20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sunderland  (Lest 10257 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
Sunderland
« på: 12. April 2007, 03:36 »
Jaja så har våre kjære venner sør for elva greidd å klatre til topps i wankership på tampen av sesongen, og er på vei mot det gode selskap igjen.. Har den rabiate geiteskjenderen Roy Keane virkelig noe på gang ned i slummen der?? Eller blir dette bare et blaff og rett ned i søppla igjen?

En ting er vertfall sikkert... Det skal bli gøy med derby igjen ;D Det har jeg savna.. På tide at nyfrelste fotballfans får se hva et skikkelig lokalderby er for noe ;)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sunderland
« Svar #1 på: 12. April 2007, 15:10 »
Sunderland er jo nesten for gode for Wankership, men de for dårlige for Premiership. Grunnen til at Scumberland nå har klatret til topps i Wankership er at spillerne rett og slett ikke tør noe annet enn å prestere over evne. Ellers får de jo juling av sjefen. Og det er ikke noen forunt. Men i PL går det ikke an å skremme noen til å spille bra. Du skal se at Sunderland blir stive av skrekk så snart de sorte og hvite står på motsatt banehalvdel igjen. Da hjelper det ikke å være Roy Keane heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 12. April 2007, 15:15 »
Dette er faktisk gode nyheter for oss. Da er vi sikret seks poeng neste sesong, pluss stinn brakke på St.James'...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3 på: 12. April 2007, 15:31 »
Så klart skal vi være glade for at Sunderland er på vei tilbake. Da blir jo sesongen flere hakk morsommere.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 12. April 2007, 16:00 »
Ja. Blir vanvittig liv mot sunderland. Tror også det kan bli morsomme kamper å se på også :)
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 12. April 2007, 17:09 »
Føyer meg inn i rekken over de som ønsker Sunderland tilbake i det gode selskap. 2 veldig morsomme kamper som gir 6 poeng. Var over på NUFC-Sunderland i fjor. Var virkelig morsomt og håper på å gjenta suksessen om det muligheten byr seg neste sesong...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 12. April 2007, 18:04 »
Føyer meg inn i rekken over de som ønsker Sunderland tilbake i det gode selskap. 2 veldig morsomme kamper som gir 6 poeng. Var over på NUFC-Sunderland i fjor. Var virkelig morsomt og håper på å gjenta suksessen om det muligheten byr seg neste sesong...

Jeg også var over og så den kampen. Sunderland kan gjerne spille i PL til evig tid for min del, så vi får disse fantastiske oppgjørene. Men de må aldri komme over oss på tabellen igjen!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 12. April 2007, 23:12 »
Siden vi er inne på opprykk her, hvilke 3 lag tror dere tar turen opp i det gode selskap?

Personlig tror jeg Sunderland, Derby og Birmingham, men det blir spennende i play off kampene.

Toppen av tabellen ser pr. 12.04 slik ut:

1.Sunderland----------42--65-41--79
2.Derby---------------42--58-42--78
3.Birmingham----------41--58-37--74
4.West Bromwich------42--71-51--70
5.Wolverhampton------42--49-50 --69
6.Preston-------------42---59-50--68
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 13. April 2007, 00:30 »
Er ganske sikker på at Sunderland vinner divisjonen. Tror Birmingham ender på 2 plass. Ganske bingo hvem det siste laget blir, men tipper det blir WBA.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 13. April 2007, 10:29 »
Håper på Cardiff. Unner Chop det

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 13. April 2007, 11:56 »

Har Cardiff noen særlig sjans lenger, da?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 13. April 2007, 13:40 »

Har Cardiff noen særlig sjans lenger, da?

Cardiff ligger på 10 plass med 63 poeng, så det er håp, men tviler på at de klarer det.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 13. April 2007, 17:06 »
Jeg har ikke noe særlig ønske om å se at Roy Keane klarer å rykke opp med Sunderland, og klarer meg pent og pyntelig uten både Keane og Sunderland i PL!

Tipper på Derby, Birmingham og West Bom!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 13. April 2007, 17:21 »
Ikkje at eg bryr meg noke enormt. Men Har ikkje noke imot Sunderland opprykk. Litt ekstra blest rundt 2 kamper er jo bare positivt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 13. April 2007, 21:23 »
Lokaloppgjør er alltid morsomt, og 2 kamper utenom det vanlige. Har ikke personlig noe hat overfor Mackems og syns de hører hjemme i PL.
Samtidig heier jeg på Chops og Cardiff, selv om det virker usannsynlig, dessverre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida