20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man City, Lørdag 16.00 ST.J Park  (Lest 27150 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man City, Lørdag 16.00 ST.J Park
« Svar #105 på: 31. Mars 2007, 17:59 »
Overskrifta i skysports etter kampen:

"Roeder blames poor attitude"

Skulle gått an å tippe på sånt:)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 31. Mars 2007, 18:03 »
Akkurat nå er jeg kvalm av hele Roeder og absolutt alt! Jeg er bekymret over situasjonen vi er i nå! Håper på Sollied, at han kan komme og redde oss!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 31. Mars 2007, 18:04 »
Det er hardt å være newcastle supporter
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 31. Mars 2007, 18:07 »
Den 1.sesong 7.plass,  2.sesong nedrykk-statistikken til Roeder skremmer meg.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 31. Mars 2007, 18:12 »
Jeg tror faktisk et nedrykk ikke hadde vært så dumt! Da får vi solgt all dritten, bytta manager, kanskje ledelse også hvis vi er heldige.. Også kan vi bygge opp et nytt lag med Taylor som kaptein sammen med de andre unge spillerne våres.

Jeg skjønner ikke hvordan folk kan si at midtbanen vår er så jevla god, den er jo helt forferdelig elendig. MAN VINNER IKKE KAMPER PÅ PAPIRET!

eneste plassen der vi er bra besatt er keeperplassen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #110 på: 31. Mars 2007, 18:15 »
Fikk ikke sett noe av kampen. Streamen funket ikke (men gjorde det på ManU-kampen selvfølgelig  >:(), så det ble da nok å frustrere seg over etterhvert.
-Så jeg vet ikke hvem jeg skal skylde på for atter et dårlig resultat. -Håper bare at feilene er rettet opp til neste sesong. For i mine øyne er denne sesongen over nå.... Selv om det sikkert blir noen seire på tampen...
Livet er svart/hvitt!

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #111 på: 31. Mars 2007, 18:30 »
faen altså...nå er det nok!! Dette henger verken på greip eller høygaffel.. Noen må ta ansvar for denne driten vi har havna i og gå!!

Er det virkelig sånn lojaliteten til englands beste fans skal belønnes? Med teite bortforklaringer, skylde på alt annet enn de latterlige prestasjonene som er en realitet.

Ting blir ikke bedre av seg selv, dette er ikke en forkjølelse som går over.. Dette er faen meg en kattastrofe under oppseiling. Om ikke ting blir gjort, så kommer fansen til å svikte er jeg redd... og da er det kroken på døra, og vi ender opp som en glemt storhet i lavere divisjoner. Det har skjedd med mange klubber før, og det er ingen umulighet.. Så få ut fingeren og rydd opp!!!!!!!
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 31. Mars 2007, 18:31 »
 Såg for meg denne situasjonen allerede før sesongen var sparka i gang.
Så lite og sei egentligt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 31. Mars 2007, 18:44 »
Skift skiten, dette er en skam! Nå er det på tide å være selektiv her, HVEM ER GODE NOK SAMMEN? Hiv resten på hodet å rævva ut! DRITTLAG
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 31. Mars 2007, 18:51 »
FAEN I HELLVETTE! Nå er det noe alvorlig galt! Og værst av alt, vi er i ferd med å havne i nedrykkstriden!!!

Er du overrasket over det?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 31. Mars 2007, 18:55 »
Som jeg har sagt 100 ganger før. Det hjelper svært lite  hvilke spillere som er skadefrie når Roeder sitter som manager. Han eier ikke taktiske egenskaper, og han er i tillegg håpløst dårlig til å motivere spillerene. Om det er enkelte her inne som fortsatt støtter denne gjøken, så er det kun for å provosere eller så er de bare så stae at de nekter for å innrømme at de har tatt feil.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 31. Mars 2007, 19:17 »
Morsommt at Newcastle bare blir dårligere og dårligere etter jo mindre skader me he. Blir noken morsomme unnskldninger tipper eg. Det siste Roeder kommer til og gjere er og kritisere seg sjølv.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 31. Mars 2007, 19:19 »
Morsommt at Newcastle bare blir dårligere og dårligere etter jo mindre skader me he. Blir noken morsomme unnskldninger tipper eg. Det siste Roeder kommer til og gjere er og kritisere seg sjølv.

Ingen andre managere i hele verden hadde gjort det noe bedre enn meg. Herregud for en tosk.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 31. Mars 2007, 19:23 »
Newcastle hadde et eneste skudd på mål i dag i følge SkySports. Dette mot et City lag som har sluppet inn flust med mål den siste tiden. Herlig Roeder.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 31. Mars 2007, 20:05 »
Akkurat det tror jeg ikke er helt sant. De hadde flere skudd på mål, dårlige riktignok den tiden jeg så. I tillegg heada jo Tayls i tvella. Kan jo diskuteres om det er på mål eller ikke. På Canal + sa de at det var en heldig seier og på radioen sa de det var et ran. Men uansett, det er helt uakseptabelt og tape mot City, spesielt med en så laber innsats og så dårlig spill som laget viste i dag.

Jeg mener nå at Roeder må gå. I tillegg trengs det flere store endringer...