20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kim Källström - Lyon  (Lest 4006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Kim Källström - Lyon
« på: 24. April 2007, 01:49 »
Regner med at det ikke er alltfor mange her som følger med på denne svensk gullklimpen!
Gikk fra BK Häcken til Djurgården så Rennes, og så til Lyon hvor han så og si har fast plass i startelveren.
Kan bli så god som han bare vil selv, herlig skudd, mere enn grei nok teknikk, og sinnsyk innleggsfot.
Tror dette kunne vært en supertransfer, kan sikkert få han for en grei nok pris, spillt mye i CL og prestert der også.
Skårer jevnt og trutt i svenske landslaget, absolutt en av mine favoritter.

Vet ikke om noen husker målet hans i den landskampen mot Norge sist, han har unektelig et flott skudd å komme med.

Video:
http://youtube.com/watch?v=y68B96bzSmU
http://youtube.com/watch?v=XKyK-aqoAnU&mode=related&search=
http://youtube.com/watch?v=y68B96bzSmU&mode=related&search=

Ryktene går at Aston Villa, Sevilla, Tottenham og Boro har store øyner for denne spilleren, kunne vært noe å ta han foran nesa på de klubbene.
Og alderen taler for siden Roeder satser på unge spillere.
En annen positiv ting ville vært at det blir enda mere fokus på Newcastle i svenske kanaler, noe som gjør det lettere for oss å få se mål på tvsporten osv osv
« Siste redigering: 25. April 2007, 17:19 av djmattis »

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Kim Källström - Lyon
« Svar #1 på: 24. April 2007, 07:41 »
Ingen tvil om at Kallstrøm er en meget flott spiller. En spiller jeg godt kunne ha likt å se i NUFC drakta
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 24. April 2007, 08:55 »
Absolutt, absolutt. Dette hadde isåfall vært gode nyheter.

djmattis

• Gjest
« Svar #3 på: 24. April 2007, 12:35 »
Det jeg liker mest med Källström er at han sjeldent klager i media osv, satser alltid 100%, jobber for laget og virker genrellt som en ydmyk og jordnær person.
Men virker ikke som om Roeder har øynene åpne for han bare, kanskje skal sende en mail til Roeder og gi han info!
:D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 24. April 2007, 13:16 »
Er ikkje Kallstrøm mitbane ??
Koffer skal me kjøpa mitbane når forsvaret består av ein kvalitetspiller, eller 2 om me tar med Solano.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

djmattis

• Gjest
« Svar #5 på: 24. April 2007, 13:50 »
For at Källström er meget god defansiv, ville nok heller hatt han på mitten enn Parker faktisk for Källström er så utrolig mye bedre på å snu spillet og presse forover enn Parker, har ikke noe særlig mye mot Parker men han stopper 8/10 kontringer med den dere forbanna drillinga si på midtbane, skal snu og holde på, jeg blir ikke helt klok på det der, derimot ville jeg likt og sett Källström-Parker i midten med tanke på at Parker kan da være den defansive delen mens Källström kan ta hånd om kontringer/offansive fremstøt.

Uansett så ville han vært en god tansfer...

Shearer_da_eller?

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #6 på: 24. April 2007, 23:44 »
Kaká storspilte idag, hva med han? kunne han passet i newcastle? Legge inn bud kanskje, er sikkert tilgjengelig for 7-8mp.

Kjempekjøp dette her, noen burde tipse Roeder om dette forumet? hadde han sett spillerene dere kommer opp med så hadde ikke transfervinduene vært noe stress, kan ikke unngå å bli en suksess på transfermarkedet.

Å hvorfor sjekker ikke han FM før evt. spillerkjøp? hadde gjort alt mye enklere, slipper tilogmed speider verden over! genialt!!!

Hvorfor er det kun ett fåtall av managerene som benytter seg av dette spillet egentlig? se på Wenger han finner jo det meste kun ved å se på afrikanske U21 lag gjennom FM, er det rart mannen finner store talent hele tiden?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 24. April 2007, 23:48 »
kaka for 7-8mp hehe

djmattis

• Gjest
« Svar #8 på: 24. April 2007, 23:56 »
Første innlegget jeg skrev her klarte ikke jeg engang å være så useriøs på! hehe
Källström er langt ifra en umulig transfer om det er det du sikter på herr Shearer.

Farmer86

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #9 på: 25. April 2007, 00:20 »
kallstrom er en kjempe spille uten tvil! vil gjerne se han i newcastle drakt.
Men det er et men her! er ikke han en spiller som er litt for lik vår egen emre? det er viktig med bredde, jeg vet det, men jeg vil heller at vi satser på å få orden der bak! la meg høre noen rykter om en god stopper eller back, det er det vi mangler. Jeg syntes vi burde satse på Taylor og Onyewu der bak og få oss noen nye backer!

howay the lads!!!

djmattis

• Gjest
« Svar #10 på: 25. April 2007, 00:39 »
Jeg er alltid enig hvis noen sier at forsvaret må prioriteres, og det må det jo, men jeg er en patriot, og en svenske i laget hadde vært sunt for eksponeringen i Skandinavia.
Men forsvarere må vi få inn, dagens forsvar holder ikke på nær mål.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 25. April 2007, 05:05 »
Nei, ingen jævla svensker... Alle svensker flopper i newcastle...

Noen som husker Andreas Andreasson eller hva faen han het? legende? nei...

Stephane Guivarch var nesten en bedre signing
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 25. April 2007, 08:16 »
Kaká storspilte idag, hva med han? kunne han passet i newcastle? Legge inn bud kanskje, er sikkert tilgjengelig for 7-8mp.

Kjempekjøp dette her, noen burde tipse Roeder om dette forumet? hadde han sett spillerene dere kommer opp med så hadde ikke transfervinduene vært noe stress, kan ikke unngå å bli en suksess på transfermarkedet.

Å hvorfor sjekker ikke han FM før evt. spillerkjøp? hadde gjort alt mye enklere, slipper tilogmed speider verden over! genialt!!!

Hvorfor er det kun ett fåtall av managerene som benytter seg av dette spillet egentlig? se på Wenger han finner jo det meste kun ved å se på afrikanske U21 lag gjennom FM, er det rart mannen finner store talent hele tiden?

Det er sånne som deg som er med å spre glede her i verden
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

djmattis

• Gjest
« Svar #13 på: 25. April 2007, 08:57 »
Nei, ingen jævla svensker... Alle svensker flopper i newcastle...

Noen som husker Andreas Andreasson eller hva faen han het? legende? nei...

Du burde nesten få juling for å sammenligne de 2 i det hele tatt, hehehe
Tror nok Källström hadde klart seg bedre enn Andersson med tanke på bredden han har på teknikk, skudd og innsats.
Var nok mange som rista på hodet når Arsenal kjøpte Ljungberg tenker jeg......

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 25. April 2007, 16:38 »
Det går ikke an å sammenligne Källström og Andreas Andersson.
Ja, de er begge svensker, og også Andersson spilte for en europeisk toppklubb. Han spilte jo for AC Milan. Men Andreas Andersson var bare drit dårlig. Jeg husker han ble mobbeoffer til tusen av SVT-sporten, etter at Newcastle-karrieren var over og han dreit seg ut i svenske AIK.

Kim Källstöm er en spiller i verdensklasse! Jeg aner ikke hvordan han gjør det i Lyon, men kan umulig tenke meg at fransk serie passer ham særlig dårlig.

Det som er problemet er at han er veldig lik Emre i spillestil. Og i tillegg er han midtbanespiller. Det er det siste vi trenger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon