20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Portsmouth - Newcastle 14.04 Fratton Park Kl.1600  (Lest 22975 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Sv: Portsmouth - Newcastle 14.04 Fratton Park Kl.1600
« Svar #135 på: 14. April 2007, 18:04 »
prata med ad/hd bjørn på tlf akkuratt og er ganske enig i hans konklusjon.
hjelper ikke å bare ha martins, for han kan tross allt ikke gjøre absolutt allt hver eneste kamp, noe det virker som mange her mener.
må ha en spiss ved siden av som kan hjelpe han når han ikke har dagen, som han hadde i dag.
Får håpe Owen og Martins blir en suksess

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 14. April 2007, 18:06 »
Sesongen blei ødelagt i midten av August. Er vel ingen bombe at det blei tap i dag.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 14. April 2007, 18:25 »
prata med ad/hd bjørn på tlf akkuratt og er ganske enig i hans konklusjon.
hjelper ikke å bare ha martins, for han kan tross allt ikke gjøre absolutt allt hver eneste kamp, noe det virker som mange her mener.
må ha en spiss ved siden av som kan hjelpe han når han ikke har dagen, som han hadde i dag.
Får håpe Owen og Martins blir en suksess

Er vel ingen som mener at Martins har skylda alene?
Og ja, dere har gode poenger. Derfor er det helt idiotisk å starte med Martins alene på topp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #138 på: 14. April 2007, 18:26 »
Nå har Newcastle prestert så elendig hele sesongen så man klarer ikke å bli skuffet lenger. Fælt å si det, men jeg begynner å bli meget vant til slike kamper som idag...

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Newcastle vinner ikke kamper med Harper i mål. Det kan være tilfeldigheter, men jeg anser han som en meget usikkert kort og han bør forsvinne etter denne sesongen.
Kampen var tapt allerede med Givens skade mot Arsenal.
La Krul stå i mål i de kampene Given ikke kan stå. Han er muligens mannen som skal vokte buret i årene fremover...Harper har gjort sitt...

Sesongen er ødelagt for lengst, så nå er det totalt likegyldig hvordan det går i de avsluttende kampene.

Jeg har allerede begynt å glede meg til neste sesong, og jeg håper Roeder får tak i de spillerne som skal gjøre laget 'hans'.
(Selv om jeg personlig tror klubben hadde vært tjent med hans avgang...
Dessverre er det vanskelig å lokke gode managere til klubben, så jeg håper Shearer snart føler seg skikket en jobb som manager...)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 14. April 2007, 19:58 »
DET ER DET SAMME FAENSKAPET HVER JÆVLA GANG PÅ BORTEBANE UANSETT LAG  HAN STILLER MED. DET MASE OM AT DET IKKE ER HANS LAG ER BARE PISS OG EN DÅRLIG UNNSKYLDNING. ER HELLER IKKE TRAGEDIENE DUFF, GOOCH, BERNARD OG SIBIERSKI HANS SPILLERE? AT DET FORTSATT ER FOLK SOM STØTTER DEN GJØKEN ER FAEN MEG EN GÅTE.

http://home.skysports.com/matchratings.aspx?fxid=298650&clid=4&cpid=8
« Siste redigering: 14. April 2007, 20:13 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 14. April 2007, 20:33 »
Helt uforståelig at ikke Glenn kjører Luque på topp sammen med Oba. Her har vi brukt 10 mill på en spiss og han har nesten ikke fått én mulighet til å bevise at han duger. Og selv om Oba jobber mye ser vi alle at han trenger en spiss på topp sammen med seg. Og hvilke spiss gjør ikke det? (Bortsett fra Big Al selfølgelig). Og i tillegg bør han tørre og satse på en forsvarslinje i stedet for å bytte hele tiden. Forsvaret spilte en god kamp mot arsenal, hva er logikken med å bytte ut Gooch som spilte bra, med en halvskadet Moore?????ARGH!!

Akkurat nå for tiden er jeg mest forbanna på Fat Fred som har vist gang på gang han overhodet ikke er i stand til å ansette en god manager.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #141 på: 14. April 2007, 22:26 »
Nå har Newcastle prestert så elendig hele sesongen så man klarer ikke å bli skuffet lenger. Fælt å si det, men jeg begynner å bli meget vant til slike kamper som idag...

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Newcastle vinner ikke kamper med Harper i mål. Det kan være tilfeldigheter, men jeg anser han som en meget usikkert kort og han bør forsvinne etter denne sesongen.
Kampen var tapt allerede med Givens skade mot Arsenal.
La Krul stå i mål i de kampene Given ikke kan stå. Han er muligens mannen som skal vokte buret i årene fremover...Harper har gjort sitt...

Sesongen er ødelagt for lengst, så nå er det totalt likegyldig hvordan det går i de avsluttende kampene.

Jeg har allerede begynt å glede meg til neste sesong, og jeg håper Roeder får tak i de spillerne som skal gjøre laget 'hans'.
(Selv om jeg personlig tror klubben hadde vært tjent med hans avgang...
Dessverre er det vanskelig å lokke gode managere til klubben, så jeg håper Shearer snart føler seg skikket en jobb som manager...)

Krul er også skadet..

Ellers begynner jeg å tro at vi får inn en ny manager i sommer... Hadde vi bare fått en ny styreformann i samme slengen....

Noreng

• Gjest
« Svar #142 på: 14. April 2007, 22:40 »
Spark Roeder. Nå trenger vi en stor renskning, både med spillere ut og inn. Det er kun noen grep som må gjøres så kan vi kjempe om Champions League!!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #143 på: 14. April 2007, 22:41 »
DET ER DET SAMME FAENSKAPET HVER JÆVLA GANG PÅ BORTEBANE UANSETT LAG  HAN STILLER MED. DET MASE OM AT DET IKKE ER HANS LAG ER BARE PISS OG EN DÅRLIG UNNSKYLDNING. ER HELLER IKKE TRAGEDIENE DUFF, GOOCH, BERNARD OG SIBIERSKI HANS SPILLERE? AT DET FORTSATT ER FOLK SOM STØTTER DEN GJØKEN ER FAEN MEG EN GÅTE.

Roeder is getting the sack! Rart at fansen aksepterer Roeder så mye som de gjorde, når de klikket som et helvete når vi lå rundt 8.plassen under Roeder. Med de dårlige resultatene de siste sesongene har folk begynt å godta mer og mer, inkludert meg. Det er skremmende, men mange av oss godtar at vi blir dårligere og dårligere.

Men jeg syntes vi var jævla uheldige idag, egentlig. Mange kjempesjanser, som utrolig nok ikke gikk i mål.

Noreng

• Gjest
« Svar #144 på: 14. April 2007, 22:44 »
En skulle tro at det ville glede meg mer at vi fikk noen poeng på slutten, at ingen lag over oss ville ha Intertoto og vi fikk den, enn at Roeder fikk sparken.

Men jeg tror nok ikke det. Vi trenger en manager som får oss til et stabilt lag under gullkampen. Så kan vi begynne å utvikle oss dit. Men vi klarer ikke det med Glenn "Harry" Roeder i stolen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 14. April 2007, 23:18 »

Roeder is getting the sack! Rart at fansen aksepterer Roeder så mye som de gjorde, når de klikket som et helvete når vi lå rundt 8.plassen under Roeder. Med de dårlige resultatene de siste sesongene har folk begynt å godta mer og mer, inkludert meg. Det er skremmende, men mange av oss godtar at vi blir dårligere og dårligere.

Men jeg syntes vi var jævla uheldige idag, egentlig. Mange kjempesjanser, som utrolig nok ikke gikk i mål.

Uheldige i dag? Selv Roeder sier at vi var heldige som kun lå under 1 mål ved pause. Skulle stått minst 4-0 i følge rapportene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #146 på: 14. April 2007, 23:51 »
Husk kjempesjansene til Martins nå.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 14. April 2007, 23:51 »
Nå håper jeg vi taper nesten det som er igjen av kamper, slik at vi så vidt berger plassen. En 17 plass hadde passet perfekt, da Roeder etter alt å dømme ville blitt kastet på hodet ut av klubben. Jeg drømmer om dette øyeblikket. Dagen skal gå inn i historiebøkene, den dagen etter Roeder, starten på en ny æra.

Har man ikke lov til å drømme seg litt bort oppi alt faenskapet? Hvis det mot alle odds finnes noen der ute som enda støtter Roeder og faktisk tror på han som fremtidig Newcastle manager, så er de enten mentalt forstyrret eller så går det kun på provokasjon. Intet annet enn hårreisende i så fall.

Nei, nå må Fat Fred ta saken i egne hender å gjøre det eneste rette. Hva skal man vente på? Bedre tider? Nei, bedre tider under Harry Potter kommer ikke til å finne sted og det har i det hele tatt aldri funnet sted. Det var bare den store opphauselsen av han i starten, da han på gudommelig vis ledet Newcastle til Intertoto plass, og alt var en dans på roser. Vel, innse det, slik var det aldri!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 15. April 2007, 01:40 »
Husk kjempesjansene til Martins nå.

Kjempesjansene??? Da har du tydeligis glemt 100 prosent sjansene til West Ham, og de var ikke få.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #149 på: 15. April 2007, 03:58 »
Har man ikke lov til å drømme seg litt bort oppi alt faenskapet? Hvis det mot alle odds finnes noen der ute som enda støtter Roeder og faktisk tror på han som fremtidig Newcastle manager, så er de enten mentalt forstyrret eller så går det kun på provokasjon.

jeg støtter alle som våger å lede nufc, sselv om jeg mener roeder kanskje skal ta en tur på kaien