20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woodgate vs Roeder  (Lest 6810 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Woodgate vs Roeder
« Svar #30 på: 28. April 2007, 20:10 »
klarte ikke unngå svare alikevel :)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 28. April 2007, 20:30 »
Woodgate er Gud.

PL`s 3 beste stopper bak Rio og Terry.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 28. April 2007, 20:58 »
haha.. ja med newcastlebriller er han jo det. seff er han ikke det. Da er det vel fryktelig rart han ender opp i boro og ikke manu,chelsea,arsenal,pool,+++

Han er god og ville vært en flott signing , men finnes bedre! Og når han velger boro foran newcastle trenger guten pacemaker stakkar..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 28. April 2007, 22:29 »
Han ender opp i Boro fordi ingen av de klubbene har baller nok til å ta "sjansen" ved å signere han pga skadene han har hatt. Boro har gjort et kjempe scoop på transfermarkedet, og har en av PL beste stoppere. Hvis du kommer på noen som er bedre bortsett fra Rio og Terry så nevn dem gjerne, men jeg ( uten Newcastle briller ), mener han er en av verdensbeste stoppere når han er i form.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 28. April 2007, 23:11 »
Uten briller
i følge børsen er han best
http://www.dagbladet.no/pls/dbprod/fotball.spillerbors?ligaid=108&ant=50
Spela brukbart med kamper ogso 28 stk. Bare 3 mindre enn fxs Ronaldo
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 29. April 2007, 01:56 »
Jamie carragher...... Toure..... carvalhio...king.... skal jeg fortsette?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 29. April 2007, 02:27 »
Nå synes ikke jeg noen av dem er bedre da. Det synes ikke Skysports eller dagbladet heller hvis man ser på spillerbørslistene. Men det vel øyet som ser.

Husk at det også er enklere å briljere i en topp 4 klubb enn det er å storspille for en klubb som like gjerne kan rykke ned som å karre seg til en 8 plass.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 29. April 2007, 09:46 »
Dagbladets spillerbørs synes jeg er det latterligste jeg har lest! Og kesse, om man skal følge en slik liste for hvem som er den beste forsvars-spilleren i PL blir listen slik:

1. Woodgate
2. King
3. Tourè
4. Gallas
5. Eboue
6. Lescott
7. Dawson
8. Carragher
9. Djourou
10. Terry (da er ikke han så god allikevel da?)
11. Agger
12. Campell
13. Vidic
14. Bridge
15. Evra

Rio Ferdinand er ikke god nok for å komme inn på en topp 15. liste her!
En annen urovekkende ting er at Martins må dele sin 229. plass ??? på lista med ingen andre enn Titus BRAMBLE!! hahaha Da får vi nok kvitte oss med begge de 2 sistenevnte......  ;) Kan også ta med at det er 286 spillere som er registrert med børs der, så de er på nedre del av listen.....
Kan også ta med at ifølge denne spillerbørsen hos Dagbladet har Duff hatt en bedre sesong i NUFC enn Solano ???

Må si meg litt enig med Toon her, Woodgate er god, men jeg synes det er flere enn 2 stoppere som er bedre enn han i PL. R. Ferdinand, Terry, Tourè, Gallas, Carragher, Carvalho og King er ihvertfall etter min mening foran Woodgate i køen på en slik liste!

Skysports sin spillerbørs finner jeg desverre ikke, kunne vært artig å lest den også!?!
« Siste redigering: 29. April 2007, 09:57 av Frode »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 29. April 2007, 10:49 »
Jeg bruker selvsagt ikke DB sin liste som en "fasit". Men den gir faktisk en grei indikasjon på hvem som har vært mest stabile gjennom året.

Når det gjelder Martins så er han kanskje alt for langt nede på listen. Men hvis man klikker seg inn på Martins å ser på hvilke karakterer han har fått gjennom sesongen så er jeg sånn halveis enig. Noen kamper er han knallgod, andre er han mer eller mindre usynlig (Det er like mye medspillernes skyld som hans egen) . Det resulterer jo i et lavere snitt enn feks Woody som spillere seg til en 7-8 hver eneste kamp.

Men det er først og fremst mine egne meninger som sier at Woody er en av topp3 stopperne i PL, er vanskelig å gi noen fasitsvar på det og vanskelig for dere som ikke er enig å motbevise meg!;)

De andre spillerne som er blitt nevnt her er helt klart klassespillere. Carvalho spiller i PL beste forsvar og han kanskje den enkleste jobben av alle i PL når man har Terry ved sin side. Han er god, men kunne jeg ha valgt èn stopper av han og Woody ville jeg hatt sistnevnte. Det samme gjelder forsåvidt King og Carra også. Merk at dette er min subjektivemening, så det er umulig for meg å påstå noe som helst, det er bare det jeg mener.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 29. April 2007, 11:41 »
jeg er helt enig med Kesse. Selv setter jeg Woody på en 3.plass bak Terry og Carra. (synes Rio er bittelitt oppskrytt)
uten Woodgate tror jeg Boro hadde kjempet mot nedrykk nå. Har sett en del Boro kamper og de spillerne Woody spiller sammen med bak der, er minst like elendige som de Taylor må slite med hos oss.
Hadde det ikke vært for skadene hadde Woodgate spilt fast for England og en toppklubb
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 29. April 2007, 13:39 »
Bare tanken på eit midtstopperpar Taylor-Woody hadde fått meg til og sett litt lysare på ting.
Det beste midtstopperparet Nufc hadde hadt så lenge eg har levd. Men nai som alltid blir ting spolert av udugelige managere.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 29. April 2007, 18:04 »
Jeg ville rangert Woody som beste stopper etter Terry i PL, med Carra på en 3. plass. Uansett, kan ikke få sagt det nok, faen ta Roeder for dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida