20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Portsmouth - Newcastle 14.04 Fratton Park Kl.1600  (Lest 22963 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sv: Portsmouth - Newcastle 14.04 Fratton Park Kl.1600
« Svar #150 på: 15. April 2007, 11:07 »
Husk kjempesjansene til Martins nå.

Kjempesjansene??? Da har du tydeligis glemt 100 prosent sjansene til West Ham, og de var ikke få.

Trodde du var ung og frisk jeg, Asbjørn  ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 16. April 2007, 15:16 »
Husk kjempesjansene til Martins nå.

Kjempesjansene??? Da har du tydeligis glemt 100 prosent sjansene til West Ham, og de var ikke få.

Trodde du var ung og frisk jeg, Asbjørn  ;)

Omtrent like frisk som Steven Taylor.

This led Steven Taylor (pictured left) to say: "It was a disappointing perfor-mance from everybody.

"I'm absolutely devastated. We couldn't get ourselves going and I don't know why."

"Portsmouth created more than we did - we just didn't create enough."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 16. April 2007, 16:54 »
Nå håper jeg vi taper nesten det som er igjen av kamper, slik at vi så vidt berger plassen. En 17 plass hadde passet perfekt, da Roeder etter alt å dømme ville blitt kastet på hodet ut av klubben. Jeg drømmer om dette øyeblikket. Dagen skal gå inn i historiebøkene, den dagen etter Roeder, starten på en ny æra.
Ulempen med en 17 plass er at vi fort kan risikere å miste en god del unge og fremmadstormende spillere som jeg gjerne vil se i Newcastle i mange år fremover. Men dersom det er det som skal til for at man innser at Glenn Roeder ikke er sin oppgave voksen så trengs det kanskje alikevel?

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #153 på: 16. April 2007, 19:09 »
Faen... Detta var kroken på døre for UEFA-cup. No er det bare en ting som gjelder. Å få en ok midtplassering, når vi ikke har noe å spille for. Jeg ser egentlig bare framover til neste sesong jeg no. Forhåpentligvis er vi kvitt skadan og har en bedre tropp. En vet jo aldri under Roeder egentlig. Men han skal få min tillit så lenge han sitter i managerstolen.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 16. April 2007, 20:28 »
Dette er en innstilling jeg liker.
Greit nok, vi har mislyktes denne sesongen. Inger er i tvil om det. Og ingen av oss er fornøyd med det. Men så lenge Roeder sitter som manager synes jeg vi bør stille oss bak ham, selv om vi ikke nødvendigvis er så veldig begeistret for alt han foretar seg.

Hva tjener det oss egenltig å ønske at laget havner så langt ned på tabellen som mulig? Hva hjelper det oss at laget presterer så dårlig at våre beste spillere vil bort?
Hva tjener vi egentlig på at Parker, Martins, Owen, Given, N'Zogbia, Duff, Emre og mange, mange andre av våre beste spillere krever å bli solgt?

Jo høyere på tabellen vi havner, jo mer penger får vi i kassa, og jo større er sjansen for å trekke til oss klassespillere i sommer. Jo lenger ned på tabellen vi havner, jo mindre blir sjansen til å hente klassespillere, og jo færre penger får vi. Er det bra? Bare for at vi skal bli kvitt Roeder?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 16. April 2007, 22:12 »
Så du sier at uansett hvor rævva manageren vår måtte gjøre det skal vi alltid stå bak ham? Hvorfor gjaldt ikke det under Souness?
Til hans forsvar virket det som om spillerne var mer opptatt av å støtte opp Souness da ting gikk ille. Og selv om Souness var mer rett frem og røffere i stilen, mens Roeder er en ydmyk og maskerende sytepave, kan jeg ikke se at han har oppnådd stort mer. Denne sesongen har vært mye mindre å se frem til enn Souness sin, da vi ihvertfall lenge var med i UEFA-cupen og FA-cupen. Så jeg ser ikke helt grunnen til at man skal mene at samtlige må stå bak Roeder uansett for tiden. Jeg har selv en jævla tynnslitt tillit til Roeder, og er veldig klar over at der er flere. Med GOD grunn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 16. April 2007, 22:30 »
Jeg sier ikke at vi skal støtte klubbens manager uansett hvor dårlig vedkommende måtte gjøre det. Men jeg mener at Roeder ikke har gjort en så dårlig jobb at vi ikke kan støtte ham lenger. Nei, vi har ikke levert opp mot forventningene denne sesongen, og Roeder skal selvsagt tåle en hel del kritikk for det. Men SÅ dårlig har han ikke gjort det.

Souness gjorde en langt, langt dårligere jobb, og hadde ruinert HELE arven etter Robson på få måneder. Roeder har tross alt gjennomført en meget god vår sesong. Og det er ingen tvil om at han har hatt vanvittig mye uflaks denne sesongen. Jeg mener Roeder har gjort en god nok jobb til at vi kan støtte ham så lenge han har jobben, og ikke gjør en dårligere jobb enn han allerde har gjort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 16. April 2007, 22:50 »
Souness var på ingen måte dårligere enn Roeder. Begge er like ræva!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 16. April 2007, 22:56 »
Jeg er svak for personen Souness, selv om jeg har null problemer med å skjønne at han ikke har taktiske egenskaper overhodet. Men jeg begynner, faktisk ja, å betvile om Roeder i det hele tatt er bedre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 16. April 2007, 23:02 »
Veldig uenig. Man skal ikke stille seg bak en manager, om han ikke gjør annet enn å kjøre klubben i grusen. Når så godt som alt han har foretatt seg til nå ikke har et glimt av håp i seg, da må man få lov til å stille seg spørsmålet; Hva i helvete gjør Glenn Roeder fortsatt på Tyneside?

Man trenger ikke å være rakettforsker for å skjønne at Newcastle er langt ute på tyttebærtur under ledelse av Mr. Roeder AlsoKnownAs Harry Potter.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 16. April 2007, 23:57 »
Souness var på ingen måte dårligere enn Roeder. Begge er like ræva!

Veldig enig i det du sier her. Begge har i tillegg de samme dårlige unnskyldningene. Begge skylder på media.Begge skylder på skader selvom Roeder ikke klarer å innrømme det. Begge snakker om at de må få tid til å bygge sitt eget lag, for da blir det andre boller osv.
« Siste redigering: 17. April 2007, 00:02 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 17. April 2007, 02:16 »
Haha Souness og Roeder krangler på Myspace  :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]