er så fin :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #168 på: 30. April 2007, 22:59 »
Gratulerer med null mål, null underholdning og null poeng, folkens! Ha en fortsatt god kveld.

Takk i like måte!
Howay the Lads!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 30. April 2007, 23:00 »
Nå må dere alle ta til vettet folkens og kreve Roeders hode på et  fat. Det kan da umulig finnes mennesker i verden som fortsatt står ved hans side. NÅ ER DET FAEN MEG NOK. DETTE ER LAVMÅL.

Resten av sesongen er av 0 betydning for min del. Jeg driter for så vidt i UEFA cup og håper vi taper resten. Da blir Sheperd nødt til å sparke tulebukken, slik at vi endelig kan starte sommerrengjøringen. Støtter dere ikke dette forslaget så foreslår jeg at dere tar går i dere selv og tenker litt.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #170 på: 30. April 2007, 23:02 »
Hvorfor bry seg om vi vinner noe mer denne sesongen? Dere burde håpe på tap. Vi er sikret plass i PL, og 2 tap til bør få Roeder ut av trenerstolen.

helt enig....få ut den jevla nissen

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #171 på: 30. April 2007, 23:02 »
Hvorfor bry seg om vi vinner noe mer denne sesongen? Dere burde håpe på tap. Vi er sikret plass i PL, og 2 tap til bør få Roeder ut av trenerstolen.

Så enig, så enig
Newcastlesupporter siden 1992

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #172 på: 30. April 2007, 23:06 »
Jeg er bekymret over Owen. Lurer på hvilke tanker som flyter i hjernen hans.
Etter å ha sett lagkameratene dritt seg ut, vil han nok kanskje lytte til tilbud fra andre klubber :-\
Howay the Lads!

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #173 på: 30. April 2007, 23:07 »
owen skulle aldri ha spilt 90 minutter. han var tydelig utilpass i andre omgang. Laget hadde ikke et spor av struktur. sheperd krøp sammen i stolen. roeder var like passiv som alltid. faen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 30. April 2007, 23:09 »
Rett og slett skamfullt! Det blir bare mer og mer fortvilende å være Newcastle supporter. Jeg gidder ikke begynne å gå inn på veldig mange enkeltspillere eller situasjoner og kommentere i kveld, men kan nøye meg med en: Dyers sjanse på slutten. Den fullstendige uinteressante holdningen, avslutningen og den innstillingen gjenspeiler egentlig et fotballag totalt uten mål og mening i kveld. Man kan si mye om Reading, men jaggu ser de gode ut sammenligned med sin motstander i kveld!

FAEN så skuffende. Er i grunn veldig enig i kravet om Roeders hode på et fat, nå synker vi stadig vekk så lavt at det finnes ikke unnskyldninger\bortforklaringer som er i nærheten av å holde. Og skal vi tro Fat Fred sitter Roeder også neste sessong. Er det mulig etter denne forestillingen?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #175 på: 30. April 2007, 23:09 »
Er så jævla lei Harry Potter, blei forbanna når han blei ansatt som manager, her blir me lovet ein klasse manager og får han. Herregud går det ann? Det gjer visst det. Så lover Roeder han skal ordne opp i forsvaret, men henter Martins(var jo greit, trengte en klasse spiss), Duff(årets flopp), Siberski(avdanka Cityspiller), Bernard(ikkje spilt ein kamp, flopp). Men ikkje ein forsvarer, noe me hadde trengt. I tillegg syter han på at han ha rså kort tid på å skaffe spillere. På nytt i januar lover han forsvarsspillere, her får vi inn 1 einaste(på lån), Oguchi Onyewu, som viser at han ikkje duger.

Hos Roeder finnes det ikkje nok taktiske grep, han vet ikkje kordan han ska få spillerene til å yte best og han viser gang på gang at han ikkje er rett man i managerstolen.

SPARK ROEDER og få inn Big Sam
Newcastlesupporter siden 1992

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #177 på: 30. April 2007, 23:10 »
Rett og slett ræva i dag. Roeder sa for litt siden at han "hadde lekt med tanken å spille 4-3-3 med Martins, Owen og Ameobi på topp". Dette fikk vi se i dag, uten at det imponerte meg på noen måte. Tror aldri jeg har sett et lag spille med 4-3-3 og samtidig skape så utrolig lite som det Newcastle skapte i dag. Shepherd må da skjønne at dette har noe med taktikk og manager å gjøre, og at alt ikke løses selv om Michael Owen er skadefri. Jeg synes Roeder har bevist såpass mange ganger nå at han har liten peiling på taktikk, det blir jo bare å hive inn på 11 spillere og håpe på det beste. På tide å få inn en ny klassemanager som har litt taktiske kunnskaper. Dette har vi hatt total mangel på under både Roeder og Souness. Akkurat nå er drittlei av måten laget spiller på, og det vil jeg tro de fleste andre her også er. I dag beviste Newcastle igjen at det faktisk ikke bare er et nytt forsvar vi trenger, vi trenger også ny manager.
Norwegian blood, Geordie heart

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #178 på: 30. April 2007, 23:18 »
Bobby Robson in asap!!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #179 på: 30. April 2007, 23:18 »
Nok en skade på Emre. Nå koser nok Roeder seg slik at han kan finne på noen ferske skadeunnskyldninger.

GR er vel den eneste manageren som IKKE skylder på skader. er likevel enig i at han ikke er bra nok for oss hvis det var det du mente