20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem bør bli kåret til årets spiller 06/07?

Shay Given
6 (13.3%)
Steven Taylor
4 (8.9%)
Nobby Solano
3 (6.7%)
Titus Bramble
0 (0%)
Celestine Babayaro
0 (0%)
Damien Duff
0 (0%)
Charles N`Zogbia
0 (0%)
James Milner
10 (22.2%)
Scott Parker
0 (0%)
Emre
0 (0%)
Nicky Butt
3 (6.7%)
Obafemi Martins
17 (37.8%)
Antoine Sibierski
0 (0%)
Kieron Dyer
1 (2.2%)
Steve Harper
1 (2.2%)

Stemmer totalt: 42

Avstemning er avsluttet: 24. Mai 2007, 14:20

Skrevet av Emne: Årets spiller 06/07 - OBAFEMI MARTINS  (Lest 9196 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Årets spiller 06/07 - OBAFEMI MARTINS
« Svar #45 på: 19. Mai 2007, 15:09 »
jeg synes det har litt og si hvor vanskelig det har vært for spilleren og prestere. mange her trekker jo frem at milner som har blitt kastet fram og tilbake , kommer tilbake og gjør en god prestasjon etter hva han gjennom gikk før sesongstart. men ja enig med deg og, den som har vært best har vært best. problemet er vel at det ikke er noen som har skilt seg veldig ut fra resten og derfor er stemmene ganske spredt.
Vi har ikke noen som har skilt seg ut fra resten som ronaldo i manu eller drogba i chelsea.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 19. Mai 2007, 21:02 »
Syns Milner har skilt seg ut. Spilt mest, vært stabilt og statistisk sett best.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 20. Mai 2007, 12:42 »
Enig med Kristoffer her.
Milner har virkelig skilt seg ut. Han har spilt klart flest kamper, han har vært klart mest stabil i prestasjonene, og statistikken forteller helt klart at Milner har vært vår bestemann denne sesongen. Hvis vi skal snakke om hvor vanskelige arbeidsforhold Martins har hatt, hva med Milner da? Det er jo ikke akkurat enkelt å være ENESTE dugandes ving i et fryktelig tafatt Newcastle-lag.
Skal vi plutselig forvente at Milners innlegg er like millimeterpresise HVER ENESTE GANG nå? Heller ikke David Beckham er like presis bestandig. Nå vil jeg ikke sammenlikne Milner med Beckham, men vi kan ikke begynne å forvente at han aldri skal bomme på et innlegg, eller at han aldri skal drible seg bort. Vi kan ikke forvente at det ALLTID skal bli en stor sjanse når Milner har ballen.
Men det er jo det enkelte sier her. "Har sett flere kamper hvor innleggene hans har gått bak mål og han har driblet seg bort".

Jeg har flere ganger også sett David Beckham mislykkes. Av og til er heller ikke Beckham venn med ballen.

Årets spiller i PL, Ronaldo var ikke i nærheten av sin egen skygge i går ettermiddag. Han var drit elendig gjennom hele kampen. Også Ronaldo dribler seg bort. Også Ronaldos innlegg kan gå bak mål, og også Ronaldo mislykkes med skudd på mål. Og det var ikke bare i går det skjedde.

Hvis man må være like god som Drogba og Ronaldo har vært denne sesongen for å bli årets spiller i Newcastle, så er det ingen. Ikke en sjel, som har vært god nok. Men Milner har vært stabilt veldig god. Hadde en liten downperiode, men han reiste seg igjen, og har avsluttet sesongen veldig sterkt. Det kan man ikke si om Martins. Han startet svakt, fikk en god periode mot slutten av 2006 og i starten av 2007, også ble han dårligere og dårligere. Og i de siste 10 seriekampene var han opptil flere ganger elendig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #48 på: 20. Mai 2007, 21:58 »
Hadde jeg kunnet stemme (!) hadde min stemme også gått til Milner.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 20. Mai 2007, 22:07 »

Avstemningen har vært åpen i to uker, noe som bør holde.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 20. Mai 2007, 23:26 »

Avstemningen har vært åpen i to uker, noe som bør holde.
Ta litt selvkritikk her da Eivind....  ;)

djmattis

• Gjest
« Svar #51 på: 23. Mai 2007, 02:06 »
Syns det er greit med tidsbegrensa avstemninger.
Kan ikke sitte å vente på absolutt alle heller da, den må jo avsluttes og en vinner må kåres.
Er du for sløv for å trykke på en knapp? synd for deg move on

BallaJazz

• Gjest
« Svar #52 på: 23. Mai 2007, 07:09 »
Martins er bare en spiller å hylle .Scort såpass med mål som han har gjort sin første tid her i Newcastle er imponerende å ikke minst det at han fortsatt har mye å gå på.En spiss som på sitt beste helt klart kan score 25-30 mål minst på en sessong.Som sagt..Er mye mye han fortsatt trenger å bli bedre på å må jobbe med men skal det sies at Milner har også vært god i år, hvor vidt fortjent det er kan diskuteres men helt helt ran av denne er det så absolutt ikke.Så min stemme går til Martins!.Viktig at vi er tålmodige med Martins å selvom han har hatt elendige kamper så har han visst oss at på sitt beste er han uten tvil en verdens klasse spiss men trenger tid.  min vote fra 1-3 er: Martins,Given Og Milner!.