20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kjøp og salg  (Lest 158208 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #195 på: 13. Juli 2008, 17:12 »
Haha.  :) Men da bor jeg ikke så langt unna. Men lysten er vel kanskje ikke så stor på å kjøre utenfor selve "hovedveien" du skal følge? Jeg bor vel en ca 5-7 km unna E6, og er under 18 så det er vanskelig å bevege meg så mye. :p

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 13. Juli 2008, 22:51 »
Hva heter stedet?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 13. Juli 2008, 23:05 »
Skal ikke ødelegge gleden gutter, men dette kan vel tas på PM? ;)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #198 på: 13. Juli 2008, 23:51 »
Gledesdreper!  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 13. Juli 2008, 23:55 »
Æ kjøøøøre EEEEEEEE Sæks den strakaste vei'n....   ;D
Hvordan skal man reagere på at en sang av DDE siteres her på forumet?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #200 på: 14. Juli 2008, 00:20 »
Med avsky ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #201 på: 22. Aug. 2008, 03:38 »
Radar, jeg har forstått att du kan fikse Newcastle-drakta med PL-merket,reklame,trykk og nummer til en billig peng..
Hvordan skal jeg gå frem for å få fikset dette?  Jeg bor i Sverige forresten, kan du fikse d også?

Er takknemelig for all hjelp jeg kan få, har ikke kjöpt en Newcastle-drakt siden NTL var hovedsponsor og föler att det er rett tidspunkt å gå til innkjöp av verdens fineste klubbdrakt ;D

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #202 på: 22. Aug. 2008, 07:32 »
I'll check. Må se litt på tollreglene. Tror ikke det skal være mva og toll siden Sverige er i EU.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #203 på: 25. Aug. 2008, 23:31 »
Oki, gi meg besked når du har funnet ut det da :)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #204 på: 26. Aug. 2008, 13:32 »
Rimelig sikker på at man ikke betaler toll når en ting blir solgt som en personlig pakke? Om man kjøper noe fra feks. en nettbutikk, så må man tolle det hvis det koster over 200 kr (i Norge, sikkert samme opplegget i Sverige), men hvis Radar sender den personlig som en personlig pakke uten å oppgi hva som er oppi eller skriver noe pris utenpå pakken, så går det nok helt fint.

BTW, Radar: får man Newcastle i Xtra Small?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #205 på: 26. Aug. 2008, 13:43 »
Har ikke funnet noe pa det ennaa, men jeg mener aa ha lest et sted at det ikke eksisterer toll mellom landene i EU og derfor kommer det ikke toll pa en pakke med drakt. Dersom den sendes som en gave vil det vel heller ikke kommer Mva pa.

Newcastledrakt kommer i Xtra Small og heter da XLB (Xtra Large Boys) og er for 32-34 tommers brystmal

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #206 på: 26. Aug. 2008, 15:32 »
Newcastledrakt kommer i Xtra Small og heter da XLB (Xtra Large Boys) og er for 32-34 tommers brystmal

Hehe..höres jo litt merkelig ut da  ;)

OK..men hvordan får jeg bestilt drakt av deg da Radar? Og hvordan gjör jeg med betalingen?Faktura medfölger eller?
« Siste redigering: 26. Aug. 2008, 15:34 av Filla »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #207 på: 26. Aug. 2008, 19:28 »
Du kan sende bestilling på PM og velge om du vil betale med kredittkort, paypal eller direkte overføring til norsk bankkonto

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #208 på: 26. Aug. 2008, 23:52 »
Jeg mener ganske sikkert du tar feil der, Radar. Mener at det er toll mellom landegrensene også i EU. Tenk bare på bilkjøp og slikt. Dette gjelder også pakker. Men, som du sier, det går fint an å pakke den som gave, da vil de ikke sjekke den.

Ikke langt i fra umulig at jeg slenger inn en bestilling hos deg også Radar, men jeg må bare få dimmepengene først. Helsikkens forsvaret er jo ubrukelige!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #209 på: 27. Aug. 2008, 00:39 »
Det er mye de ikke klarer. Sliter litt med adminelementet mitt jeg også. Større varer har alltid toll/mva, men i den perioden jeg drev import fra England og Frankrike til Norge så klaget de alltid over hvorfor vi ikke kunne bli medlem i EU fordi det forenklet tollarbeidet deres betraktelig.