20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wes Brown til tyneside?  (Lest 9809 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #30 på: 30. Mars 2007, 18:55 »
Jeg er veldig enig med Frode som sa at "Brown ikke er løsningen, men en forsterkning"
Brown kan kjøpes til en OK pris, men det kreves mer. Backer skal uansett være førsteprioritet, og hvis vi får inn 2 GODE backer samt at Onyewu og Taylor blir stopperpar skal vi nok si oss ganske fornøyde. Bare Bramble får seg en ny arbeidsgiver
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Noreng

• Gjest
« Svar #31 på: 30. Mars 2007, 19:17 »
Jeg er veldig enig med Frode som sa at "Brown ikke er løsningen, men en forsterkning"
Brown kan kjøpes til en OK pris, men det kreves mer. Backer skal uansett være førsteprioritet, og hvis vi får inn 2 GODE backer samt at Onyewu og Taylor blir stopperpar skal vi nok si oss ganske fornøyde. Bare Bramble får seg en ny arbeidsgiver

Den er for tynn. Da må vi faktisk beholde Bramble.

Onyweu, Tayls, Hunty og Edgar holder ikke, siden ingen har no rutine der.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 30. Mars 2007, 19:19 »
Bramble skal da erstattes av en ny backup stopper
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 03. April 2007, 03:59 »
Det vi trenger mest av alt i forsvaret er en sterk karakter som kan organisere forsvaret på en autoritær måte. Sånn sett så ser jeg på Hyypia som et bedre valg enn Brown. Brown er faktisk blitt 27 år, og har hatt relativt lite spilletid i man utd. Han virker heller ikke som en som kan binde forsvaret sammen.

Jeg sier ikke at vi burde hente Hyypia, men dere skjønner vel hva jeg mener. Jeg håper det er noe i de ryktene sønnen til Fat Fred snakket om, at vi skal prøve oss på han midtstopperen i Benfica. Eneste minuset er vel at han etter all sannsynlighet ikke snakker Engelsk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 03. April 2007, 04:29 »
Jonathan Woodgate. Punktum. Gjør alt mulig.
Jeg tilgir aldri Roeder at han ikke følte det var så stor vits i å hente Woodgate forrige sommer. Skulle ønske Fat Fred var slik ryktene ville ha det til, og blandet seg inn på akkurat det området...
« Siste redigering: 03. April 2007, 04:31 av Kristoffer Eilertsen »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 03. April 2007, 04:48 »
Lenge leve etterpåklokskapen!  ::)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 03. April 2007, 07:30 »

Etterpåklokskapen?? Hvor mange var det som ville selge Woody til å begynne med? Hadde folk mast om at Woody ikke var god nok, men når vi solgte han så raknet forsvaret så hadde jeg vært enig. Men det var jo ikke en sjel som ville ha han solgt!!!

Woodgate er og forblir en av verdensbeste stoppere, og det var idioti å selge han, selvom vi tjente noen kr.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 03. April 2007, 08:41 »

Etterpåklokskapen?? Hvor mange var det som ville selge Woody til å begynne med? Hadde folk mast om at Woody ikke var god nok, men når vi solgte han så raknet forsvaret så hadde jeg vært enig. Men det var jo ikke en sjel som ville ha han solgt!!!

Woodgate er og forblir en av verdensbeste stoppere, og det var idioti å selge han, selvom vi tjente noen kr.
Var det idioti å selge Woodgate til Real Madrid  ??? Han var jo skadet der i nesten 2 sesonger på rappen! Vi solgte en skadet Woodgate som f.eks. brukte over 1år på å debutere for Real Madrid! Dette var slett ikke noen tabbe, da vi i tillegg fikk 18 millioner pund for han!

Det som var en tabbe var å ikke erstatte han med en gang. Vi hadde pengene, vi presterte da sportslig og vi skulle selvfølgelig kjøpt en bra spiller for en del eller mestparten av de pengene!

Men det er Wes Brown denne tråden her handler om, og jeg tror vi bare kan glemme å snakke om overganger før vi får vite hvilken divisjon vi spiller i neste sesong!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 03. April 2007, 12:54 »
Det var idioti å ikke forsøke å hente ham i sommer. Det sa jeg da, og det sier jeg nå også. Det var også idioti å avslå Sol Campbell forsåvidt. Roeder bæsja totalt på leggen der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 03. April 2007, 14:55 »

Var det idioti å selge Woodgate til Real Madrid  ??? Han var jo skadet der i nesten 2 sesonger på rappen! Vi solgte en skadet Woodgate som f.eks. brukte over 1år på å debutere for Real Madrid! Dette var slett ikke noen tabbe, da vi i tillegg fikk 18 millioner pund for han!

Vi fikk ikke 18 millioner, vi fikk 13. Dessuten så ble han skadet ETTER at han ble solgt, så DET er etterpåklokskap!;) Ja, han var også en del skadet i Newcastle. Men ikke nok til at jeg mente at det rettferdiggjorde et salg, det mente tydeligvis ikke Real Madrid heller. Woodgate er og forblir den beste forsvarsspilleren Newcastle har hatt de siste 20årene..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 03. April 2007, 15:12 »

Vi fikk ikke 18 millioner, vi fikk 13. Dessuten så ble han skadet ETTER at han ble solgt, så DET er etterpåklokskap!;) Ja, han var også en del skadet i Newcastle. Men ikke nok til at jeg mente at det rettferdiggjorde et salg, det mente tydeligvis ikke Real Madrid heller. Woodgate er og forblir den beste forsvarsspilleren Newcastle har hatt de siste 20årene..
Ifølge denne linken her ble Woodgate solgt til Real Madrid for 18 millioner pund. Jeg trodde han var skadet da han ble solgt, det mener nå ihvertfall jeg å huske!? Men det kan selvfølgelig være jeg tar feil?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 03. April 2007, 15:16 »
http://www.thefa.com/England/SeniorTeam/Players/Postings/2004/03/Jonathan+Woodgate+Newcastle+United.htm

I følge FA.com så ble han solgt for 13,4 millioner pund. Jo, han var skadet når han ble solgt, det tror jeg. Men den langvarige skaden som gjorde at han ble ute såpass lenge fikk han først når han kom til Real Madrid. Mener han fikk den i en treningskamp hvis jeg ikke husker helt feil. Tror jeg da! ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 03. April 2007, 15:19 »
Hadde vi hentet woodgate på permanent avtale, ville vi spilt bingo. Ingen kunne forustse om han kom til å gå skadet eller ikke. Men nå har han bevist hva han duget til, og jeg håper vi kjøper ham nå. Men å henta ham sist sommer ville vært et feilgrep spør du meg.

En lignende låneavtale som boro fikk burde vi klart å fikse! Var det ikke slik at boro betalte lønne til woodgate så lengeh an holdt seg skadefri?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 03. April 2007, 15:28 »
http://www.thefa.com/England/SeniorTeam/Players/Postings/2004/03/Jonathan+Woodgate+Newcastle+United.htm

I følge FA.com så ble han solgt for 13,4 millioner pund. Jo, han var skadet når han ble solgt, det tror jeg. Men den langvarige skaden som gjorde at han ble ute såpass lenge fikk han først når han kom til Real Madrid. Mener han fikk den i en treningskamp hvis jeg ikke husker helt feil. Tror jeg da! ;)
Det du sier her er det jeg også TROR stemmer!? Den summen høres ihvertfall veldig kjent ut! Husker også han spilte en treningskamp som han ble skadet i for Real, men er litt usikker på når, trodde kansje det var på et langt senere tidspunkt? Samma det egentlig!?  ;)

Ellers er jeg ganske så enig med annern i det som blir sagt lenger opp her! Jeg sier meg ihvertfall 100% enig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 03. April 2007, 15:44 »
Det var jo heller aldri prat om å hente Woody permanent, det var snakk om en lignende avtale som Boro har med Real.
Og det ble sagt at Fat Fred ønsket at Roeder skulle benytte seg av sjansen forrige sommer, men Roeder selv sa jo ifra i media at han ikke var interessert i Woodgate. Tabbe spør du meg, da vi hadde alt å vinne på en slik avtale Boro istedet fikk gjennom.