20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sidwell på vei?  (Lest 15018 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sidwell på vei?
« Svar #75 på: 22. Mai 2007, 20:03 »
Da er dette bekreftet! Det blir IKKE Sidwell på "oss", da det nå er bekreftet at han har gått til Chelsea!

LINK

Om det er dette han vil, så synes jeg det er like greit. Jeg ønsker meg spillere som virkelig vil spille for klubben "vår"! Spillere som kun tenker penger kan heller finne seg en annen klubb å "robbe"!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #76 på: 22. Mai 2007, 20:08 »
Vil ikke Sidwell spille for oss, men heller sitte på benken i Chelsea og tjene masse penger, så er det fint for Sidwell.

Det er hans karriere.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 22. Mai 2007, 20:22 »
Gratulerer med benktilværelse og ødelagt karriere. Penger derimot får du nok av, om det er det som er viktigst.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 22. Mai 2007, 20:32 »
Jepp..Fuck him! Vil han ikke vil vi heller ikke ha ham!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 22. Mai 2007, 20:45 »
Gratulerer med benktilværelse og ødelagt karriere. Penger derimot får du nok av, om det er det som er viktigst.

Hva hadde du valgt da? Spilt fotball regelmessig i to år eller tjent deg opp penger så du har for resten av livet?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 22. Mai 2007, 20:48 »

Hva hadde du valgt da? Spilt fotball regelmessig i to år eller tjent deg opp penger så du har for resten av livet?

Selvsagt spilt fotball. Nå tror jeg man hadde tjent nok penger uansett hvilken PL klubb man hadde gått til på free transfer. Om jeg hadde hatt 600.000 eller 300.000 i uka hadde spilt liten rolle for min del. To år på benken i Chelsea vil også føre til at karrieren kommer fortere på hell. Spiller man regelmessig hele karrieren kan man holde på og tjene gode penger til man er i midten av 30-årene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BallaJazz

• Gjest
« Svar #81 på: 22. Mai 2007, 20:57 »
Jaja.Ikke noe tap for oss.Jeg griner ikke :P

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 22. Mai 2007, 21:01 »
Vil heller ha Nolan uansett
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 22. Mai 2007, 23:03 »

Selvsagt spilt fotball. Nå tror jeg man hadde tjent nok penger uansett hvilken PL klubb man hadde gått til på free transfer. Om jeg hadde hatt 600.000 eller 300.000 i uka hadde spilt liten rolle for min del. To år på benken i Chelsea vil også føre til at karrieren kommer fortere på hell. Spiller man regelmessig hele karrieren kan man holde på og tjene gode penger til man er i midten av 30-årene.

Jepp. Tror jeg hadde valgt det samme som deg selv, men sikkert litt lettere å si nå enn når man har tilbudet foran seg... Er vel ganske utenkelig for oss begge å tjene millioner på fotball tenker jeg :)

Om man har 40 millioner eller 80 millioner i banken etter endt karriere skal ikke spille så stor rolle. Er mer penger enn du klarer å bruke uansett...

Men man vet jo aldri da, det er jo en liten sjanse for at han faktisk kan slå til i Chelsea.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 22. Mai 2007, 23:31 »

Jepp. Tror jeg hadde valgt det samme som deg selv, men sikkert litt lettere å si nå enn når man har tilbudet foran seg... Er vel ganske utenkelig for oss begge å tjene millioner på fotball tenker jeg :)

Om man har 40 millioner eller 80 millioner i banken etter endt karriere skal ikke spille så stor rolle. Er mer penger enn du klarer å bruke uansett...

Men man vet jo aldri da, det er jo en liten sjanse for at han faktisk kan slå til i Chelsea.

Skal iallfall innrømme at jeg aldri trodde Mikel kom til å få såpass mye spilletid på brua...

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #85 på: 22. Mai 2007, 23:43 »
Yeah yeah, skal bli mye tresmak i ræven på Sidwell det neste året hvertfall.. Kunne absolutt tenkt meg Sidwell til Newcastle ettersom han er gratis,ung, engelsk og god men griner heller ikke..

Nolan eller Barton er vel ikke dumme tips på spillere Big Sam vil prøve seg på nå.
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #86 på: 23. Mai 2007, 13:58 »
Heller Barton, snakk om maskin..
whoopwhoop

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 23. Mai 2007, 14:43 »
Ikke uventet at det ble Chelsea, dette har det versert rykter om lenge. Spørsmålet er om han da erstatter Ballack, som ikke har en høy stjerne på brua. Uansett, han risikerer å måtte spille annenfiolin som SWP, og en vanvittig blomstring de siste 2 sesongene kan gå i dass.

Synd at Newcastle går glipp av en slik spiller som attpåtil er gratis, men det finnes flere gode midtbanespillere der ute.

Carr har altfor få landskamper for England!