20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sidwell på vei?  (Lest 15071 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Sidewll til Newcastle
« Svar #15 på: 22. April 2007, 20:05 »
Tror det var litt ironi fra Benson der farmer ;) Men uansett, sidwell på free transfer er jo helt konge og gratis!
« Siste redigering: 23. April 2007, 03:30 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Farmer86

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #16 på: 22. April 2007, 21:09 »
var det meg du mente som var negativ til sidewell? jeg har sett han for lite, lurte på hva dere andre mente om han. men ser ut som om han har gjort det bra nok!

det var godt det bare var ironi, ble litt skremt der.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 22. April 2007, 21:48 »
Seff Ironi
Men om Roeder får napp på Sidwell så er han vel fornøyd med kjøpa for neste sesong =)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 22. April 2007, 22:48 »
Jeg skjønner ikke hvor dette tullet kommer fra. Roeder virker fast bestemt på at han skal forsterke forsvaret, og det virker som han har mer peiling på hvilke spillere han ønsker seg også.

Jeg kjenner lite til Sidwell, men å få en spiller som Manu og Chelski sikler etter på Free Transfer takker jeg ikke nei til.

Roeder har aldri gjort noe som tyder på at han skal være fornøyd med å kun få Sidwell på free transfer. Ingen uttalelser han har gjort til media tyder på noe annet enn at han ønsker å forsterke forsvaret betraktelig. Og ingenting han tidligere har gjort på transfermarkedet tyder på at han skal være fornøyd med å kun få en midtbanespiller på free transfer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 22. April 2007, 23:52 »
Når det gjeld Roeder så må ein dømma ut fra ka han gjør og ikkje ka han seie . Hadde det han seie i media stemt sko me jo vert rimelig i toppen nå :)

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 23. April 2007, 03:31 »
Har fiksa inlegget mitt nå. Jeg skrev feil i stad.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 23. April 2007, 17:13 »
Poenget er at jeg dømmer Roeder ut ifra det han gjør, og jeg skjønner ikke helt hvilken forbrytelse Roeder har gjort, annet enn å si ja til å bli manager i denne klubben. Det burde han aldri ha gjort. Ihvertfall om man skal tro Asbjørn, Benson og mange, mange andre på dette forumet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 23. April 2007, 17:44 »
herregud da! Kan dere ikke se det positive i ting, eller må dere kritisere Roeder i alt han gjør?

Sidwell er en kjempespiller, og at han blir å finne i Newcastle drakt fra sommeren av, atpå til gratis er ikke annet enn en kjempenyhet
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 23. April 2007, 17:49 »
Dette er faktisk en tråd om Sidwell da, ikke om Roeder. Han har vi nok tråder om fra før av... ;)

Men skal vi tro det som står skrevet her ser det ut til å være langt ifra sikkert at Sidwell blir Newcastle spiller i sommer. Jeg har ikke sett altfor mye av Sidwell selv men har hørt mye positivt om den unge rødluggen og ønsker ham mer enn gjerne velkommen til St.James Park, spesielt ettersom vi får ham gratis. Poster bare denne linken der han sier at ikke noe er avgjort ennå slik at ikke folk skal tro at overgangen er spikret i stein allerede.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 24. April 2007, 08:59 »
Ikke godt å si om han kommer, Chickenman, men Alan Oliver virker ganske sikker på at han faktisk gjør det. Håper vi får Sidwell. Dette er en gutt som ikke legger noe imellom i taklingene og virkelig blør for drakta..

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 24. April 2007, 15:05 »
Spørsmålet er vel om vi trenger han. Ja, jeg kan gjerne se at han bytter med Butt. Butt er over the top og Sidwell er vel perfekt til å fylle rommet til Butt og mer enn det.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 25. April 2007, 00:44 »
Selvfølgelig trenger Newcastle alle gode spillere som de får tak i!
Attpåtil på free transfer!

For å bli et topplag trengs det bredde i stallen, slik at laget ikke svekkes nevneverdig om vi får noen skader.

At noen kan si at vi ikke trenger en så knallgod spiller som Sidwell forundrer meg litt.

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Sidwell på vei?
« Svar #27 på: 26. April 2007, 11:04 »
Om Sidwell hadde blitt klar for Newcastle så hadde det vært fantastiske nyheter. Han har det meste som trengs for å lykkes. Styrke, fart og klokskap.. Har sett han i utallige kamper denne sesongen, og jeg er rett og slett imponert over hva han har fått til i sin første sesong i Premier League. Nei for all del.. Hent Sidwell gratis!
ignert Morten.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 26. April 2007, 13:06 »
Hjelper det og kjøpe Sidwell, Wright Phillips, Ronaldo,, Kaka ?
Det blir bare meir store utgifter og forsatt tap på grunn av hodelaust forsvarspill.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 26. April 2007, 17:45 »
Vi trenger ikke forsvar da.. samme om vi vinner 1-0,2-0.. bedre vinne 6-5,8-5 slike siffer:)