20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kjøp og salg  (Lest 157555 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Kjøp og salg
« Svar #165 på: 16. April 2008, 23:47 »
Har begge skoene men de er desverre ikke mine. La de ut for å terge litt :) Men kan sjekke om han vil selge de. Størrelse 44/45 (designet til hans fot så det er en antatt størrelse)

Sinnsyk lett sko. Kun et lite, tynt skallag og en karbonsåle i skoen som stiver den av. Når karbonsåles tas ut så blir det bare en liten skinnklump med knotter.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 16. April 2008, 23:55 »
Er drakta og skoene signerte?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 17. April 2008, 10:02 »
Ingen er signerte, men han som skal ha drakta skal prøve å få den signert på en eller annen måte.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #168 på: 17. April 2008, 14:38 »
Å for en følese med nr 7 Stordal på drakten å i tilegg ha på seg shortsen. Føler meg virkelig proff nå 8)
Takker Radar ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #169 på: 17. April 2008, 14:39 »
Grattis Radar 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #170 på: 17. April 2008, 18:01 »
Men bare et lite spm.
Er det supportersjappa på Stadion, de har laveste priser på Supporterutstyr, eller er det i et av Kjøpesentrene.
Og Hva heter det store kjøpesenteret?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 17. April 2008, 21:08 »
Så lenge du handler i en offisiell klubbstore (SJP, Metro Centre, Eldon Square og the Monument) så får du de laveste prisene. JJB og de andre butikkene selger også utstyr til lave priser men følger ikke når det er salg.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #172 på: 17. April 2008, 21:42 »
Skoene da? Hvilken size er de?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 17. April 2008, 21:46 »
Skoene da? Hvilken size er de?
Les hva Radar har skrevet litt tidligere i denne tråden.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 07. Mai 2008, 16:00 »
Prisene er satt ned dramatisk på 2. og 3. drakter Radar, så mulig du vil justere dine? Har litt lyst på 2. drakta selv om de aldri kommer til å bruke den igjen

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 07. Mai 2008, 16:06 »
Hvor mange ganger har vi benyttet 3.drakten vår egentlig? Jeg husker de spilte med den da jeg var på Emirates, ligacup kampen i høst. Men tror faen meg det er den eneste gangen vi har brukt den drakten også!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 07. Mai 2008, 16:13 »
Det tror jeg du har helt rett i. Jævla lurt triks å produsere ei kul tredjedrakt man aldri bruker. Folk kjøper den jo i bøtter og spann uansett...

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 07. Mai 2008, 17:11 »
ja heilt ening, gikk heller for å kjøpe 3 drakta i år istede for 1 dratka :P
- carry on!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #178 på: 07. Mai 2008, 23:10 »
Prisene er satt ned dramatisk på 2. og 3. drakter Radar, så mulig du vil justere dine? Har litt lyst på 2. drakta selv om de aldri kommer til å bruke den igjen

Så det ikke før i går da jeg var innom shop'en. 3.draktene er satt ned £2.50 og 2.drakten er satt ned £7. Jeg har ikke fått oppdatert prisene men så er det heller ikke mulig å betale ved kjøp av 2. og 3. drakter nå pga at utvalget av størrelser er redusert. Har oppdatert prisene nå. Problemet er at reduksjonen ikke utgjør mye i avgiftene jeg må betale til visa+Paypal for betaling, men jeg har redusert prisene med 20,- på tredjedrakten og 56,- på 2.drakten.

Og til de som bor i Stavanger evt andre plasser jeg skal til i Norge : Når jeg skal over så vil jeg si fra på disse sidene slik at jeg kan kjøpe med drakter når jeg drar over. Draktene vil da bli billigere enn på hjemmesiden fordi jeg da kan ta kontant betaling og jeg slipper avgiftene til Paypal og Visa.
« Siste redigering: 07. Mai 2008, 23:15 av Radar »

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 10. Mai 2008, 22:51 »
Litt utenom topic kanskje men.
Er det noen som vet om de skal skifte drakter foran neste sessong, og evt når disse blir offentliggjort?