20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wes Brown til tyneside?  (Lest 9817 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Wes Brown til tyneside?
« Svar #15 på: 29. Mars 2007, 23:00 »
Hvorfor skal vi alltid handle forsvarspillere på billigsalg? Angrepspillere og midtbanespillere kjøper vi for høye summer, men forsvaret skal alltid "forsterkes" med billige vrakgods.

Kan vi ikke for en gangs skyld bruke mange penger på en forsvarspiller? Woodgate var vår siste klasseforsvarer, og vi så jo hvor godt vi spilte med ham i klubben! Da kjempet vi om CL.

Hvor har du tenkt å få alle disse millionene fra?

Enig, vi må for guds skyld ikke slå oss til ro med Wes Brown som det "store" forsvarskjøpet. Nei jeg foreslår 1 eller 2 klassestoppere til i hvert fall £ 5-7 mil hver. I tillegg vi jo ha minst 2 gode backer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 29. Mars 2007, 23:15 »
Jeg mener vi må kvitte oss med Bramble, Babayaro, Bernard, Carr og Moore. Da sitter vi igjen med Onyewu, Taylor, Huntington og Edgar som FORSVARSSPILLERE. Edgar og Huntington regner jeg som backups og egentlig Onyewu likeså, så derfor må vi altså skaffe nesten ett helt nytt forsvar. DET MÅ TIL.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 29. Mars 2007, 23:22 »
vedda på Bramble storspela dei siste kampane og får ny kontrakt. Så er det på'an igjen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 29. Mars 2007, 23:47 »
Wes Brown er ikke løsningen, men en forsterkning. Det er ingen enkelt spillere som er løsningen på våre forsvarsproblemer.

Å ha 1 god høyreback, 1 god venstreback, 2 gode midtstoppere og så å få disse til å fungere i/sammen med resten av laget, DET ER LØSNINGEN!

Per dags dato har vi nesten ingen gode forsvarspillere, da spesielt backer! Så først må vi hente gode spillere, så få de til å fungere sammen, bygge kontinuitet osv. Ikke en jobb som kan gjøres alene i et transfervindu!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. Mars 2007, 00:38 »
Wes Brown er ikke løsningen, men en forsterkning. Det er ingen enkelt spillere som er løsningen på våre

Jeg synes det er en fin oppsummering på diskusjonen. Han vil heve kvaliteten i Newcastle sitt forsvar,men han kommer ikke til å komme på årets lag til neste år. det kan jeg garantere...

Jeg tror heller ikke å få 1 stor spiller i beck rekka vil hjelpe oss, vi må heller få et godt sammspillt og godt balansert forsvar. med kvalitet over hele linja. og da er det rett som flere sier, at vi trenger 3 nye spilere over hele linja.

Jeg synes også at Bramble er greit stall fyll. jeg synes ikke at han MÅ GÅ! jeg synes godt han kan få sitte på benken i eventuelle skade situasjona slik som vi har hatt de siste sesongene.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 30. Mars 2007, 00:41 »
Nei, Bramble må vekk. På tide å kvitte seg med ham, for klubben og for spillerens eget beste. Det nytter ikke å ha han som backup når vi veit hvor mye vi kommer til å få bruk for backup. Bramble sin tid på Tyneside bør være over etter denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. Mars 2007, 00:58 »
Brown?? Nei og nei og nei!!! Hvorfor lærer vi ALDRI? Nå som vi ser ut til å kanskje bli kvitt Bramble så skaffer vi oss en ny og værre versjon av han!! Dette nekter jeg å godta. Hvorfor ikke dra inn O'Shea og i samme slengen?

Jeg ville heller satt inn ung-gutter fra akademiet enn å kjøpe gråstein for millioner fra United.
« Siste redigering: 30. Mars 2007, 00:59 av aDDis »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 30. Mars 2007, 11:48 »
O`Shea og Fletcher er gode nok for Alex Ferguson og Manchester United, men ikke for våre supportere. Lurer på hvem som sitter på mest og best kunnskap...

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. Mars 2007, 11:51 »
Hehe, de fungerer fint som squad-players. Ikke noe mer. Gjør en ok jobb, men litt høyere må man kunne sikte når man skal kjøpe spillere?

Dessuten er jo begge de to egenutviklede spillere til en viss grad, og slike er viktige både for klubb og fans.
Carr har altfor få landskamper for England!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 30. Mars 2007, 11:54 »
Skal ikke se bort ifra at de to ovenfornevnte hadde spilt seg rett inn på den "velfungerende" midtbanen til Newcastle.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 30. Mars 2007, 11:56 »
Ser ikke at Fletcher har stort å bidra med for vår del, men O'Shea danker lett ut begge våre backer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 30. Mars 2007, 11:59 »
Da må det i såfall stå svakt til:)

Parker, Emre, Dyer, N'Zogbia, Luque har alle det potensialet som kreves for å være viktige brikker i et lag som bør sikte seg inn på topp5 i England. Men, Newcastle sin midtbane har ikke akkuratt fungert optimalt de siste sesongene. Rett og slett grunnet dårlige managere.

O'Pee er bedre enn Babayaro ja, men det skal ikke mye til.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 30. Mars 2007, 12:53 »
O'Pee er bedre enn Babayaro ja, men det skal ikke mye til.
O`Shea er jo en god spiller som gjør bra nytte for seg i ManU på flere posisjoner, både i forsvar og på midtbanen. Så jo senest i kampen mot Liverpool hva han kan gjøre da han kom inn og like så godt ble matchvinner på Anfield! En spiller som ville forsterket NUFC ihvertfall. Men det finnes selvfølgelig bedre spillere enn O`Shea også, mange bedre, og han er slett ikke en spiller jeg har øverst på ønskelisten. Men alt som hever NUFC betraktlig er hjertlig velkommen hos meg!

Wes Brown derimot har jeg plassert høyere opp på ønskelisten min, da han er en solid forsterkning, og kjemper om en plass i Englands landslagstropp. Dette vil være enklere for han å gjøre i NUFC der konkurransen ikke er så hard som på ManU! Håper bare han skjønner at skal han være med England til EM 2008, så må han bytte klubb!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 30. Mars 2007, 13:04 »
Han har en funksjon som en potet som kan komme inn og gjøre en brukbar jobb ved skader, suspensjoner og formsvikt på "de faste" spillerene. Gjør en ok jobb, men heller ikke mer. At han scorte mot Liverpool er ikke et godt nok argument for at han skal kjøpes...
Riktignok bedre enn Babayaro, men det skal ikke mye til, men om Newcastle bare skal handle middelmådigheter i sommer så kommer man ikke langt.

Brown derimot. Carragher, Terry, King og Ferdinand er bare noen av spillerene langt foran i køen som Englands stoppere. Brown hadde ikke vært aktuell for landslaget om han ikke hadde spillt på et storlag.
Dessuten har han slitt mye med skader i karrieren, og Newcastle har nok av spillere i krykkegjengen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 30. Mars 2007, 17:38 »
Brown derimot. Carragher, Terry, King og Ferdinand er bare noen av spillerene langt foran i køen som Englands stoppere. Brown hadde ikke vært aktuell for landslaget om han ikke hadde spillt på et storlag.
Dessuten har han slitt mye med skader i karrieren, og Newcastle har nok av spillere i krykkegjengen.
Wes Brown står med 10 kamper for Englands landslag. Ikke så altfor mange kamper, men allikevel respektabelt med henhold i konkurransen på det nasjonale laget! Så han er utvilsomt god!

Jeg kjenner ikke skadehistorien hans særlig mye, men vet at han har vært ute med ihvertfall en langtids-skade. Om det er slik som du sier, at han sliter mye med skader, bør vi jo IKKE kjøpe mannen! Vi trenger jo ikke enda en som konstant vil være på sykestua!

At John O`Shea scoret det avgjørende målet for ManU mot LFC på Anfield er selvfølgelig ikke et godt nok argument for at han skal kjøpes, det var bare et eksempel på at han fremdeles er ganske så nyttig for ManU og at Ferguson har stor tillit til fyren. At Ferguson som har hatt minimalt med skader i hele år, og allikevel setter inn O`Shea i hat oppgjøret borte mot LFC, når han har flust med andre gode å velge i på benken, viser vel jo at O`Shea må være mer en enn middels spiller!?!