20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Chelsea 22.4  (Lest 14288 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Chelsea 22.4
« Svar #60 på: 22. April 2007, 16:39 »
Veldig fornøyd med innsatsen idag :)
Emre løpte hele tiden, og brøyt viktige passninger som kunne blitt farlige. Morsomt og se Carroll på slutten også, synd han ikke prøvde å avslutte selv på slutten..

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #61 på: 22. April 2007, 16:41 »
(...)Oba bærer også preg av at han nesten er alene på topp. Var et par muligheter i rettvendt posisjon hvor jeg savnet at han satte fart og fyra i gang venstre slegga.

Det var tydelig at han virkelig ønsket og skyte, men ble fort markert eller taklet  :'(

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 22. April 2007, 16:42 »
Helt grei kamp.. Syns vi hadde god kontroll defansivt, men fremover sugde vi ræv. De langpasningene kan vi bare slutte med, de endte jo i tull og ingenting. Taylor var en klippe, Emre fant på mye gøy, og Carroll imponerte.. Bramble gjorde de vanlige flausene sine, men det gikk heldigvis bra denne gangen. Forhåpentligvis har ikke den mannen så lenge igjen på SJP
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 22. April 2007, 16:42 »
(...)Oba bærer også preg av at han nesten er alene på topp. Var et par muligheter i rettvendt posisjon hvor jeg savnet at han satte fart og fyra i gang venstre slegga.

Det var tydelig at han virkelig ønsket og skyte, men ble fort markert eller taklet  :'(

Kanskje det, men i enkelte situasjoner da han var rettvendt så førte han ballen sakte i stedet for å sette opp farta. Oba joggende er lett å markere, oba m turboen inne er en heelt annen sak..  ;D

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #64 på: 22. April 2007, 16:53 »
Bra av Newcastle? tja.. Vi spiller ellendig angreps fotball, men overaskende bra bakover. Vi spiller forsåvidt bra forover helt til 16meteren. Forhåpendtligvis blir dette bedre vis Martins får en bedre makker. Etter min mening spillte Carrol bra de få minuttene han fikk.

Gleder meg bare helt vannvittig til Owen spiller for Newcastle igjen ;D

Foresten litt stolt av Bramble i dag også, bra spillt(vis man ser bort i fra den ene tabben i starten av 2.omgang.) Etter min mening spilte hele forsvaret bra idag.
« Siste redigering: 22. April 2007, 16:57 av Utheim »
whoopwhoop

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 22. April 2007, 16:55 »
Harper 7
Solano 7
Bramble 8
Taylor 9
Carr 6
Dyer 5
Butt 8
Emre 8
Milner 7
Sibierski 6,5
Martins 7

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 22. April 2007, 16:59 »
Det som er for jævlig er at vi kunne vunnet (som så mange andre ganger på st. james)! Vi hadde bra def. kontroll (tilogmed Bramble) og et par store sjangser i 2. omgang.

carroll imponerer igjen, og viser at han virkelig ønsker å spille. Emre var en kriger i dag. Martins prøver men sliter mot et godt forsvar.

BB Taylor  :-* :-*
Enig, denne kampen hadde vi god kontroll på, akkurat som mot Arsenal for et par uker siden. Vi savner en type som Owen der fremme, det er i slike kamper han er forskjellen på 1 og 3 poeng.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #67 på: 22. April 2007, 17:00 »
Måten Carroll løste den store sjangsen på viste mangel på rutine, noe han kan lite for. Gleder meg til å følge han videre. Nå har vi ikke bruk for Sibierski lenger.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 22. April 2007, 17:04 »
Nok en gang enig med deg Chris! Carroll var meget god da han kom inn! Terry fikk kjørt seg i duellene da. Sibierski kan vi nå slippe i sommer, ingen vits i at han skal stjele plassen til yngre og bedre gutter med fremtiden foran seg.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #69 på: 22. April 2007, 17:53 »
Var et godt resultat dette altså. Castle spilte godt og chelsea hadde én stor mulighet i kampen og den kom på overtid med Cole. Alle spilte bra,tom. Bramble og Carr. Men i dag vil jeg spesielt trekke frem Taylor og Emre. Taylor eliminerte Drogba og Emre sin aggressivitet både fremover og bakover var strålende. Håper de setter enda større preg på pl neste sesong. Huntington var god, bortsett fra den farlige crossen som medførste muligheten til cole. Oba bærer også preg av at han nesten er alene på topp. Var et par muligheter i rettvendt posisjon hvor jeg savnet at han satte fart og fyra i gang venstre slegga.

Dette resultatet sikret også at castle ikke tapte mot de 4 "store" lagene på hjemmebane.

Huntington spelte ikkje!!! Såg du kampen i heila tatt?
Newcastlesupporter siden 1992

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 22. April 2007, 17:56 »
Var et godt resultat dette altså. Castle spilte godt og chelsea hadde én stor mulighet i kampen og den kom på overtid med Cole. Alle spilte bra,tom. Bramble og Carr. Men i dag vil jeg spesielt trekke frem Taylor og Emre. Taylor eliminerte Drogba og Emre sin aggressivitet både fremover og bakover var strålende. Håper de setter enda større preg på pl neste sesong. Huntington var god, bortsett fra den farlige crossen som medførste muligheten til cole. Oba bærer også preg av at han nesten er alene på topp. Var et par muligheter i rettvendt posisjon hvor jeg savnet at han satte fart og fyra i gang venstre slegga.

Dette resultatet sikret også at castle ikke tapte mot de 4 "store" lagene på hjemmebane.

Han mente nok Carroll. Han hadde en farlig cross pasning på egen banehalvdel på overtid som medførte et kjapt angrep der Joe Cole lirket ballen like til side for mål!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 22. April 2007, 18:21 »

Han mente nok Carroll. Han hadde en farlig cross pasning på egen banehalvdel på overtid som medførte et kjapt angrep der Joe Cole lirket ballen like til side for mål!

Akkurat.  :D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 22. April 2007, 18:33 »
Her er Dagladets kommentar til kampen. Vanligvis er dette en møkkaavis når det gjelder sport. Skriver bare om Scum. Men denne artikkelen var faktisk bra. Oppsummerer kampen greit.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #73 på: 22. April 2007, 20:16 »
Bra at vi ikke tapte i dag. Synes vi var fullt på høyde med Chelsea til tider og det hadde ikke vært noe i veien om vi vant.

Taylor var god i dag og bramble spilte en av sine beste kamper på lenge, men han får nok ingen ny kontrakt neste sesong. Carroll hadde et meget positiv innhopp og viser bare at han er en av våre fremtide spisser. God og smart med ballen, knuser terry på hue enkelte ganger og er sterk i kroppen. Den perfekte targetman! Ellers var det jevnt over bra. Emre var aggresiv og vant mye baller, Milner hadde flere god inlegg men jeg synes Butt hadde en del feilpasninger men ellers bra. Martins fikk til relativt lite mot det gode forsvaret til Chelsea, synes han kan vende og gå framover isteden for å gå ned ved flere anledninger. Han ødelegger mye av angrepet der, men det kommer vel etter hvert. Backene våres var utrolig nok med oppover i dag :o Carr hadde et kjemperaid som han dessverre ikke fikk noe ut av. Harper ble ikke satt på noen nevneverdige prøver heller og det er bra :)
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?