20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owen TILBAKE!! Lurt å bruke han mot Chelsea?  (Lest 5060 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Owen TILBAKE!! Lurt å bruke han mot Chelsea?
« Svar #15 på: 18. April 2007, 22:38 »
La han spille ti minutter i sesongens siste kamp. Thats it! Vi kan ikke ta sjanser.
Nei, vi kan ikke ta sjanser, men jeg mener faktisk det er et sjansespill å ikke la ham ha kamptrening i beina før han GARANTERT blir å spille landskamper i juni/juli. Når Owen først er friskmeldt, så er han friskmeldt, og da skal han ikke slå opp skaden sin bare ved å spille ti minutter på slutten mot Chelsea evt. i en senere kamp. Kanskje sitter han bare på benken også. Jeg tror Owen og klubben i det lange løp vil tjene på å gi Owen en smak av PL-fotball mot slutten av sesongen. I fjor ble vi nektet å bruke ham før VM. Og det førte til at han ikke hadde den nødvendige matchtreningen i beina, som også kan ha forårsaket at skaden mot Sverige kunne oppstå.

Dersom legene og fysioene hadde trodd at det var fare for at skaden kunne bli slått opp, så hadde han aldri blitt friskmeldt. Tror dere at det er ren latmannsstund på treningene? Sikker på at det ikke er tøffe tak på treningene også da? Owen er friskmeldt og har trent for fullt i to-tre uker såvidt jeg vet. Da begynner det å bli tid for å matche ham lett igjen.

Jeg tror kampen mot Gretna var lagt opp slik at Ameobi og Owen ikke skulle få særbehandling, men få kjenne på det å spille kamp igjen, med alt det fører med seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. April 2007, 22:58 »
Det trur eg. Kvifor ikkje heller la dei prøve seg i ein vanlig reservelagskamp? I tillegg var jo kampen bak lukka dører.
« Siste redigering: 18. April 2007, 23:03 av Øyvinden »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. April 2007, 23:01 »
Ameobi spilte jo mot Boro.
Hvorvidt man ikke ønsker å bruke Owen for reservelaget, og vil hive han rett inn i PL, så får det stå for Roeders regning. Jeg er uansett helt sikker på at man ikke kommer til å ta noen som helst sjanser med Owen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. April 2007, 23:09 »
OK, kanskje berre Owen fekk spesialbehandling då ;)
Uansett stolar eg ikkje helt på desse fysioterapeutane, skadar blir ofte slått opp i Newcastle.

Ser berre ikkje heilt vitsen med å bruke Owen no, det er jo ein sjanse å ta. La heller unge Carrol få prøve seg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 19. April 2007, 02:31 »
Ja, jeg mener da at Carrol skal spille fra start og at Owen skal sitte på benken samt at Sibierski ikke er med overhodet. Nå ser det derimot ut som om Owen ikke blir involvert i kampen mot Chelski, men at han antakeligvis vil være det i de tre siste kampene våre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 19. April 2007, 13:52 »
Ja, det er sikkert veldig lurt å bruke han i 90 minutter mot Chelsea.
Carr har altfor få landskamper for England!

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 19. April 2007, 14:50 »
Pakk Owen inn i plast som skjørt glass til sesongen er over. Ikke kjemper vi mot nedrykk og har minimale sjanser for e-cup. Vi trenger Owen til neste sesong hvor vi skal ta opp kampen for å komme oss til CL!!
Andreas Martins

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #22 på: 19. April 2007, 15:38 »
Har faktisk en god følelse på at vi KAN nå topp 4 neste sesong. Med Owen og Martins på topp, og en god keeper (og et dårlig forsvar som selvsagt på forsterkes) skal vi kanskje kjempe om CL-plassen. Men man vet aldri. Kanskje har vi nok med å unngå nedrykk... :(
Howay the Lads!

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #23 på: 20. April 2007, 22:01 »
Har faktisk en god følelse på at vi KAN nå topp 4 neste sesong. Med Owen og Martins på topp, og en god keeper (og et dårlig forsvar som selvsagt på forsterkes) skal vi kanskje kjempe om CL-plassen. Men man vet aldri. Kanskje har vi nok med å unngå nedrykk... :(

Jeg går inn i neste sesong med ca. null forventninger (men mye håp)

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 21. April 2007, 01:56 »
Kan vel bare gjenta hva mange allerede har sagt.. nei,nei,nei.. ikke kast owen rett på bana selv om han har kommet seg fra skada. Ser jeg han i lagoppstilling mot chelsea blir jeg forbanna, for vi har ingenting å tjene på å bruke han.. Er det verdt risken at han kan putte 2-3 mål på tampen av sesongen, om han kan slå opp igjen skaden? Nei.. Denne sesongen er over, og vi har ikke annet igjen å spille for..annet enn å overleve i ligaen. Er heller ikke så begeistret for å bruke ameobi.. Gi carrol heller sjangsen, luque for den saks skyld.. Den mannen trenger å få kasta en brødskive sin vei
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. April 2007, 02:25 »
Chelsea kampen kommer for tidligt for Owen seier Glenn Roeder.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. April 2007, 21:39 »
La owen komme på banen i det 91 min, helst (som nevnt tidliger, i plast) Tenk hvilken stemningshøydare det hadde vært på St.J :D
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. April 2007, 11:45 »
Jeg skulle gjerne sett Owen på banen i dag. Men er det for tidlig, så er det for tidlig. Da tåler vi å vente til vi gruser Reading.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #28 på: 22. April 2007, 20:59 »
Gleder meg stort til å se Owen tilbake på førstelaget.
Det er liten tvil om at han trengs...
En Ameobi på sitt beste er også noe vi virkelig trenger...
Newcastle er fantastisk sløve foran motstanderens mål...

Bare Owen ikke selges da...??
Håper virkelig ikke det!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 22. April 2007, 22:09 »
Owen selges ikke. Det har jeg null og niks tro på.

Jeg nekter å tro at Owen selv ønsker det, og jeg nekter å tro at Newcastle har noen som helst planer om å selge en spiller av Owens kaliber. Da må vi jo bare ut å handle en ny spiss, og det kan fort gå ut over kjøp av forsvarsspillere. Vi flyter ikke over av penger.

I dag led vi først og fremst av at vi kun hadde én spiss, og at han ikke er verdens mest effektive. Jeg tror Owen i toppform hadde scoret minst ett mål i dag.