20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kjøp og salg  (Lest 157714 ganger)

0 medlemmer og 13 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #240 på: 16. Juni 2010, 17:23 »
Jeg er interessert.
Sendt deg en PM, med mailadresse..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

pane

• Gjest
« Svar #241 på: 20. Juli 2010, 23:46 »
Noen som har vet hvor jeg kan kjøpe den nye hjemmedrakten fra, uten å måtte betale en eventuell tollavgift?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #242 på: 21. Juli 2010, 01:39 »
Noen som har vet hvor jeg kan kjøpe den nye hjemmedrakten fra, uten å måtte betale en eventuell tollavgift?

Ikke NUFC.co.uk hvertfall, dem nekter å sende som gave.
Du kunne jo bare sendt en mail til et par sjapper osv. da, de svarer som regel på slikt har jeg inntrykk av.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 21. Juli 2010, 09:20 »
Eller PM til Radar på forumet =)

Harper#Tiger

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #244 på: 01. Aug. 2010, 15:14 »
Jeg skulle likt å ha tak i shortsen til drakta som Newcastle brukte fra 1995 til 1997. Se bildet av King Albert nedenfor. Har dessverre mista den jeg hadde. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få tak i den shortsen???

http://www.newcastleis.com/Philippe%20Albert.jpg-for-web-small-1230080455.jpg

http://www.historicalkits.co.uk/Newcastle_United/Newcastle_United.htm
The famous man united went to Rome to see the Pope - and this is what he said. FUCK OFF!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #245 på: 05. Aug. 2010, 06:33 »
Selger følgende to artikler pga flytting til Sør-Amerika:

Stort Newcastle-flagg. Har hunget på veggen i et par år, men er nå tatt ned, vasket og brettet sammen som et nytt et.

Newcastle Brown Ale-speil

Send mail (newutd@gmail.com) eller PM med bud!
« Siste redigering: 05. Aug. 2010, 06:50 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

tass87

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #246 på: 26. Aug. 2010, 11:43 »
jeg har fortsatt to drakter til salgs

match worn av Rush - 1200kr

match worn/issued av Duff - 700kr

Send PM om interesse. Jeg betaler frakt, så lenge det ikke er postoppkrav, da betaler kjøper.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 26. Aug. 2010, 18:21 »
Vet ikke helt om jeg skjønner den høye prisen på den eldste drakta, med den minst attraktive spilleren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

tass87

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #248 på: 26. Aug. 2010, 18:27 »
Grunnen er at den har synlige tegn på at den er brukt i kamp, pluss at Rush er en legende i engelsk fotball, greit nok at han ikke spilte mange kamper for newcastle, men han har et stort navn. Den drakta har en verdi i den prisklassen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 26. Aug. 2010, 19:38 »
Og hvordan vet vi at drakta er brukt i match? Jeg snakker ikke om deg nå tass87, men generelt er det jææævli mye "match worn"-drakter rundt omkring på nettet som garantert bare er bullshit.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 26. Aug. 2010, 19:41 »
Ser ikke poenget med match worn uansett jeg, kan vel ljuge på seg det uansett :) Jeg kan jo hevde at min skjorte som henger i stua er match worn..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 26. Aug. 2010, 20:02 »
Jeg skjønner det kan sees ;) Men er vel ikke alt for mange som kan se det, ikke i mitt miljø hvertfall :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

tass87

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #252 på: 27. Aug. 2010, 11:16 »
Jeg forstår at folk er skeptiske. Jeg vet selv at det finnes mye fake match worn der ute. Og som sagt, så lærer man om man har interesse for dette. Jeg samler, og har samlet på match worn drakter i en del år. I løpet av disse årene lærer man hvem man skal stole på, eller hvem som selger fake. Man må søke litt rundt og høre med andre. Og man bør ikke kjøpe før man er helt sikker på at personen selger ekte vare.

Når jeg først begynte å samle, forhørte jeg meg med andre norske fans, og samlere. De hadde kontakter og tips, som jeg fikk mail adressen til, og jeg sendte mail til de for å forhøre meg. Er de ekte, har de all informasjon du ber om. Nå i senere tid, er det jo opprettet flere nettsider som selger slike trøyer, der mer kjente samlere står bak. Det finner man også ut ved å søke rundt forbi og forhøre seg om.

Når det gjelder rush drakta, så kjøpte jeg den igjennom Colin Wright, som er banemester eller noe annet innenfor Liverpool, som har fått drakter av Liverpool spillere, ex liverpool spillere eller av spillere som har spilt mot liverpool eller everton. Han selger disse igjennom sin egen nettside der han har sin egen samling.
Jeg vet at han ikke ville lyve om drakter, og jeg tror aldri han ville gjort det heller. Han Colin har fått et stort navn på seg i de siste årene. Og jeg ser stadig flere rundt omkring på nett som har kjøpt av han, og som er fornøyde. Så har ingen tro på at han har lyvd til meg.

Så derfor vil jeg si at drakta er brukt i kamp, og er match worn. Siden den har synlige merker som indikerer at den er brukt i kamp.

Håper dette hjelper litt. Prøvde i hvertfall å forklare så godt jeg kunne.

tass87

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #253 på: 27. Aug. 2010, 12:19 »
hehe. ja, har sett lignende selv. ganske lett å gjennomskue slike aktører. er derfor jeg så si aldri kjøper av noen på ebay. føler det ikke er lett å finne noen man kan stole på der inne.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 27. Aug. 2010, 17:32 »
Da må jeg bare spørre: Hvis du samler på match worn-drakter, hvorfor i alle dager skal du selge disse?