20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle Utd. vs Arsenal, mandag 9. april kl. 16.00. St. James Park  (Lest 22679 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martins1337

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Synes heller ikke Duff var så værst i dag. Han var en av de bedre i første omgang. Detter et nivå ned i andre sammen med resten av laget dessverre

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Synes Duff var bedre enn Zog i dag. Duff var ganske god mot Sheffield United også.

Ganske kjedelig kamp. Det skjedde jo så og si ingenting.

Dyer ble byttet ut fordi han hadde en føling med noe bak i låret...

djmattis

• Gjest
syns dette var rmielig kjedlelig

blæh

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Helt greit resultat synes jeg! "Vi" førte kampen og hadde noen brukbare sjanser uten at vi klarte å avgjøre. Samtidig hadde vi ganske god kontroll på Arsenal defensivt, de skapte ikke altfor mange farligheter bortsett fra dobbeltsjansen der Solano reddet på strek!

Synes denne kampen også viser at vi mangler en spiss ved siden av Martins, som kan hjelpe å avgjøre slike kamper! Dyer gjør en god innsats, men blir litt for anonym til tider, og Emre fant seg ikke til rette da han ble skjøvet frem.

Men jeg er fornøyd! At vi hadde så godt grep om kampen, og i tillegg god kontroll på Arsenal defensivt er meget oppløftende. Jeg føler at det ikke er så store og drastiske forandringer som skal til før neste sesong, så er vi med å kjemper høyere opp på tabellen!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Fikk ikke sett kampen, men som Newcastlesupporter må jeg si meg godt fornøyd med uavgjort mot Arsenal, uansett hvilken form de er i.

Ser ikke ut som om Arsenal var nevneverdig bedre enn Newcastle heller....
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

djmattis

• Gjest
jeg syns newcastle fortjente å vinne i dag.
hvor objektivt det er veit jeg ikke, men følte newcastle var litt skarpere i dag

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
Litt kjedelig kamp egentlig, men vi hadde god kontroll på et arsenal i dårlig form.. Fett forsøk av Milner, Gode redninger av Solano (og takk for det), bra kamp Butt, og Taylor burde ha scora på slutten der... Mer er der vel ikke å si

Vi er vel på trygg grunn nå tenker jeg, så det er vel bare å senke skuldra å se frem til august:)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Lenge siden jeg har prøvd meg på en børs:

Harper - 7 Ingen feil.

Carr - 7,5 Solid kamp
Tayls - 8 Meget bra.
Gooch - 7 Noe slurv men ellers bra. Sinnsykt som mannen kaster!
Solano - 8 Meget god kamp, og redder oss to ganger på to sekunder!

Milner - 7 Har sett Milner bedre, men en o.k kamp.
Duff - 6,5 God førsteomgang, dårligere i andre.
Emre - 6 - Dårlig kamp
Butt - 7,5 Løper mye, jobber bra.

Dyer - 6 Hva har skjedd med Dyer?
Martins - 7,5 Jobber og jobber, men får ikke til all verden.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Carr var elendig offensivt, får 6ar av meg. Butt opp på 8 og Martins ned til 7 så har du min spillerbørs.

Ellers vart eg veldig skuffa over N'Zogbia, kunne ikkje sjå at han hadde et einaste velykka inngrep.

djmattis

• Gjest
jeg blir helt sykt forbanna på folk her noen ganger, er som om spillere som har vært ute i flere måneder skal komme inn og styre og stelle som de vil, sånn er det ikke, er det noen her som i det hele tatt har spillt i toppnivå her i norge engang eller?
blir man skadet så tar det tid å komme igang igjen, sånn er det bare.
man må komme inn i gjengen igjen på banen og føle seg sikker for å prestere.
er ikke sånn at man kan være skadet i 2-3 måneder og så komme tilbake for å så plutselig ta av helt å prestere som en topputøver, det tar tid å få opp dampen

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Det hjelper heller ikke N'Zogbia at laget presterer ganske bånn i bøtta.
Spillere som har vært lenge skadet trenger tid, og de trenger postive opplevelser for å komme tilbake på ønsket nivå. Det er heller ikke unaturlig at en ung spiller som N'Zogbia varierer noe i prestasjonene etter en så flott sesong som i fjor. Det er også en kjent sak at i England blir skadde spillere presset tilbake før de har et tilstrekkelig treningsgrunnlag bak seg. Det har ødelagt for mange skadeforfulgte spillere. Der man i Norge får veldig god tid på seg etter en skade, blir man i England presset tilbake så snart man har gjennomført en eller to treningsuker med laget. Da tar det tid å komme tilbake på tipp topp nivå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Slettes ikke et verst resultat, når CL-hungrige Arsenal er på besøk.

Likevel, gjestene er inne i en dårlig periode og er for tiden rimelig tannløse framover. Så defensiv kontroll skulle i grunnen bare mangle. Ellers er vi heller ikke akkuratt fryktinngytende framover.

Mulig jeg blir sett på som negativ, men that's the pure facts!

Hehe, hadde Newcastle under Keegan møtt Arsenal på sitt beste i 03/04, så hadde denne kampen vært en for historiebøkene. Kampen var til tider ganske zzzzzzzzzz
Carr har altfor få landskamper for England!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Eg seier ikkje at eg forventa at N'Zogbia skulle storspele, men det såg ikkje ut til at det var berre ferdighetene det skorta på men også innsatsen. Uansett burde det være mulig å kunne forvente litt meir enn det han viste i dag. Men for all del eg meinar ikkje at han ikkje bør få sjansen eller at vi bør kvitte oss med han eller noko sånt, men eg vart berre litt skuffa over det han viste i dag.

Noreng

• Gjest
Bra resultat. Hvilken plass gir Intertoto? 7.?

djmattis

• Gjest
selv om det var litt risky noen ganger så er jeg veldig fornøyd med forsvaret i dag, for kjedelige kamper er ofte resultatet av slitne midtbaner/spisser og da gode forsvar.
så alll kreditt til forsvaret i dag.
syns de gjorde det bra