20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man City, Lørdag 16.00 ST.J Park  (Lest 26915 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man City, Lørdag 16.00 ST.J Park
« Svar #135 på: 01. April 2007, 01:37 »
Som jeg har sagt 100 ganger før. Det hjelper svært lite  hvilke spillere som er skadefrie når Roeder sitter som manager. Han eier ikke taktiske egenskaper, og han er i tillegg håpløst dårlig til å motivere spillerene. Om det er enkelte her inne som fortsatt støtter denne gjøken, så er det kun for å provosere eller så er de bare så stae at de nekter for å innrømme at de har tatt feil.
He he... Det er ikke for å provosere at jeg fremdeles ikke slutter meg til gruppen som krever Roeders hode på et fat. En turbosirkulasjon på managere er jeg ingen tilhenger av. Jeg synes Roeder skal få ta jobben med signaliserte utskiftingner i stallen. For kamper i senere tid tyder på at vi har for mange spillere som gir blaffen i NUFC. Litt feil å ha dette i kamptråden til City-kampen siden jeg ikke så den. Men ut fra referater så tyder det på at det igjen var mange feilpassninger. Akkurat det skyldes ikke managerens taktiske ferdigheter eller motivasjonsferdigheter. Det vitner mer om spillere med for nonchalant holdning og liten vilje. -Når det er sagt, så har jeg ikke fredet Roeder for all framtid. Men denne sesongen synes jeg han har møtt så mye uforutsett motbør at jeg vil gi han litt mer tid. -Foreløpig til Shearer er rede til å ta over.
Livet er svart/hvitt!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #136 på: 01. April 2007, 01:41 »
Nok en gang kaster Roeder inn en spiller for tidlig, og nok en strekkskade. Moore er ute i flere uker.
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1004898,00.html
Roeder for Sunderland.
Hmmm..... Nå mener jeg å ha registrert at mange var tilfreds med at Bramble ikke var med, -Og som en konsekvens av det ble Moore med. Og så er plutselig det også feil......

Livet er svart/hvitt!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 01. April 2007, 10:36 »
Nok en gang kaster Roeder inn en spiller for tidlig, og nok en strekkskade. Moore er ute i flere uker.
Roeder for Sunderland.
Hmmm..... Nå mener jeg å ha registrert at mange var tilfreds med at Bramble ikke var med, -Og som en konsekvens av det ble Moore med. Og så er plutselig det også feil......

Eller hva med å starte med Gooch?? Jeg er så dritt lei Roeder og Newcastle at jeg holder på å spy! Jeg er rett og slett flau når jeg ser på Newcastle spille...

Noreng

• Gjest
« Svar #138 på: 01. April 2007, 11:37 »
Roeder for Sunderland.

Roeder burde vel ha bedre styring på hvor skada Moore er enn oss?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 01. April 2007, 12:09 »
Leser dette på NUFC.com: "This game will be remembered as the day that Roeder finally lost the SJP crowd - some weeks after the same thing seemingly happened to the dressing room".

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 01. April 2007, 12:41 »
Vi hadde nok fått betalt for en langvarig satsing på en manager innehar spesielt gode kvaliteter, men det funker ikke lenger med Roeder. Hadde man sett at han hadde en super-plan for framtida, så kanskje, men det virker egentlig ikke sånn for meg...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 01. April 2007, 12:46 »
Når man har mistet både fansens og spillernes tillitt er det vel bare å ansette han i akademiet igjen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 01. April 2007, 14:27 »
Han kan ikke ha mye støtte i laget etter alle de uttalelsene han har kommet med. Virker rett og slett som om han har mistet respekten hos spillerne. Vi trenger en Hitzfeld eller en Souness med taktiske egenskaper  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

malice

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #143 på: 01. April 2007, 15:00 »
Jævla møkka klubb. Alt suger der! Managere,styret,75% av spillerene etc etc. Er vel bare et par spillere og fansen som er noe å samle på,og stadioen da :-) Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp før det skjer drastiske ting  i denne møkka klubben! Jeg er bare så forbanna LEI nå!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #144 på: 01. April 2007, 15:31 »
Eller hva med å starte med Gooch?? Jeg er så dritt lei Roeder og Newcastle at jeg holder på å spy! Jeg er rett og slett flau når jeg ser på Newcastle spille...
Jo da, men det er de her som mener at Gooch ikke er god nok heller, og som så ut til å være fornøyd med at han ikke startet. Bl.a. samme person som "gikk i strupen" på Roeder for å bruke Moore.
Konstruktiv kritikk er bra og nødvendig. Men den bør ha en substans....
Livet er svart/hvitt!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #145 på: 01. April 2007, 16:48 »
Forferdelig resultat. Fikk ikke sett kampen. Var på hytta. Og der har vi verken TV eller PC. Kom akkurat hjem. Skikkelig deppa nå. Er det mulig? Nå må det skje noe rundt Roeder. Kan ikke skjønne at den fyren kan få styre laget. Hvorfor benka han Emre? Hvorfor fikk butt spille? Hvorfor ble ikke Emre bytta inn? Noen som kan gi meg svar på det? ???
Howay the Lads!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 01. April 2007, 17:49 »
Forferdelig resultat. Fikk ikke sett kampen. Var på hytta. Og der har vi verken TV eller PC. Kom akkurat hjem. Skikkelig deppa nå. Er det mulig? Nå må det skje noe rundt Roeder. Kan ikke skjønne at den fyren kan få styre laget. Hvorfor benka han Emre? Hvorfor fikk butt spille? Hvorfor ble ikke Emre bytta inn? Noen som kan gi meg svar på det? ???

Var vel bare fordi Roeder ER inkompetent
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 01. April 2007, 18:12 »
In some ways, the goal was almost irrelevant as the baffling team selection, tactics, substitutions and performance of the home side left Toon fans in open revolt against Roeder and abusing their own players.

This game will be remembered as the day that Roeder finally lost the SJP crowd - some weeks after the same thing seemingly happened to the dressing room.

nufc.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #148 på: 01. April 2007, 18:51 »
Jævla møkka klubb. Alt suger der! Managere,styret,75% av spillerene etc etc. Er vel bare et par spillere og fansen som er noe å samle på,og stadioen da :-) Jeg kommer ikke til å se en eneste kamp før det skjer drastiske ting  i denne møkka klubben! Jeg er bare så forbanna LEI nå!

Er du Newcastle fan, kaller du faen ikkje klubben for ein "jævla møkka klubb". Du kan klage på styre, manager eller spillere, men du kaller faen ikkje klubben i ditt hjerta for "jævla møkka klubb". Hadde eg hatt admin her, hadde faen ikkje du vert forummedlem her lengre.

Måtte bare få det ud.
Newcastlesupporter siden 1992

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #149 på: 01. April 2007, 20:53 »

Er du Newcastle fan, kaller du faen ikkje klubben for ein "jævla møkka klubb". Du kan klage på styre, manager eller spillere, men du kaller faen ikkje klubben i ditt hjerta for "jævla møkka klubb". Hadde eg hatt admin her, hadde faen ikkje du vert forummedlem her lengre.

Måtte bare få det ud.

det er en møkka klubb :D

si en ting som ikke er møkk i denne klubben !

Med owen på laget så hadde vi fremdeles tapt.

tror det er bare enkelte folk her som bare må akseptere at Newcastle ikke er bedre enn de tror.

jeg er hvertfall lei. flaut er det å være nufc supporter for tiden. men har blitt en vane.

mot CITY skjønte jeg at eneste newcastle mangler for å bli en topp klubb er en DYKTIG manager og ET BRA FORSVAR ! Og når du ikke har et bra forvar, og MOORE blir skadet, OG DET ER 0-0, kom igjen aaa, ta noen sjanser og sett på EMRE og la butt gå ned som offensive midtstopper !!! Når han byttet inn amerikanern som btw var hans feil slikt at de ble 0-1 DAAA skjønte jeg, denne mannen er fornøyd med 1 poeng, og det får han faen meg ikke, ikke med det forsvaret der !
ax