20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woodgate vs Roeder  (Lest 6819 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Woodgate vs Roeder
« Svar #15 på: 17. April 2007, 17:46 »
Hva har det med saken å gjøre!?
Dersom Woodgate ikke følte seg ønsket samt ikke stoler på Roeder signerer han ikke for ham. Akkurat som store deler av dagens lag ser ut til å ha mistet totalt lysten på Roeder.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 17. April 2007, 17:48 »
ja da mener jeg den store delen av laget skal på dør! ikke maanger.. de har å innrette seg etter sjefen uansett faen så lenge de jobber for han!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 17. April 2007, 17:51 »
Ja egentlig bør alle respektere sjefen, men det er desverre ikkje slik det fungerar for alle. Hadde ein trenar sjølv ein gong der ingen hadde respekt for han. Det gjekk ikkje så bra.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 17. April 2007, 17:51 »
Dersom manageren skulle være et inkompetent fjols skal man vel ikke automatisk la manageren stelle i stand stortykje og la ham pælme halve laget på dør.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 17. April 2007, 17:54 »
er man profesjonell nok klarer man innrette seg. er ren og skjær egoisme. man får tenke på klubbens beste.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 17. April 2007, 18:47 »
Man må vel være smart nok og voksen no til å si fra hvis sjefen er udugelig. Man skal ikke finne seg i alt heller, kun fordi en med tittelen "sjef" sier de skal være slik. I både jobbsammenheng og i sportsammenheng er det veldig viktig med en god leder, noe jeg ikke synes Roeder er.

Jeg vil selvsagt mye heller ha Woodgate enn Roeder. Som sagt tidligere er Woodgate den spilleren som står øverst på ønskelista mi i sommer...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 17. April 2007, 18:52 »
er man profesjonell nok klarer man innrette seg. er ren og skjær egoisme. man får tenke på klubbens beste.

Det er jo helt absurd. Tenk om Luque skulle godta Roeders personlige problem med ham sånn helt uten videre. Er ting feil skal en si  ifra, om det er manageren eller juniorspilleren.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 17. April 2007, 18:54 »
Sjølvsagt ville eg valgt Woodgate. Men eg hadde også valgt Ramage, Carr og Babayaro foran Roeder. Kunne betalt ganske mykje for å få en vetig trenar til Newcastle...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 17. April 2007, 18:59 »
Woodgate! Roder kan ta seg et eple og gå!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 17. April 2007, 20:39 »
Og kvifor skal Woodgate gå til Newcastle når Roeder ikkje er intrersert i han eingang ???
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #25 på: 17. April 2007, 21:09 »
Fordi me håper Roeder får sparken så snart serien er over  ;)
Newcastlesupporter siden 1992

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 26. April 2007, 21:11 »
For sent. Woody klar for Boro :-( Forventer at Bramble gjør et par bra kamper mot slutten av sesongen og får tilbud om ny kontrakt som han skriver under. Roeder i et nøtteskall.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 26. April 2007, 21:46 »
Vedder ikkje i mot
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 28. April 2007, 14:25 »
Dette Roeder, tilgir jeg deg aldri.
Faen ta.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 28. April 2007, 20:08 »
slapp nå av gutter. Finnes bedre stoppere enn woody der ute. Hans hjerte lå i boro så da kan han bare brenne i helvete i mine øyne.

og den luque kommentaren gidder jeg ikke svare på engang. Hadde jeg møtt luque på byen skulle jeg flådd han. Makan til idiot. I mine øyne har Luque fått nok sjanser,og hver eneste gang går han tasser foran der. gidder jo faen ikke jogge eller løpe engang.. håpløs han.. får vi 1mill pund for han skal vi være kjempe frnøyde.. få den idioten vekk!