20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Adecco ligaen og 2. divisjon 2007  (Lest 6794 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Adecco ligaen og 2. divisjon 2007
« på: 27. Mars 2007, 22:38 »
Noen andre som holder med eller følger med på et lag i de lavere divisjoner?

Jeg følger med og håper det beste for FK Arendal. Er forsåvidt en ganske ambisiøs og nystartet klubb. Ble stiftet våren 2000 der de 8 lokale lagene i Arendal utgjør en samarbeidsklubb (FK Arendal), og fikk sin seriedebut i 3. divisjon våren 2001. Klubben har rykket opp og ned igjen fra 2. divisjon, men er denne sesongen tilbake i 2. divisjon etter opprykket ifjor.

Ser med spenning frem mot årets sesong da de har hentet noen særdeles gode forsterkninger. Blant nykommerne er Morten Knutsen (eks Start, RBK, Odd) og Armin Sistek (eks Odd). Trenes av Gaute Haugenes, har erfaring fra toppserien i kvinnefotball, samt at han var ganske suksessrik med Fulham Ladies, som forøvrig styres og eies av Mohammed Al-Fayed. Han rykket også opp med FK Arendal på første forsøk!

Håper og tror at de denne sesongen kan kjempe helt i toppen, og kjempe om et opprykk til Addeco ligaen, men dette er nok litt for mye forlangt. Det blir uansett spennende å følge laget i 2. divisjon i år. Hadde vært gøy om Aust-Agder endelig hadde fått et lag blant de 2 øverste divisjonene igjen!

Jeg gleder meg ihvertfall som en unge!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Adecco ligaen og 2. divisjon 2007
« Svar #1 på: 28. Mars 2007, 00:32 »
Kommer du fra Arendal? Da er du vel kanskje behjelpelig med å skaffe noen hyggelige ungdommer/mannfolk en plass å bo under Hovefestivalen?

Selv holder jeg ikke med noe lag i lavere divisjoner, men kommer til å følge med på Kristiansund. Håper egentlig de rykker ned, selv om jeg tviler på det...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 28. Mars 2007, 01:12 »
FKH her.
Gleder meg skikkelig til seriestart nå
Har fått ein virkelig god trener i Rune Skarsfjord
Tror me kan kjempa godt oppå øvre halvdel i år
I tilegg har me Norges største talent :P
http://lokalsport.h-avis.no/p/f?p=2002:23:1799395555274517::::P23_HID_ACTIVITY_ID:12

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 28. Mars 2007, 13:27 »
Kommer du fra Arendal? Da er du vel kanskje behjelpelig med å skaffe noen hyggelige ungdommer/mannfolk en plass å bo under Hovefestivalen?

Selv holder jeg ikke med noe lag i lavere divisjoner, men kommer til å følge med på Kristiansund. Håper egentlig de rykker ned, selv om jeg tviler på det...
Jeg er fra Arendal eller Tromøy rettere sagt. Om du/dere skal ha et sted bo/overnatte under Hovefestivalen, må vel Hove camping være et optimalt sted!? Det er jo omtrent der alt skjer, så det er ganske korte/gange avstander til diverse arrangementer da! Men det gjelder vel å være tidlig ute tenker jeg......

Men tilbake til tema, FKH har gjort et kupp i å få Rune Skarsfjord som trener. Går nok en meget morsom sesong i vente da! Synes det er mange spennende lag som er meget ambisiøse i de 2 nest øverste divisjonene. Spår en knalltøff, spennende og ikke minst meget jevn sesong i disse divisjonene, da spesielt i Addeco ligaen!

Har hørt minimalt om Håvard Nordtveit, men har registrert en viss interesse fra utlandet for denne spilleren. De har forresten vært gode til å ale opp talenter i Haugesund de siste årene, Grindheim kan jo nevnes, husker også en keeper som gikk til Molde og Jone Samuelson på Viking? Stemmer dette eller er jeg litt ute på viddene nå Benson?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 28. Mars 2007, 16:29 »

Jeg er fra Arendal eller Tromøy rettere sagt. Om du/dere skal ha et sted bo/overnatte under Hovefestivalen, må vel Hove camping være et optimalt sted!? Det er jo omtrent der alt skjer, så det er ganske korte/gange avstander til diverse arrangementer da! Men det gjelder vel å være tidlig ute tenker jeg......

Men tilbake til tema, FKH har gjort et kupp i å få Rune Skarsfjord som trener. Går nok en meget morsom sesong i vente da! Synes det er mange spennende lag som er meget ambisiøse i de 2 nest øverste divisjonene. Spår en knalltøff, spennende og ikke minst meget jevn sesong i disse divisjonene, da spesielt i Addeco ligaen!

Har hørt minimalt om Håvard Nordtveit, men har registrert en viss interesse fra utlandet for denne spilleren. De har forresten vært gode til å ale opp talenter i Haugesund de siste årene, Grindheim kan jo nevnes, husker også en keeper som gikk til Molde og Jone Samuelson på Viking? Stemmer dette eller er jeg litt ute på viddene nå Benson?

Stemmer det er nok Jan Kjell Larsen du sikter til. I tillegg til dei tre så er det verd og nevna Trond erik Bertelsen på FFK og. Alle tre har verdt innom A landslaget. I tillegg solgte nettopp Vard U17 landslagskeeperen Lars Stubbhaug til Everton...

Mange lag som satser ja, Randaberg er vel litt i overkant synes eg som gjer millionlønn i 3 divisjon :-\

Noreng

• Gjest
« Svar #5 på: 28. Mars 2007, 21:20 »
FFLillehammer  ;D Nå blir det andredivisjon. Var digg å se FFL rykka opp. Faktisk et av mine største fotballøyeblikk da dommeren blåste i fløyta!  ;D

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 28. Mars 2007, 21:32 »
Mange lag som satser ja, Randaberg er vel litt i overkant synes eg som gjer millionlønn i 3 divisjon :-\

Randaberg ja... Favorittlaget mitt. Etter Newcastle selvfølgelig.
Men jeg må si meg enig i at 3mill i året er litt i overkant i 3. divisjon ja. Men kan man, så hvorfor ikke?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 28. Mars 2007, 22:33 »

Randaberg ja... Favorittlaget mitt. Etter Newcastle selvfølgelig.
Men jeg må si meg enig i at 3mill i året er litt i overkant i 3. divisjon ja. Men kan man, så hvorfor ikke?
3 millioner i 3. divisjon? Hva slags stilling har han som får det? Treneren, en eller flere spillere?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 29. Mars 2007, 11:22 »
Spiller. Husker ikke helt hvem, tror det er Rnkovic. Han som eier Acta betaler det  8)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 30. Mars 2007, 00:44 »
En trist nyhet for min del.
Tom Høgli ble ikke enig med Glimt om ny kontrakt nå, og har altså valgt å gå til satan selv, TIL. Dette er svært trist da Høgli er et stort talent som var en av våre aller beste spillere forrige sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 03. April 2007, 12:56 »
Glimt slo TIL 3-1 på Alfheim i generalprøven i går. Thiago Martins med 2 nye mål, mens Olsen satte inn siste målet. Lovende resultat.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. April 2007, 03:48 »
GLEDER MEG!!!
Ikkje lenge igjen til seriestart nå :D

Noreng

• Gjest
« Svar #12 på: 07. April 2007, 11:29 »
Litt lenger til FFLillehammer begynner, men det er bare å vente!
Førsteelleren (Min mening):
-----------Lech------------
Sundseth-Skjønsberg-Pedersen-Braathen
Løndal-Andsjøen-Sundli-Øien
--------Evensen-Mikaelsen---

FFL - Eidsvold Turn - 8 dager igjen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 15. April 2007, 19:04 »
5-0 etter førsteomgang. Ikke dårlig hjemmedebut for Glimts del mot Mandalskameratene!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 15. April 2007, 21:59 »
Imponerende av Glimt
FKH 2 Sparta 1  Bra bursdagspresang det :)