20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Owen TILBAKE!! Lurt å bruke han mot Chelsea?  (Lest 5062 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Owen TILBAKE!! Lurt å bruke han mot Chelsea?
« på: 17. April 2007, 22:17 »
Så kom nyheten jeg endelig har ventet på. Michael Owen er endelig skadefri igjen. Har savnet han betraktelig. Og som ikke det var nok er Ameobi også tilbake. Utrolig deilig! MEN kjenner jeg Roeder rett vil han kanskje la Owen starte kampen noe som jeg mener ikke er lurt i det hele tatt. Og jeg tror det er grunnen til at samme spilleren får samme og samme skade igjen og igjen. Ta Moore f.eks. Roeder kommer til å kaste Owen uti det med en gang. Nei,gi han noen reservekamper først.

Hva mener dere? :-\
Howay the Lads!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Owen TILBAKE!! Lurt å bruke han mot Chelsea?
« Svar #1 på: 17. April 2007, 22:19 »
Ikke kast han ut mot ulvene i Chelsea. Carvalho/Terry kommer til å knuse han.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. April 2007, 22:24 »
Eg meinar det blir altfor tidlig å bruke han no. Å sette han innpå mot Chelsea er vi lite eller ingenting tjent med.
Var det opp til meg ville eg ikkje brukt han denne sesongen, i tilfelle ville eg venta til heilt på tampen av sesongen. Det blir noko heilt anna å spele mot Chelsea enn mot Gretna, og Terry og Co vil neppe spesialbehandle Owen i kampen om ligatittelen. Nei eg har ein ekkel følelse...

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. April 2007, 23:29 »
Vi bør klart ikke spille med han mot Chelsea. Vi har ingen ting å spille for, så det er ingen grunn til å bruke Owen så fort som mulig. Gi Owen en Reservelagskamp eller 2 så kan han gi jernet de siste 2-3 kampene.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Farmer86

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18. April 2007, 00:18 »
jeg er helt enig, sesongen er over for oss, jeg mener vi burde vente med å bruke han til neste sesong!

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 18. April 2007, 01:21 »
Ikke bruk han ennå!

vent, gi han noen reservelagskamper sånn som andre her foreslår..

Noreng

• Gjest
« Svar #6 på: 18. April 2007, 07:38 »
Enig, kanskje litt senere i sesongen. Nå først og fremst bør han spille minst 3 reservekamper først!!!

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 18. April 2007, 11:15 »
hadde jo vært kult å sett han spille en kamp, kanskje til og med få et mål før sesongslutt, mensom det blir sagt her så er det lurt å vente og ikke ta noen sjanser. reservelaget er nok det beste i første omgang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. April 2007, 13:13 »
Er det noe mer fare for at han skader seg etter et innhopp i PL enn det er i en reservelagskamp eller mot Gretna egentlig?
Minner om at Alan Shearer aldri spilte reservelagsfotball etter å ha kommet tilbake fra skadene sine.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18. April 2007, 13:47 »
Er det noe mer fare for at han skader seg etter et innhopp i PL enn det er i en reservelagskamp eller mot Gretna egentlig?
Minner om at Alan Shearer aldri spilte reservelagsfotball etter å ha kommet tilbake fra skadene sine.

Ja sannsynligvis var den kampen mot Gretna arrangert slik at spelarar som Owen og Ameobi ikkje skulle få for tøff behandling.
« Siste redigering: 18. April 2007, 13:54 av Øyvinden »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 18. April 2007, 13:59 »
Ameobi spilte da vitterlig lokaloppgjør for reservelaget, og selv om Owen er en viktigere spiller betyr vel ikke det at man vel skal riske Ameobis helse noe mer?
Jeg tror at dersom Owen er klar for å spille syns jeg vi skal gi han en smak av førstelagsspill. Tror ikke sjansen er noe større for at han blir skadet der enn for reservelaget. Men såklart med vår flaks kan man jo aldri si.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #11 på: 18. April 2007, 14:44 »
La han spille ti minutter i sesongens siste kamp. Thats it! Vi kan ikke ta sjanser.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 18. April 2007, 16:27 »
Ameobi spilte da vitterlig lokaloppgjør for reservelaget, og selv om Owen er en viktigere spiller betyr vel ikke det at man vel skal riske Ameobis helse noe mer?
Jeg tror at dersom Owen er klar for å spille syns jeg vi skal gi han en smak av førstelagsspill. Tror ikke sjansen er noe større for at han blir skadet der enn for reservelaget. Men såklart med vår flaks kan man jo aldri si.

Nei, men no er det ikkje slik at dei to har hatt nøyaktig samme skade heller, kan ikkje samanligne dei to. Har ikkje sagt noko om kortid Ameobi bør få spele, men vi bør heller ikkje ta sjansen på å bruke han for tidlig. La Carrol få prøve seg frå start mot Chelsea. Vil helst ikkje sjå verken Owen eller Ameobi på benken
eingang.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #13 på: 18. April 2007, 16:35 »
Håper å få se Owen i et par kamper. Det er motiverende. Og han har hele sommeren på å lappes sammen igjen om han får vondt.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. April 2007, 16:58 »
Hehe. Om han slår opp skaden kan han nok trenge meir enn en sommar til å bli frisk. Det kan til og med også sette karriera i fare.