20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Forumet  (Lest 131232 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Forumet
« Svar #105 på: 05. Okt. 2007, 20:16 »
Liker bakgrunnen veldig bra som det er jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #106 på: 06. Okt. 2007, 15:18 »
Men om det er mange som sliter med dette, kan vi selvsagt gjøre noe med det.
Toon, Toon,
Black and white army

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 06. Okt. 2007, 19:08 »
Overhodet ikke noe problem, syns jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 06. Okt. 2007, 19:12 »
Det kan være et problem hvis jeg har dårlig lys når jeg sitter og skal skrive innlegg på forumet. Svart skrift på mørk bakgrunn er vanskelig. Det er ikke noe jeg bruker mye tid på å irritere meg over, men at det kan være plagsomt er jeg helt enig i. Men sitter man veldig nære skjermen er det ingen store problemer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 06. Okt. 2007, 20:10 »
Har forøvrig hvit skrift jeg da..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 06. Okt. 2007, 20:49 »
Det er ikke noe veldig stort problem, men er litt irriterende hvis du ikke har sterkt lys.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 06. Okt. 2007, 21:24 »
Funker fett for meg, skjønner ikke at folk klager ;)
Alle er ikke fornøyde selv om du er det vettu.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 07. Okt. 2007, 13:50 »
Bare for å gjøre det klinkende klart. Jeg har ingenting vondt å si om den mørke bakgrunnen. Det er vel kanskje mer skriften som da utgjør problemet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 07. Okt. 2007, 13:56 »
På noen dataer er skriften hvit, mens på andre er den svart. På min er skriften hvit, mens på dama si er skriften umulig å tyde. Skjønner ikke hvorfor det er forskjell.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 07. Okt. 2007, 19:04 »
Vet ikke helt hvor jeg sku posta dette men hvertfall... Når man søker på "newcastle united" i google kommer ikke denne siden opp. Det gjør derimot newcastle.no. Husker ikke helt hvordan man fikser på det, er så lenge siden jeg drev med slikt. Men uansett så burde denne komme frem ved et slikt søk, ettersom mange nye evt medlemmer vil søke på akkurat det...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 07. Okt. 2007, 19:19 »
På noen dataer er skriften hvit, mens på andre er den svart. På min er skriften hvit, mens på dama si er skriften umulig å tyde. Skjønner ikke hvorfor det er forskjell.

Jepp, på min er det hvit og det funker fett! Men på jobb maskin er det svart skrift og da ser jeg ikke en dritt, aner ikke hvorfor det blir sånn.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 07. Okt. 2007, 19:20 »
Kanskje det har noe med nettleser å gjøre? Selv bruker jeg Opera, men kan vel hende elendige IE ikke takler detta..

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #117 på: 07. Okt. 2007, 19:22 »
Vet ikke helt hvor jeg sku posta dette men hvertfall... Når man søker på "newcastle united" i google kommer ikke denne siden opp. Det gjør derimot newcastle.no. Husker ikke helt hvordan man fikser på det, er så lenge siden jeg drev med slikt. Men uansett så burde denne komme frem ved et slikt søk, ettersom mange nye evt medlemmer vil søke på akkurat det...
Legges inn i html-teksten et eller annet sted... Husker heller ikke eksakt hvordan man optimaliserer sidene for søkemotorer. Men de som vet slikt bør ta tak i dette snarest.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 07. Okt. 2007, 19:35 »
Er ikke nettleseren. Jeg bruker Opera på en pc og IE på en annen og det er helt likt.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 10. Okt. 2007, 14:19 »
Er ikke nettleseren. Jeg bruker Opera på en pc og IE på en annen og det er helt likt.

Har nettop testet her nå, og her er det hvit skrift på mørk bakgrunn i Firefox, men svart skrift på mørk bakgrunn i IE, sistnevnte er egentlig litt irriterende.

Screenshot IE:

Screenshot Firefox

Vet ikke om dette er mulig å gjøre noe med? Jeg har ikke peiling på sånt overhodet så eneste jeg kan gjøre er å oppfordre alle til å bruke Firefox (uten at vi tar nettleser diskusjonen her ;) )