20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: La oss se fremmover:)  (Lest 6002 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
La oss se fremmover:)
« på: 30. Mars 2007, 23:19 »
jaja gutter og eventuelt jenter.... da var nok en sesong funnet strake veien nord og ned og til helvete... ligaen er bare boss.. ligacup er historie... fa cupen glemmer vi fort som faen og uefa cup ble nok en tagedie :-[

men la oss se på dette som historie... en historie som har gjentatt seg så forbanna mange år.

Uansett så ser jeg lyst på fremtiden for oss sorte og hvite... Derfor vil jeg høre med dere hvordan dere ser for dere vårt kjære lag om 4-5 år... :)

Jeg personlig tror vi har et godt lag på gang... Given, Martins, Parker, Owen, Milner, Huntington og ikke minst gullgutten vår Taylor er spillere som vi kan bygge et fryktingydende og fremtidig superlag på... håper jeg ;D

Klarer vi topp 4-5 neste år? og kan vi stjele oss en pokal?? (annet enn intertotto pokalen..hehe)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: La oss se fremmover:)
« Svar #1 på: 30. Mars 2007, 23:34 »
Tror nok at det skal mye til for at vi skal ligge blant topp 5 neste sesong. Ny manager, nytt forsvar og mindre skader.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 31. Mars 2007, 12:32 »
Aldri i verden om vi klarer topp 4-5 neste år. Hvis vi skal det må vi ha inn 5 nye forsvarsspillere og minst 1 ny spiss, helst 2. I tillegg trenger vi enda bedre dekning på midtbanen da noen av dem vi har nå rett og slett ikke holder mål.

Desverre tror jeg Owen forlater Newcastle om et års tid, så en erstatter for han også må vi evt få inn. Det er umulig å spå hvordan neste år blir før vi ser hvem vi får hentet inn i sommer. Men per i dag så håper jeg vi kommer blant topp 10 neste år, og i beste fall 6-7 plass.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 31. Mars 2007, 12:44 »
framover

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 31. Mars 2007, 17:58 »
Neste år blir vi nummer 10 i Championship...

Blir koselig der også...

Uansett hvor sint jeg er nå...

Newcastle er fortsatt laget mitt...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 31. Mars 2007, 18:05 »
Kan bare glemme å se fremover til neste sesong, først må vi berge plassen denne sesongen. Bare det kan bli skikkelig tøft for "oss" slik de spiller nå! Dette nærmer seg krise!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 31. Mars 2007, 18:07 »
Jeg er dritt lei av å se fremover. Har gjort det helt siden Souness ble ansett. Vi må ha HANDLING NÅ!!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Noreng

• Gjest
« Svar #7 på: 31. Mars 2007, 18:10 »
1. Spark Roeder
2. Sett inn en brukbar manager, og la han gjøre jobben sin.

Det er det første vi må gjøre.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 31. Mars 2007, 18:39 »
mente topp 4-5 i championship :P.... så vi kan få spennende play off... fy faen for en drit vi har landa i :'(
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. April 2007, 12:53 »
Haha Bramble signert til 2010 og moore og solano.. haha.. jeg caller med den bløffen med ess høy :) 1. april

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 02. April 2007, 16:12 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1005458,00.html

Fat Fred forsikrer at nok en sommer vil Newcastels manager ha penger tilgjengelig for å forsterke laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 02. April 2007, 16:33 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1005458,00.html

Fat Fred forsikrer at nok en sommer vil Newcastels manager ha penger tilgjengelig for å forsterke laget.
Spørsmålet er bare hvilken divisjon vi spiller i, og hva slags spillere vi henter?

Akkurat nå er jeg rett og slett "kvalm" av nervøsitet for sesonginnspurten!

Ingar17

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #12 på: 02. April 2007, 22:06 »
Shepherd og roeder må vekk..sikkert mye annet rask i det styret som også bør pakke kofferten

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 03. April 2007, 12:03 »
Nye transferfundings kan bety så mye, har aldri helt skjønt meg på hvor denne mannen får alle pengene sine fra, for han kan jo umulig ha tjent ei krone på NUFC.

Det jeg mener skal til da, bare for å se om folk er litt enige med meg.

1. Kontinuitet. Det er jo like stor gjennomtrekk på manager kontoret i NUFC som det er i Romeriksporten.
       - Ikke sikker på om vi skal la kontinuiteten starte med katastrofe Roeder. Husk han reddet West Ham fra nedryll og tok de rett ned sesongen etter. Lover ikke bra for oss..
2. To til tre nye i det bakre leddet. En av de må være helt sjef, noe ala John Terry, selv om jeg veit at vi ikke får han med det første :D
3. En offensiv midtbanespiller som scorer mål, samt et par brukbare vinger, som gjør at Duff med andre får konkuranse om plassene og kanskje begynner å prestere.
4. En toppspiss som kjemper om plassen på laget med Owen, Martins og Ameobi. Ja, jeg er litt fan av Ameobi faktisk, synes han gjør mye bra når han får tillit.

Om tre av disse fire går inn, kan vi faktisk allerede neste sesong kjempe om en plass opp mot E-cup spill.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 03. April 2007, 12:46 »
Vi trenger fler forsterkninger bake. Både Baba og Carr forsvinner antakeligvis i sommer, og vi trenger to gode backer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida