20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sidwell på vei?  (Lest 15044 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Sidwell på vei?
« Svar #45 på: 08. Mai 2007, 15:10 »
Flere medier som melder at Chelsea har klart å overby newcastle for sidwell med en kontrakt på £50000 i uka. Det er synd hvis stygge Chelsea klarer å lokke spillere med penger. Skjønner ikke hvorfor sidwell tenker tanken en gang. Han kommer til å bli en benksliter etter essien, lampard, mikel, makelele, ballack, diarra mm.. Det går også rykter om at Lampard vil kjøpe seg unna kontrakten sin med Chelsea og dra til Barcelona siden kona hans er derfra, men jeg tviler litt på det egentlig. I hvert fall hvis Mourinho sitter til 2010.  Men det er ikke de mest seriøse kildene vi har her heller.

Link her: http://www.newcastle.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=64754
Link 2: http://www.tribalfootball.com/article.php?id=38511
« Siste redigering: 08. Mai 2007, 15:15 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 08. Mai 2007, 15:14 »
Sidwell må vel skjønne at det blir begrenset med spilletid i Chelsea? Uansett om Lampard forsvinner, så tror jeg ikke han får spille altfor mye.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #47 på: 08. Mai 2007, 15:18 »
Skysports, en mer seriøs kilde. Melder at han fortsatt har mulighetene åpne siden Roeder dro fra Newcastle. Men var det Roeder som virkelig var trekkplasteret til Sidwell for en mulig overgang?! ::)

Link her: http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=465468&CPID=8&clid=108&lid=2&title=Sidwell+options+still+open
« Siste redigering: 08. Mai 2007, 17:51 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 08. Mai 2007, 16:25 »
Skysports, en mer seriøs kilde. Melder at han fortsatt har mulighetene åpne siden Roeder dro fra Newcastle. Men var det Roeder som virkelig var trekkplasteret til Sidwell for en mulig overgang?! ::)

Nei, men ein veit jo ikkje om den nye manageren er interessert.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 09. Mai 2007, 15:17 »
Tror faktisk Newcastle får Sidwell. Er den 5. største klubben i england, beste fansen og en av de beste stadionene og aller viktigst, de kan garantere Sidwell fast plass på midtbanen. Er snakk om at Everton er interessert også..

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #50 på: 09. Mai 2007, 16:23 »
Det er store muligheter for at Sidwell kommer ja. Men da må vi få inn en manager fort som faen, pluss at det er ikke sikkert den nye manageren vil ha Sidwell. Men da er han bare dum, for Sidwell gratis er et røverkjøp uten like!

Everton skal ha kasta seg inn i kampen om kontrakta til Sidwell
Link her: http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=blues-bid-to-hijack-toon-sidwell-deal%26method=full%26objectid=19072639%26siteid=50081-name_page.html

Men også Man Utd skal være på utkikk etter en erstatter for Paul Scholes.
Link her: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_2116287,00.html
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 09. Mai 2007, 16:55 »
Tar gjerne Nolan i staden for Sidwell. Men ja takk begge deler.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #52 på: 12. Mai 2007, 14:19 »
Ser ut som sidwell er på vei til Chelsea. Det har i hvert fall flere engelske aviser skrevet i dag. Han har blant annet vært igjennom den medisinske testen og bare fomaliteter gjenstår.

Link her: http://soccerlens.com/why-would-steve-sidwell-reject-newcastle-and-sign-for-chelsea/15391703.html
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 12. Mai 2007, 15:13 »
Ser ut som sidwell er på vei til Chelsea. Det har i hvert fall flere engelske aviser skrevet i dag. Han har blant annet vært igjennom den medisinske testen og bare fomaliteter gjenstår.

Link her: http://soccerlens.com/why-would-steve-sidwell-reject-newcastle-and-sign-for-chelsea/15391703.html

Jeg skjønner virkelig ikke hva Chelsea skal med Sidwell. Chelsea av alle lag, som har Lampard, Ballack, Essien, Makelele, Mikel m flere å velge i. Sidwell er ikke nevneverdig bedre enn noen av disse, så hvorfor skulle han fått spilletid? Hvis han går til Chelsea må det være pengene han er ute etter, det er vel ganske klart. I Newcastle derimot regner jeg med at han ville fått mye spilletid. Om han er bedre enn Parker og Emre er jeg ikke sikker på, men han er i hvert falll ikke noe særlig dårligere. Han har så vidt jeg vet ingen landslagskamper i motsetning til Parker og Emre. Eller tar jeg feil her?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #54 på: 12. Mai 2007, 15:22 »
Hvis Big Sam blir manager tar han vel med seg Nolan som ikkje har kontrakt med Bolton til neste sesong, i tillegg trur eg han ivertfall tar med seg Speed, som heller ikkje har kontrakt med Bolton. Kommer begge disse til Newcastle, er eg nesten sikker på at dei går rett inn på midtbanen. Eg har savnet Speed siden han forsvant, og han har mange år igjen på banen selv om han dra på åra, noe han har bevist gjennom spill for Bolton. I tillegg kan Speed fungere som en hjelpetrener og mange av unggutta har noe å se opp til, for Speed har virkelig autoritet
Newcastlesupporter siden 1992

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 12. Mai 2007, 16:46 »
Speed har ikke mange år igjen på banen, og selv om jeg har savnet Speed siden han dro, så har han gjort sitt for Newcastle, og bør få avslutte karrieren i Bolton. Vi skal ute i Europa og kjempe om trofeer der vi. Da holder ikke Speed mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 12. Mai 2007, 17:01 »
Speed har ikke mange år igjen på banen, og selv om jeg har savnet Speed siden han dro, så har han gjort sitt for Newcastle, og bør få avslutte karrieren i Bolton. Vi skal ute i Europa og kjempe om trofeer der vi. Da holder ikke Speed mål.

Sies at Speed muligens følger Big Sam til Newcastle. Da som en av hans assistenter.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 12. Mai 2007, 17:04 »

Sies at Speed muligens følger Big Sam til Newcastle. Da som en av hans assistenter.
Har ikke Speed akkurat blitt assisterende manager i Bolton? Synes å ha lest det for ikke så mange dagene siden......

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 12. Mai 2007, 17:06 »

Har ikke Speed akkurat blitt assisterende manager i Bolton? Synes å ha lest det for ikke så mange dagene siden......

Stemmer det, men det er nok ut denne sesongen. Sies også at Big Sam muligens vil ta med seg flere fra apparatet i Bolton.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 12. Mai 2007, 17:08 »
Speed som assisterende manager eller trener på SJP ville vært himmelsk. Har så utrolig stor respekt og digger den mannen så utrolig. Fantastisk spiller og mann!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida