20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Samle rasket fra de som rykker ned?  (Lest 12690 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Samle rasket fra de som rykker ned?
« på: 10. April 2007, 17:55 »
Sesongen nærmer seg slutten, og det er ikke lenge til vi får vite hvilke 3 lag som må ta den tunge turen ned i Championship. Mange spillere har større ambisjoner enn som så, så enkelte klubber må regne med å stå noe ribbet tilbake.

Selv regner jeg følgende 6 lag i nedrykkstriden; Fulham, Sheffield U, West Ham, Watford, Charlton og Wigan. Lagene som får 40 poeng kan med stor sannsynlighet se fram til nok en sesong i Premier League.

Finnes det aktuelle spillere i disse klubbene?

Watford: En gjeng med middelmådigheter. Har ikke sett Watford mye i år, og ikke notert meg noen som kan utmerke seg i Newcastle.

West Ham: Her er det mer å ta av. Med en rik eier, så er det likevel fullt mulig at klubben greier å beholde sine beste spillere. Likevel; Ashton var før skaden meget god, Anton Ferdinand går det mye lovord og han er en spennende spiller, Tevez blir nok ikke med ned men spørsmålet er om han er aktuell for Newcastle med tanke på den eventuelle prisen o.l, Reo-Cooker er en god spiller men spørsmålet er om Newcastle trenger han. Det samme gjelder Benayoun som tidvis er god. Teddy Sheringham derimot?:)

Sheffield United: I likhet med Watford har jeg ikke latt meg imponere av noen her. Keith Gillespie anyone?;) Muligens Jagielka?

Fulham: Collins John ser ut til å ha stagnert fullstendig. Det samme med Routledge, og Newcastle har allerede god dekning på midtbanen. Ellers er laget en oppsamling av spillere som har mislyktes i andre pl-klubber.

Charlton: Bent er en spennende spiller, men spørsmålet er om han blir for lik Owen og Martins?Pluss at prisen er et transferbudsjett alene. Hasselbaink er snart pensjonist, det samme med Holland som var meget god for Ipswich noen sesonger tilbake i tid.

Wigan: Agahowa husker jeg godt fra tiden på cm0102. Har ikke fått sett han i Wigan, men regner med at han ikke er i nærheten av hva cm påstod. Leighton Baines er derimot en spennende spiller. Langt bedre venstreback enn Babayaro.

Det var vel kanskje ikke så mye å ta av likevel?
Carr har altfor få landskamper for England!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Samle rasket fra de som rykker ned?
« Svar #1 på: 10. April 2007, 18:33 »
Av dei du nemner er det kun Nigel Reo-Cooker og Leighton Baines som eg kunne tenkt meg. Ellers virka han Priskin på Watford som ein ganske spennande spelar.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10. April 2007, 19:24 »
Priskin har jeg ikke bitt meg merke i. Kan du fortelle meg noe om han. Har som sagt fulgt lite Watford i år, og har ikke hatt tid til å ta igjen den tapte viten.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 10. April 2007, 20:07 »
Har ikkje sett så mykje av han eg heller, men har sett et par kampa og mot Portsmouth i går var han god og hadde en fin prestasjon der han vendte vekk to spelara før han fekk straffe. Et mål fekk han seg også.
Ellers er han Ungarsk landslagsspiss og berre 19 år ifølge wikipedia. Har som sagt ikkje sett så mykje til han, men han virka lovande.
« Siste redigering: 10. April 2007, 20:11 av Øyvinden »

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 10. April 2007, 20:19 »
Watford - Priskin og Alhassan Bangura (ungt talent)
West Ham - Ashton, Benayoun, Boa Morte, A Ferdinand, Harewood, Konchesky, Neill, Reo Cocker, Tevez
Sheff Utd - Jagielka (!!), Rob Hulse (annerledes spisstype enn Martins/Owen, bedre enn Ameobi?)
Charlton - D Bent, L Young, Josh Wright (et kjempetalent)
Wigan - Baines (!), David Cotterill,
Fulham - Moritz Volz, Liam Rosenior, Zat Knight, Collins John, Papa Bouba Diop, Clint Dempsey, Jimmy Bullard, Carlos Bocanegra

Synes det er mange spennende spillere her jeg. Klart det er mange middelmodigheter, men det er også i dagens Newcastle stall. Tror alle jeg har nevnt ville ha forsterket laget vårt per dags dato, og noen er menn for fremtiden.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 10. April 2007, 21:38 »
Konchesky er jeg uenig i at man bør være aktuell. Ikke noe særlig bedre enn Babayaro.

Luke Young hadde jeg glemt. Definitivt bedre enn Carr. Det var vel forøvrig Carr som i sine velmaktsdager danket ut Young?Men, engelske spillere er overpriset. Mulig at han blir billig om The Addicks rykker ned. Om han blir billig, så er han definitivt en mann som bør være aktuell.

I Fulham ser jeg ikke noen som er særlig spennende. Det er i så tilfelle snakk om backups og squad-players, og det er det allerede rikelig av i Newcastle.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 10. April 2007, 22:58 »
Watford - Priskin og Alhassan Bangura (ungt talent)
West Ham - Ashton, Benayoun, Boa Morte, A Ferdinand, Harewood, Konchesky, Neill, Reo Cocker, Tevez
Sheff Utd - Jagielka (!!), Rob Hulse (annerledes spisstype enn Martins/Owen, bedre enn Ameobi?)
Charlton - D Bent, L Young, Josh Wright (et kjempetalent)
Wigan - Baines (!), David Cotterill,
Fulham - Moritz Volz, Liam Rosenior, Zat Knight, Collins John, Papa Bouba Diop, Clint Dempsey, Jimmy Bullard, Carlos Bocanegra

Synes det er mange spennende spillere her jeg. Klart det er mange middelmodigheter, men det er også i dagens Newcastle stall. Tror alle jeg har nevnt ville ha forsterket laget vårt per dags dato, og noen er menn for fremtiden.

er veldig veldig enig i de spillerne du foreslår her. Vil si at de som vi burde gjøre størst innsats for å få tak i her er: Ashton, Benayoun, Neill, Jagielka, Hulse, Young, Baines, Diop, Dempsey, Bocanegra.

Har fulgt med Dempsey siden i noen år nå, og han har virkelig kvaliteter til å bli en hit i PL. Han herjet i på New England Revs i MLS, bare synd at det alltid er Fulham som får tak i disse gode amerikanerene. Virker som om MLS og amerikanske spillere er veldig undervurdert, noe som er veldig veldig synd siden de fostrer utrolig mange talent gjennom drafting av college spillere.
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 11. April 2007, 11:03 »
Jeg er enig med mange her, og syns vi bør fokusere hardt på å få Baines!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 11. April 2007, 15:43 »
Baines, Dempsey og Young er de jeg er mest lysten på
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 11. April 2007, 16:35 »
Så kan jo jeg spørre, hvilke 3 lag rykker ned?

Jeg tror Watford, Sheffield United og Wigan. Det står mellom Wigan og West Ham da, fordi jeg tror West Ham får i gang turboen nå og klarer seg med et nødsskrik.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11. April 2007, 16:38 »
Enig Fredrik.
Watford er selvfølgelig fortapt. Sheff Utd virker også kjørt. Wigan har også vært fryktelig dårlige i det siste.
Fulham klarer seg alltid, Charlton har begynt å kjempe seg til poeng, samt at West Ham har alt for god stall til at de skal kunne klare å rykke ned. Samt man skal aldri si aldri i fotball

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 11. April 2007, 17:08 »
Så kan jo jeg spørre, hvilke 3 lag rykker ned?

Jeg tror Watford, Sheffield United og Wigan. Det står mellom Wigan og West Ham da, fordi jeg tror West Ham får i gang turboen nå og klarer seg med et nødsskrik.
Hva med Charlton? De har borte mot formsterke Everton i neste runde, og skal møte sterke motstandere som Liverpool (b), Tottenham (H) og Blackburn (b) i noen av de andre gjenstående kampene! Tøffe kamper dette!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 12. April 2007, 13:51 »
Zat Knight da?
Syns han er en spennende stopper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 12. April 2007, 16:42 »
Zat Knight da?
Syns han er en spennende stopper.

Ja det mener jeg og. Nevnte han også i den første tråden min

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 12. April 2007, 20:44 »
Bouazza er jo sykt vill da!