20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sidwell på vei?  (Lest 15042 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sidwell på vei?
« på: 17. April 2007, 10:22 »
Det er bare å håpe at Roeder henter inn noen forsvarsspillere på lån eller free transfer før kalenderen viser 30. august.

Sidwell er en spennende spiller det, men kommer nok til å se ut som en ordinær midtbanespiller under Roeder akkurat som Parker, Emre, Zogbia, Solano og Dyer.

http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2058741,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sidwell på vei?
« Svar #1 på: 17. April 2007, 11:38 »
Sidwell tror jeg faktisk vi får, noe jeg syns er meget positivt. Da får vi enda bedre dekning på midten, pluss at Nicky Butt kan kaste inn håndkledet..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. April 2007, 12:07 »
Sidwell tror jeg faktisk vi får, noe jeg syns er meget positivt. Da får vi enda bedre dekning på midten, pluss at Nicky Butt kan kaste inn håndkledet..

Det værste av alt er at Butt har vært vår beste sentrale midtbanespiller i år. Noe som sier det meste.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. April 2007, 13:32 »
God spiller, og til og med gratis, men spørsmålet er om ikke den sentrale midtbanen er godt nok besatt. Likevel, fyren er jo gratis...
Carr har altfor få landskamper for England!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. April 2007, 17:15 »
Sidwell er bedre enn alle vi har der frå før, så han vil helt klart forsterke.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. April 2007, 19:07 »
Hvis jeg kjenner Roeder rett, så blir nok Sidwell det "store" kjøpet i sommer. Unnskyldningene kommer på løpende bånd, "Vi hadde dessverre ikke tid nok", "Det er svært vanskelig å finne gode tilgjengelige spillere" og "Forsvarsspillere er ikke noe vi trenger for øyeblikket, vi prioriterer heller midtbanen".
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. April 2007, 19:19 »
Javel. Da så. Hvis du sier det så.

Så Duff og Martins var ikke godt nok i fjor altså? Neivel. Da så.

Jeg venter meg ingen Maradona eller Pele. Men jeg venter meg gode spillere. Først og fremst defensivt. Men gjerne også offensivt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. April 2007, 22:13 »
Sidwell er et kjempekjøp hvis vi får han på free transfer. Bare en ting å si om det. Håper Roeder klarer å skape trygghet og ro i forsvaret til neste sesong, samt at han henter inn minst 3 forsvarsspillere.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Farmer86

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sidewll til Newcastle
« Svar #8 på: 22. April 2007, 18:22 »
Sidewell har lovet en overgang til Newcastle. Hva kan han bringe til St.James Park? jeg må si det at jeg har sett han for lite i aksjon til å si noe. Hva mener dere?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Sidewll til Newcastle
« Svar #9 på: 22. April 2007, 18:25 »
Han har vel bare blitt linket til oss? Hvor har han (eller klubben) lovet noe?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Farmer86

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22. April 2007, 19:01 »

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 22. April 2007, 19:12 »
Men hvordan kan Glenn Roeder ha lovet Sidwell fast plass i førstelaget?
Emre og Parker FTW!
Sidwell er en kjempespiller som jeg gjerne ser i Newcastle drakt. Men sentral midtbane da folkens, der er vi jo ganske godt utstyrt fra før. Parker er kaptein, Emre har sagt at han blir, Butt er fortsatt duganes og Dyer vil helst spille der.
Men for all del jeg tar imot Sidwell med åpne armer, men hvem skal han spille istedenfor?
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 22. April 2007, 19:25 »
Ja kjøp Sidwell. Og ny spiss og la forsvaret forbli som det er.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 22. April 2007, 19:29 »
Å kjøpe Sidwell på free transfer blir vel ikke så dyrt at det trenger å gå nevneverdig utover det forsterkningene i forsvar som vi så sårt trenger ;)

Farmer86

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #14 på: 22. April 2007, 19:56 »

la forsvaret være som det er??? er du gal!! det er jo nesten det dårligste forsvaret i hele PL!