20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Samle rasket fra de som rykker ned?  (Lest 12687 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Samle rasket fra de som rykker ned?
« Svar #15 på: 14. April 2007, 15:10 »
Eg har nevnt Baines før, og nevner han gjerne igjen.

Itilegg Tevez er jo eit spennandes navn. Zat Knight er bedre enn Bramble, ein fin backup. Og vil kanskje ikkje koste så mykje heller.

Young er også eit fint navn, og er mogleg å hente.

Men Liam Rosenior er ein spelar på veg oppover. Så også han bør vere akutell. Ung, og god back. (høgre)
Spennende navn du nevner her! Men Liam Rosenior synes jeg har vært ganske svak i år for Fulham. Håper på bedre backer enn han!
Men de 3 andre navnene du nevner kunne jeg gjerne tenkt meg i NUFC!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 14. Mai 2007, 19:17 »
Kan jo prøve å blåse litt liv igjen i denne nå da vi vet hvem som rykker ned og hva slags "rask" som blir tilgjenglig.

De to som umiddelbart slår meg er Charlton duoen Luke Young og Darren Bent. Da vi den gang da mistet Ambrose irriterte det meg også, vet ikke hvordan utviklingen hans har vært de siste par sessongene og om han er verdt å hente hjem igjen?
De to andre nedrykkskandidatene har jeg sett lite i år, og har heller ikke latt meg imponere over det lille jeg har sett. Vet ikke om det er så mye mer enn stallfyll å hente fra Watford og SHeffield U?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 14. Mai 2007, 19:50 »
Jagielka fra Sheff Utd
Young, Bent og Josh Wright fra Charlton
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 14. Mai 2007, 22:26 »
Akkurat nå i kveld sier magefølelsen at vi pælmer Martins vekk til Spania og knuser på for Darren Bent!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 15. Mai 2007, 15:19 »
Martins ut og Bent inn er et greit bytte i mine øyne. Du vet litt mere hva du får med Bent enn du gjør med Martins. I tillegg er han ung og engelsk.

Luke Young på høyreback kan være et greit alternativ. Vet ikke hvor gammel han er nå, eller hvor god han er. Vet han var god for noen år siden, men vil han bli en ny Carr om vi kjøper ham?

Jagielka er en god spiller, som også er veldig anvendelig. Ser dog ikke for meg at vi kommer til å kjøpe ham. Hva er hans beste posisjon? Tror det er sentral midtbane, og der ser jeg ikke for meg at han er god nok dessverre...

Når det gjelder Ambrose har han vel ikke spilt fast for Charlton i år? Tviler på at han har noe å tilføre laget vårt nå...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #20 på: 17. Mai 2007, 22:40 »
På generelt grunnlag så må jeg si at man skal passe seg for å samle for mange nedrykksspillere, da de gjerne er medvirkende til at laget deres rykket ned. Mange av disse som kan være interessante for oss, er spillere som var ment å berge klubben sin fra nedrykk, men som kanskje ikke har gjort det så bra som man kunne håpe på. Dette kan jo selvfølgelig slå motsatt ut også, da et managerbytte kan hjelpe spillere som sliter.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 21. Mai 2007, 09:16 »
Disse spillerne kunnet forsterket Newcastle
Fra Charlton: Darren Bent
Fra Sheff Utd: Ingen, (kanskje hente tilbake Keith Gillespie?)
FRa Watford: Danny Shittu, kanskje....
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 21. Mai 2007, 10:14 »
Akkurat nå i kveld sier magefølelsen at vi pælmer Martins vekk til Spania og knuser på for Darren Bent!

Det tror jeg også. Martins er utrolig når han har sine øyeblikk. Mesteparten av måla har jo vært noen hestespark som ikke ligner grisen. Bent derimot er mer stabil og har prestert på et dårlig charlton lag.  Ryktene skal ha det til at Juventus er ute etter Martins. Tror Bent kommer til å koste rundt £10, og vi selger Martins for ca £15 mill. Det beste av alt er at det er ingen andre av toppklubbene i england som er ute etter  ham. Det er bare scum,arse, chelsea,pool og tham i tillegg til castle som vil være fristende for bent og det er de eneste klubbene som har penger nok til å betale det charlton vil ha. Er fortsatt bitter at newcastle ikke ville betale de £2 mill Ipswich ville ha for ham..Dårlig speiding altsåå!! :-X

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 21. Mai 2007, 10:27 »
Eller dårlig erfaring fra det siste talentet vi kjøpte opp fra traktorlaget?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 21. Mai 2007, 13:42 »
Var det ikke Bent selv som sa nei til Newcastle fordi han ikke ville sitte på benken?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. Mai 2007, 14:09 »
Var det ikke Bent selv som sa nei til Newcastle fordi han ikke ville sitte på benken?

Hvis vi selger Oba først må jo Bent skjønne at er tiltenkt fast plass på laget..Men det vil være helt idiotisk av oss å kjøpe Bent og beholde Owen og Oba i tillegg. Kan ikke ha en spiller til £10 mill som reserve. Disse pengene må heller brukes på forsvarsspillere..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. Mai 2007, 15:00 »

Hvis vi selger Oba først må jo Bent skjønne at er tiltenkt fast plass på laget..Men det vil være helt idiotisk av oss å kjøpe Bent og beholde Owen og Oba i tillegg. Kan ikke ha en spiller til £10 mill som reserve. Disse pengene må heller brukes på forsvarsspillere..
I en "enten eller" situasjon så må pengene brukes på forsvar ja. Men vi vet at Owen er en skadeplaget mann og derfor er det ikke dumt å ha tre gode spisser i stallen. For å holde dem fornøyde kan vi eventuelt rulere litt på spissplassene, noe som også vil øke spillernes motivasjon til å få mest mulig spilletid.
Med Martins, Bent, Owen, Ameobi og unge Carrol i bakhånd hadde angrepsrekka begynt å se bra ut!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 21. Mai 2007, 15:15 »
Teamtalk melder i dag om at Sam vil ha Leighton Baines... Det hadde vært fantastisk.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 21. Mai 2007, 15:20 »
Teamtalk melder i dag om at Sam vil ha Leighton Baines... Det hadde vært fantastisk.
Fantastisk er ordet her ja. Av mange gode kandidater til venstrebackplassen er Baines i mine øyne den beste. Nå får vi virkelig håpe at det er noe i disse ryktene, og at BigSam handler raskt og effektivt og klarer å lokke Baines til Newcastle før en av storklubbene blander seg inn i bildet.

Hadde dog vært litt mer komfortabel om det var icNewcastle som meldte dette...

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #29 på: 21. Mai 2007, 19:57 »
Baines er en fantastisk fotballspiller! Har jo hatt en strålende sesong i Wigan.

Noen som vet hvor mye "vi" må punge ut for den mannen?
Howay the Lads!