20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sidwell på vei?  (Lest 15084 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sidwell på vei?
« Svar #60 på: 12. Mai 2007, 17:23 »
Speed er min Newcastle helt nummer 3, etter Shearer og Beardsley.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 12. Mai 2007, 19:08 »
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 12. Mai 2007, 19:12 »
Snakk om å kun tenke på penger... Kem trur han at han er? Trur han at han får mykje spilletid til fordel for Makelele, Mikel, Ballack, Lampard, Diarra og co?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 12. Mai 2007, 19:23 »
Snakk om å kun tenke på penger... Kem trur han at han er? Trur han at han får mykje spilletid til fordel for Makelele, Mikel, Ballack, Lampard, Diarra og co?

Han dunker nok ut Diarra, og Ballack har vel heller ikke tatt PL med storm. Makelele sies å være på vei bort. I mine øyne er også Mikel oppskrytt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 12. Mai 2007, 19:29 »
Diarra tar han ut lett. Men ellers trur eg Ballack blir langt betre til neste år, og Mikel er etter mi meining undervurdert, i tillegg til å være ung og sannsynligvis endå betre neste år. Makelele veit ikkje eg om skal vekk det kan så være. Essien er jo også sentral, aldri i verden om Sidwell dankar ut Essien.

Uansett, en skulle jo tru Chelsea ville kjøpe betre og dyrare spelarar enn sidwell.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 13. Mai 2007, 01:07 »
Dette syns jeg både er synd og merkelig. Sidwell får ikke mye spilletid i Chelski. Dette lukter Shaun Wright-Phillips lang vei...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 13. Mai 2007, 01:21 »
Dette syns jeg både er synd og merkelig. Sidwell får ikke mye spilletid i Chelski. Dette lukter Shaun Wright-Phillips lang vei...

Eller Scott Parker.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 13. Mai 2007, 02:05 »
Selvsagt får han ikke spilletid. Han står i kø bak disse:

Essien
Lampard
Ballack
Makelele
Mikel
(Diarra)

Det der er ingen småguttliste, og jeg fatter og begriper ikke hvordan han kan få spilletid her. Og nei, Mikel er ikke oppskrytt, men undervurdert, og la det være sagt, jeg er ingen stor fan av Chelsea.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 13. Mai 2007, 10:55 »

Han dunker nok ut Diarra, og Ballack har vel heller ikke tatt PL med storm. Makelele sies å være på vei bort. I mine øyne er også Mikel oppskrytt.
Man kan si mye rart om Mikel, men jeg er faktisk nokså imponert over at han har klart å få såpass mye spilletid i Chelsea som det han har gjort.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 13. Mai 2007, 20:04 »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 13. Mai 2007, 23:28 »
like greit han gikk til chelsea, og ikke everton eller noe andre som vi skal kunne kjempe mot neste sesong.

Faens dust. haha. han får aldri spille. Helt klart at chelsea se på ham som en ellers billig backup løsning. Så slipper de å bestale 10 millioner pund for en annen backup.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 13. Mai 2007, 23:38 »
like greit han gikk til chelsea, og ikke everton eller noe andre som vi skal kunne kjempe mot neste sesong.

Faens dust. haha. han får aldri spille. Helt klart at chelsea se på ham som en ellers billig backup løsning. Så slipper de å bestale 10 millioner pund for en annen backup.

Nå er det jo ikke bekreftet at klubben er Chelsea da, selv om mye tyder på det.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 14. Mai 2007, 09:18 »
Er rimelig sikker han kommer til Newcastle eller Everton jeg. Håper han har lært av Duff og Wright-Phillips.  Faen: Everton får en helt syk god midtbane hvis de får Sidwell.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 14. Mai 2007, 11:56 »
Er jo litt risky å gå til en klubb uten manager også da... Selv om det er 99,88 % sikkert at Sam Allardyce tar over Newcastle har vel ikke han uttrykt noe klart ønske om å hente Sidwell til klubben?

Det er jo ikke verre enn at han måtte snart med blanke ark slik som alle andre i klubben, men han vil jo ikke være spesielt ønsket av den nye manageren...