20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem bør bli kåret til årets unge spiller 06/07

Steven Taylor
17 (39.5%)
Andrew Carroll
1 (2.3%)
James Milner
16 (37.2%)
Obafemi Martins
8 (18.6%)
Charles N`Zogbia
1 (2.3%)
David Edgar
0 (0%)
Paul Huntington
0 (0%)
Tim Krul
0 (0%)

Stemmer totalt: 41

Avstemning er avsluttet: 24. Mai 2007, 09:17

Skrevet av Emne: Årets unge spiller 06/07 - STEVEN TAYLOR  (Lest 5557 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Årets unge spiller 06/07 - STEVEN TAYLOR
« på: 24. April 2007, 09:17 »
Sesongen ebber ut og det er snart på tide å kåre årets unge spiller for Newcastle United. Vent gjerne med å avgi stemme til alle kampene er unnagjort, men jeg tenkte det er bra at folk får tenkt seg litt om i løpet av de siste kampene, så jeg legger ut avstemningen nå...

Spillere som ikke har spilt nok kamper er utelatt i stemmingen. Dette er spillere som Owen, Bernard osv.

Si ifra hvis jeg mot formodning skulle ha utelatt noen.
« Siste redigering: 18. Mai 2007, 20:16 av EivindI »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Årets unge spiller 06/07
« Svar #1 på: 24. April 2007, 09:20 »
Min stemme går til James Milner.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 24. April 2007, 09:22 »
Jeg stemte også på Milner. Han har vist enorm innsats og vilje, noe jeg har savnet hos mange andre spillere. Milner skal ha fast plass på laget. Utviklingen stopper ikke i år.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 24. April 2007, 10:49 »
Burde du ikke stemt på Martins da Lerbakk`? Siden du gjorde det i året spiller liksom, men ikke god nok for årets unge spiller?

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 24. April 2007, 12:34 »
Burde du ikke stemt på Martins da Lerbakk`? Siden du gjorde det i året spiller liksom, men ikke god nok for årets unge spiller?
Tenkte ikke på det. Ser ikke på Martins som ung, men han bør vel kanskje betraktes som det. Når en ung spiller blir kåret til årets spiller på FM, blir en annen kåret til årets unge spiller. Tenkte vel slikt da jeg stemte.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 24. April 2007, 13:11 »
Milner er eit godt valg men det finnes bare eit valg
Steven Taylor!
For uten Taylor hadde me spela i The Championship

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 24. April 2007, 14:58 »
Denne går til Milner, da jeg har stemt på Martins på Årets spiller. Dessuten er jo Milner yngre.
James har spilt ganske bra denne sesongen og har utviklet seg ytterligere. En annen spiller som har blitt bedre er Steven Taylor, men jeg velger allikevel å gi denne til James Milner.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 24. April 2007, 16:44 »
Steven Taylor. Mannen har løfta vårt forsvarsspill flere hakk når han spiller.

Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 24. April 2007, 17:02 »
Min stemme går til Taylor.

Taylor har vært alfa og omega i et skjørt og skadeskutt forsvar. Han har spilt på det jevne hele sesongen og vært den klare eneren der bak. Han har også scoret et par viktige og småpene mål. Det teller ikke ned det heller.

Taylor er 21 år gammel, men ser allerede ut som en stopper i verdensklasse. Og det for et lag med et forsvar det lukter vondt av.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 24. April 2007, 20:39 »
Steven Taylor får min stemme her! Synes han har hatt en meget god sesong, og har vært en av få lyspunkt i de bakre ledd. En spiller som virkelig blør for drakta, har stor innsats og gir mye av seg selv til supporterne. En fremtidig stjerne jeg regner vil dominere i forsvaret vårt mange år fremover. En personlig favoritt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 24. April 2007, 21:22 »
James Milner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 24. April 2007, 23:42 »
Det sto mellom Taylor og Milner. Men det ble Taylor for han har simpelt vært den som har klart å holde forsvaret litt sammen selv om det har vært vanskelig. Pluss at han har vært en liten favoritt siden jeg så han for første gang. Han har spilt stødig gjennom hele sesongen og har ikke hatt en dårlig kamp på midtstopperplassen som jeg har sett.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 25. April 2007, 00:59 »
Det var nesten dødt løp mellom Taylor og Milner for min del, men magefølelsen min sa jeg skulle stemme på Milner.

Det som gjorde at det til slutt ble Milner var hans arbeidsinnsats, assists, fine mål + måten han har fremstått på etter å nærmest blitt jaget vekk av Roeder sist august.
Gutten ble kalt tilbake i siste øyeblikk av transfervinduet, men viste ingen synlige tegn på misnøye pga den lavmælte behandlingen han fikk.
Til tross for dette jobbet han knallhardt og målbevisst og klarte også å etablere seg i startelleveren.

Dette står det respekt av.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 25. April 2007, 11:32 »
Stuart Taylor. Den eneste forsvarsspilleren som holder mål. Hatt nok en fin sesong.
Carr har altfor få landskamper for England!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 25. April 2007, 12:47 »
Stuart Taylor. Den eneste forsvarsspilleren som holder mål. Hatt nok en fin sesong.

Stuart  :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]