20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: La oss se fremmover:)  (Lest 5994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: La oss se fremmover:)
« Svar #15 på: 03. April 2007, 12:49 »
1. Kontinuitet. Det er jo like stor gjennomtrekk på manager kontoret i NUFC som det er i Romeriksporten.
       - Ikke sikker på om vi skal la kontinuiteten starte med katastrofe Roeder. Husk han reddet West Ham fra nedryll og tok de rett ned sesongen etter. Lover ikke bra for oss..
Uff, får vondt i hjertet av å lese dette! Jeg er skikkelig nervøs over den situasjonen vi er havnet i, og med kun 3 hjemmekamper igjen der 2 av motastanderne er Arsenal og Chelsea, og med en bortestatistikk som er 3-2-10, er jeg ikke veldig optimistisk! Men Roeder bør da for pokker klare å guide NUFC til et par seire på de 7 siste kampene!?

Vinner vi ikke mot Sheffield Utd, bør Roeder ha gjort sitt i klubben! Enten eller!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #16 på: 03. April 2007, 13:20 »
Nye transferfundings kan bety så mye, har aldri helt skjønt meg på hvor denne mannen får alle pengene sine fra, for han kan jo umulig ha tjent ei krone på NUFC.
Sheperd har gjort det stort innen shipping. Så han er god for noen kroner. Men jeg synes uansett det er beundringsverdig å "spa ut" penger som han gjør til NUFC. At han er villig til dette har nok flere årsaker: Han er faktisk NUFC-supporter. Styreformannsvervet i NUFC er utrolig prestisjefylt, og mange vil betale dyrt for å få inneha det. Sheperds private sponsing gir han anledning til å få eksponert sine selskaper via klubben. Det er nok ikke tilfeldig at laget har vært flere ganger på treningsleir/-turnering i Asia, hvor også Sheperd har en stor del av sin business. Men det er jo bare en vinn/vinn situasjon. Det ligger mye penger for de kjente engelske fotballklubbene i det asiatiske markedet. Så har man først fått supportere her er det viktig å bearbeide dem. Det ble i sin tid sagt at ManUtd kjøpte Park kun for å generere større draktsalg i Asia  :).

Så til punktene:
1. Kontinuitet. Ja!
 Jeg vil ikke kalle Roeder for katastrofe. Hans første sesong som manager er begynnelsen på et tidsskifte. Bl.a. første sesong uten Shearer. -Jeg synes Roeder skal gis en sesong til før dommen over hans gjerning faller. Da er vi samtidig ett år nærmere at Shearer kan være manageraktuell. Har Roeder suksess (hørte jeg noen le?) får Shearer vente, ev. bli assistent.
2. En som er sjef i det bakre leddet: Steven Taylor har vist gode tendenser. Dyrk videre på han som sjef i forsvaret. Men for all del; skaff oss forsterkning (Erik Hagen? ;)).
3. Midtbanen er bra på papiret, men har fungert alt for dårlig denne sesongen. Få inn en spiller eller to som evner å holde farten i angrepene, og ikke som må stoppe opp med vendinger og tre-fire touch før angrepet får fortsette. I forhold til kanstspill kan NUFC kjøpe Daniel Bråthen (Avhengig av hva han viser på RBK frem til sommeren). Litt dristig, men blir nok som småpenger å regne i forhold til risikoen for at det kan bli suksessrikt.

4. Før man investerer mer i spissplass må man få til en midtbane som evner å gi spissene noe å jobbe med. 
Livet er svart/hvitt!

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 03. April 2007, 17:35 »
Dro litt på smilebåndet når jeg las Erik Hagen... Dette er en mann jeg godt kunne tenkt meg å sett i fangedrakta. Fulgte han en del i Enga, og likte det jeg så.. Hvordan han gjør det i Zenit har jeg ikke så god peiling på. Men uansett tror jeg han kunne gjort det bra hos oss

Du kødder ikke med panzer ;D
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #18 på: 03. April 2007, 18:05 »
Merkelig hvordan det planlegges å bygge ut St. James og rydde i rekkene, mens realiteten er at vi for øyeblikket kan måtte slite med å holde plassen i PL  :-\

BallaJazz

• Gjest
« Svar #19 på: 03. April 2007, 18:32 »
Helt enig i trådstarter !.Vi er strort sett "ferdig" med denna sessongen nå.I mine øyne gikk denna sessongen desverre som forventa å jeg er ikke overaska,Gjør vi enn 3-4 gode kjøp til nesten sessong så mener jeg vi er å kjemper på toppen igjen.Fat Fred har sagt middler er tillgjenglig så da gjelder det bare å renske unna av det dårlige vi har og kjøpe inn spillere som forsterker laget så jeg ser bedre tider i vente ;D

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 03. April 2007, 19:12 »
Som sist sommer sa Roeder og Fred. At det var vanskelig å få tak i spillere. Det tror jeg kan være i år også. Hjelper ikke stort å ha mye penger når spillere ikke vil drar til klubben, men det fins unntak. Skal man få tak i knall gode spillere må newcastle beynne å vinne først.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 03. April 2007, 23:01 »
Gud, så mange pessimister det er her
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #22 på: 04. April 2007, 00:07 »
vare takknemlige for at Shepherd stiller med penger?? trur folk sover i timen eg, Shepherd og hall famillien bruker newcastle som en melkeku..

Dei har allerede tatt ut flere ganger mer utbytte enn dei gav for klubben, og dei er grunnen til at klubben går med underskudd!!

Les selv! http://www.nufc-finances.org.uk/
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 04. April 2007, 12:42 »
De gir fortsatt penger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #24 på: 05. April 2007, 13:47 »
de gir ikkje penger, det er klubbens penger.. å  vi hadde  hatt mye mer penger hadde vi hatt eit styre som ikkje skulle bli betalt en formue for jobben og utbytte. NUFC er et av di selskapa i england som gir mest i utbytte til aksjonerene i forhold til inntekt/fortjeneste.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 05. April 2007, 13:52 »
de gir ikkje penger, det er klubbens penger.. å  vi hadde  hatt mye mer penger hadde vi hatt eit styre som ikkje skulle bli betalt en formue for jobben og utbytte. NUFC er et av di selskapa i england som gir mest i utbytte til aksjonerene i forhold til inntekt/fortjeneste.

Mulig det. Men jeg føler at vi Newcastle fans har vært såpass bortskjemt med penger til transfers at vi ikke bør klage. Og jeg tviler VELDIG sterkt på at vi hadde fått mere penger til spillere selvom vi hadde byttet ut styret vårt.

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #26 på: 05. April 2007, 16:10 »
kansje vi ikke hadde hatt mer penger til transfers, men klubben hadde iallefall ikkje hatt så masse gjeld som nå. Hadde jo vore greit å hatt litt penger i bakhand nå som vi går med underskudd..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 05. April 2007, 19:19 »

Mulig det. Men jeg føler at vi Newcastle fans har vært såpass bortskjemt med penger til transfers at vi ikke bør klage. Og jeg tviler VELDIG sterkt på at vi hadde fått mere penger til spillere selvom vi hadde byttet ut styret vårt.
Enig kesse! Synes Shepherd har vært/er ganske raus når det gjelder penger til transfers/overganger. Han har alltid støttet opp managerne han har ansatt med massevis av pund, så det å kritisere han for dette synes jeg blir feil!

Angående den gjelda vi har, skulle jeg gjerne sett den litt mindre, men etter hva jeg vet så har ikke NUFC noe som helst problem med å betale ned sine avdrag på dette/disse låna. Gjelda stammer jo stort sett fra stadionutvidelse (et av Englands fineste), nytt treningsanlegg (et av Englands fineste), et splitter nytt ungdomsakademi (Keegan la jo som kjent ned dette da han var manager, skikkelig feil!) sikkert noe jeg har glemt i slangen også nå!?

Så lenge Shepherd gir penger til spillerforsterkninger, regner jeg med at klubben styres bra, og har alt i det skjønneste orden!

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #28 på: 06. April 2007, 03:49 »
hehe jada, skal ikkje svart male alt. Dei har jo utvikla klubben bra i fortida, opptil eit visst punkt. Men det er forskjell på fortid og fremmtid og eg mener at vi bør håpe på en fremtid uten fat fred etc.

Som sagt dette er min mening ut i fra  http://www.nufc-finances.org.uk/
Nå kan vel ikkje alt her sies 100% bevist, men eg synes det er veldig interesang dog skremmende lesning. En side som bør leses før en sier at en har tro på det nåverende styret.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 06. April 2007, 23:34 »
Merkelig hvordan det planlegges å bygge ut St. James og rydde i rekkene, mens realiteten er at vi for øyeblikket kan måtte slite med å holde plassen i PL  :-\

Rene Sunderland. De bygde Stadium Of Shite i akkurat samme posisjon som Newcastle er i nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."